Háromfai Balázs elnéz a lift melletti lépcsősorra, és mosolyogva csóválja fejét. Nem is olyan rég gurtnival a nyakában számos hűtőt, mosogatógépet vitt fel emeletekre, a nagy belmagasság néha különösen bosszantotta, kétemeletnyi szint, ugyanannyi vagy (egyre) kevesebb borravalóért. Nem volt ugyan a dolguk, de a leszállított gépeket be is kötötték. ­Miért? Érték­teremtés, vágja rá azonnal.


A lift, amire várunk, a Forbes Deal Podcast stúdiójába visz a negyedikre. Balázs négy évig melózott a faterral, amiben sok negyedik emelet is volt, de közben állandóan azon pörgött az agya, hogy neki is lesz egyszer egy sztorija. A Biobubi hulladékmentes tisztítószerei a covid alatt indultak, és végül berobbantak. Balázs most azt mondja, Európát akarja.


Atipikus vállalkozói sztori az övé. Nincs mögötte a belpesti közép­osztálybeli kulissza, egyetemi diploma, és hiányoznak az Erasmus-tapasztalatok is. Nem mintha csak így lehetne sikert elérni, de az üzleti teljesítményhez szükséges erőforrások egyre kevesebbeknek természetesek. A társadalmi különbségek szétfeszítik a világot. Közben a Biobubi egy „battai” sztori, és a kontinenst akarja. Imádom. Tiszta Amerika. Közben persze tudom, hogy Magyarország (mert innen indult), de hozzáteszem, hogy „ez is”.