Szem előtt vannak a városban, a színük is elég feltűnő. Nagyinterjú stratégiáról, külföldi futárokról, na, és a hatósági figyelemről a rózsaszín futártáskás cég, a Foodora Magyarország tavaly kinevezett ügyvezetőjével, Garay Péterrel. Részlet a Forbes.hu-ról.

Elmondom, mit várok a gyorskereskedelemtől. Az én ideám, hogy egyszer a legforgalmasabb napszakban negyedóra alatt házhoz rendelem az új tévémet. Ettől azért még a versenytársak is jó messze vannak. Mégis, ezt a Foodora név – érted, „food” – mennyire gátolhatja?
Eddig az volt a fő célunk, hogy ételszállítási oldalon legyen tökéletes az élmény. Emellett építjük a másik oldalt, ez főként az FMCG (a napi fogyasztási cikkek piaca – a szerk.) és a mindennapi bevásárlások tere marad. Egy kényszerhelyzetből, pillanatnyi igényeket kiszolgáló ágazatból – főzni kezdtem, de elfelejtettem egy hozzávalót – elértünk egy minden igényt lefedő szolgáltatásig, a hagyományos bevásárlások rendelésszámának növekedésével pedig valós rálátást szereztünk a fogyasztói szokásokra és igényekre.


Ott viszont még nem tartunk, mint például Dubajban, ahol a tankolást is úgy intézik sokan, hogy odahajt az autó a garázsba, és helyben megtankolják a tiédet. Dubajban a házhoz szállítás sokkal inkább beépült a mindennapokba. Magyarország azért eggyel hátrébb van, az emberek kevésbé tudatosan rendelkeznek az idejükkel, de már egyre több fogyasztónál látjuk az ellenkezőjét.