Fehér falak, határozott élek, fény és letisztultság, majd óriási üvegtábla, előtte hosszú, párnázott pad. A kinti pers­pektíva húzza a szemem, festői őszt látok, bent Instagram-biztos irodadizájnt. Ránézek Lévai Bálintra, és elismerően bólintok, dicsérem a kilátást. Menj közelebb – mondja csibészséggel a hangjában. Ahogy az ablakhoz érek, és a látótér a messzi távol alatt a közeli szomszéd telkével egészül ki, roncsautók, rozsdás buszok látványa fogad. Három méterrel hátrébb még skandináv katalógusvilág, közel az ablakhoz már balkáni rögvaló. Kimerevedett ez a kelet-európai pillanat bennem, mint sok hasonló helyzet, amikor az életünkben a keleti és az európai egymás mellé simul, és él velünk, itt Magyarországon. 

Fiait (mint a mesében) külföldre küldte, taníttatta, nyelveket, jó modort és alkudozási képességeket adott a kezükbe.


A bioteches fiúk apja is Ukrajnából hozott be először fitneszgépeket, és így keveredett egy amerikai márka közelébe, amit aztán meg is vett. Fiait (mint a mesében) külföldre küldte, taníttatta, nyelveket, jó modort és alkudozási képességeket adott a kezükbe, aztán rájuk bízta a családi céget. A harmincas éveik elején járó Bálint és Balázs most szárnyal, tervez, és közösen órát vesz a Kärtner Strassén, természetesen lealkudva. Olyan emberek, akikben egyszerre van jelen az erő és a lágyság, és úgy tűnik, még azt is tudják, melyiket mikor érdemes használni. Érdemesek arra, hogy másodszor is a magyar Forbes címlapjára kerüljenek, különösen miután felvásárolták legnagyobb konkurensüket, többcsatornás terjeszkedést mutattak be európai és nemzetközi piacokon, és 2020-ban is növekedtek.