Forbes-címlaposok, díjeső, új lendület. Évet indítottunk a Haris Parkban.
Volt, aki szerint az idei az eddigi legjobb Évindító Gála volt, és akadt olyan is, aki azt mondta, tíz év múlva ő szeretne lenni Az Év Filantrópja. Idén ugyanis először adtuk át a Bridge Budapest Egyesülettel közösen alapított díjat. Az első díjazottak az állami gondozottakat segítő Világszép Alapítvány létrehozói, Wirtz Ágnes és Albrecht Wirtz lettek. Emellett átadtuk az Elkötelezett Polgár különdíjat is, amit Kovács Levente, a Magyar Bankszövetség főtitkára kapott. Ő a mai napig az egyházi tized szerint adakozik, azaz jövedelme legalább tíz százalékát jótékony célra fordítja. A Haris Parkban rendezett gálára az elmúlt évek címlaposait hívtuk meg, velünk ünnepelt (az ikrektől röviden elszakadva) Borbély Alexandra és Nagy Ervin, Pataki Ági, a Szamos cukrászda és az Oázis kertészet második generációs tulajdonosai, Vári Gergő, a Profession.hu és a Lensa alapítója és még sokan mások. Az este során több mint kétmillió forint adomány gyűlt össze a Világszép Alapítványnak, így a tavalyi gálán elindított adománygyűjtő akciónkban eddig összesen kilencmillió forintot gyűjtöttünk vendégeink segítségével.
3 év alatt már hárommillió kiszállított rendelésen is túl jár a Kifli.hu, mely a Rohlik Group tagjaként kezdte meg működését Budapesten ésąą vonzáskörzetében 2019-ben. A csoport már öt országban van jelen, a különböző vásárlói kultúrával és gazdasági helyzettel rendelkező területeken működő leányvállalatok egy egységes vállalati recept alapján dolgoznak. Meg akarjuk változtatni az élelmiszer-kereskedelmet Európa-szerte” – […]
3 év alatt már hárommillió kiszállított rendelésen is túl jár a Kifli.hu, mely a Rohlik Group tagjaként kezdte meg működését Budapesten ésąą vonzáskörzetében 2019-ben. A csoport már öt országban van jelen, a különböző vásárlói kultúrával és gazdasági helyzettel rendelkező területeken működő leányvállalatok egy egységes vállalati recept alapján dolgoznak.
Meg akarjuk változtatni az élelmiszer-kereskedelmet Európa-szerte” – mondja Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője. A következő cikkben a siker receptjét szedte pontokba, hiszen, mint mondja, ez nem szigorú üzleti titok.
1. NYŰGÖZD LE A VÁSÁRLÓT
Termékeket árulni bárki tud. Minőséget garantálni, vásárlói igények mentén alakítani a szolgáltatást és meglátni az NPS (Net Promoter Score) és a vásárlás frekvenciája közötti összefüggést, az már egy egészen más hozzáállást igényel.
2. LÉGY GYORS
Nincs idő mindent háromszor átgondolni. Kitaláljuk, megvalósítjuk. Ha utólag az derül ki, hogy nem működik, akkor abbahagyjuk és tanulunk belőle. Nincs idő háromszor átgondolni.
3. SOHA NE LEGYÉL ELÉGEDETT A MEGLÉVŐ ÁLLAPOTTAL
Nem szabad a jelenlegi pozícióba belenyugodni. Minden nap lehetünk valamiben jobbak.
4. GONDOLKODJ NAGYBAN ÉS TULAJDONOSI SZEMLÉLETTEL
A legapróbb, értelmetlennek tűnő feladat is sokat javíthat a cég egészének megítélésén. Ha mindenki úgy végzi el a rá eső feladatot, mintha a saját cégében tenné, akkor egy irányba tolják a szekeret.
5. HOZD AZ EREDMÉNYEKET ÉS HAGYJ NYOMOT
Alapvető elvárás, hogy mindenki produkálja a tőle elvárt eredményt. Ez önmagában még nem elég, ha közben formálni is lehet a piacot, a vásárlói kultúrát. Akkor a cég nem csak márka, de történelem is lesz.
6. LÉGY KÍVÁNCSI ÉS ÁSS MÉLYRE
Tudj meg minél többet a cégről, a kollégák munkájáról. Ásd bele magad a témákba, ne érd be annyival, amit muszáj tudnod a témáról. Kérdezz, kérdezz, kérdezz!
7. TANULJ FOLYAMATOSAN
Tanulj másoktól, képezd magad, így olyan, mintha még egyetemen lennél, és még fizetnek is érte. Win-win.
8. LÉGY RADIKÁLISAN NYITOTT ÉS TRANSZPARENS
Ne legyenek titkaid a vásárlók előtt és ismerd el a hibát. Köszönd meg a negatív kritikákat, hiszen azokból tanulsz a legtöbbet. Légy őszinte, egyenes, és a haszon mellett tiszteletet is szerzel.
9. ÉREZD JÓL MAGAD
Az egésznek nincs értelme, ha közben betegre stresszeled magad. Végezd el a munkád és aztán jusson időd egy kis lazításra is a kollégáiddal. Amin nem tudsz változtatni, azon azért, amin pedig tudsz, azon meg azért felesleges stresszelni. Engedd el, vagy változtass rajta. És tudj nevetni magadon is, ha kell.
10. TEREMTS NAGYSZERŰ MUNKAHELYET
Az a nagyszerű munkahely, ahová szívesen járnak be a kollégák dolgozni. Ahol biztonságban és megbecsülve érzik magukat. Eltekintve a pozícióktól, a munkahelyen egyszerűen emberek dolgoznak, és mindenkinek jól esik egy mosoly, egy kézfogás, egy barátságos telefonhívás a személytelen e-mail helyett.
Nehezen talál munkát a kezdő diplomás, ha névtelen tanintézményben végzett, és befolyásos szülei sincsenek. Garrett
Lord nekik építette föl a Handshake-et. Diák-LinkedInje már legalább 400 millió dollárt, 1400 regisztrált tanintézetet és tizenkétmillió diákot tud felmutatni. De túléli-e, ha a vállalatok felvétel helyett leépítenek? Az amerikai Forbes cikke.
A különleges autók piaca rendkívül kompetitív. A gyűjtők és befektetők keresik a történeteket, formálják a trendeket, közben hatalmas számokat dobálnak egymáshoz. Egyre több cég foglalkozik klasszikus Porschék újragondolásával is, hiszen jó üzlet. Idén egy magyar startup, a Kamm Manufaktur olyan korai Porsche alapú sportautót kezd gyártani, amire a célközönség 330 ezer euró felett sem mondhat nemet. Ha mondhatna, a 912C nem érdemelt volna ennyi munkát. Ám napokig vezettem, és érdemel még többet is.
A teljes piacot felforgatná egy cseh repjegyközvetítő oldal, a Kiwi.com. Izgalmas és egyedi keresési szolgáltatást nyújtanak, de hogy ezt sikerül-e bevételre is váltani, attól függ, vajon az utasok hajlandóak-e fizetni az olyan extrákért, mint például az átszállásgarancia.