Idén tizenöt éves a Mito, ami egy pár tucat fős kommunikációs ügynökségből nőtte ki magát a nemzetközi ügyfélkörnek dolgozó Mito Grouppá. Magyarországon eleinte bankok, telekommunikációs vállalatok reklámjaiért feleltek, mára az önálló üzletági cégek digitális kampányokat vezényelnek le Ázsiától Amerikáig, légitársaságok és lottótársaságok online jelenlétét alakítják ki, ikonikus márkák stratégiáját és összetett lojalitásprogramokat gondolnak újra. Bárkivel […]
Idén tizenöt éves a Mito, ami egy pár tucat fős kommunikációs ügynökségből nőtte ki magát a nemzetközi ügyfélkörnek dolgozó Mito Grouppá. Magyarországon eleinte bankok, telekommunikációs vállalatok reklámjaiért feleltek, mára az önálló üzletági cégek digitális kampányokat vezényelnek le Ázsiától Amerikáig, légitársaságok és lottótársaságok online jelenlétét alakítják ki, ikonikus márkák stratégiáját és összetett lojalitásprogramokat gondolnak újra.
Bárkivel beszélgetünk a cég történetéről, az első, amit megemlítenek, hogy ez egy haveri társaság, amiből egyszercsak lett egy több mint kétszáz fős vállalatcsoport. Mennyire helytálló ez?
Kovács Balázs, alapító: Hatalmas túlzás, de jól hangzik. Az stimmel, hogy a csapat mindig csak a munkáját vette komolyan, de ahogyan egyre többen lettünk, muszáj volt változni, érni.
A Pappas Auto három évtizede hazánk élvonalában! A Pappas Auto a prémium autózás igazi megtestesítője, kapcsolata a Mercedes-Benz márkával évtizedekre nyúlik vissza. A tudatos építkezés, a magas színvonalú szakmai tapasztalat, illetve az innovatív szemléletmód mind hozzájárultak a Pappas Auto sikereihez. Ezt támasztja alá az is, hogy a 2022-es évi értékesítési és szervizeredményei alapján a cég […]
A Pappas Auto három évtizede hazánk élvonalában! A Pappas Auto a prémium autózás igazi megtestesítője, kapcsolata a Mercedes-Benz márkával évtizedekre nyúlik vissza. A tudatos építkezés, a magas színvonalú szakmai tapasztalat, illetve az innovatív szemléletmód mind hozzájárultak a Pappas Auto sikereihez. Ezt támasztja alá az is, hogy a 2022-es évi értékesítési és szervizeredményei alapján a cég Hunyadi János úti telephelye elnyerte az „Év Mercedes-Benz Márkakereskedője” címet, mely díjat a hazai importőr, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ítélt oda részükre.
A Pappas Auto hét évtizede van jelen az autós szegmensben, mely mára Közép-Európa egyik legnagyobb, valamint leginnovatívabb járműkereskedelmi és szerviz vállalata lett. A cég küldetése már az alapítás éveiben egyértelmű volt: a legjobbnak lenni, akik a prémium márkákat összekötik az autózás szerelmeseivel. Az osztrák cég 1990-ben – MB Auto Magyarország Kft. néven – megnyitotta magyar vezérképviseletét Budapesten. 2005-ben szétvált az importőri és a kereskedelmi tevékenység, amivel megalakult a ma már jól ismert vállalat, a Pappas Auto Magyarország Kft.
„Célunk, hogy túllépjünk a klasszikus márkakereskedői látásmódon: találkozási ponttá kívánunk válni. Azt szeretnénk, hogy ne csak azok térjenek be hozzánk, akik szervizbe jöttek, vagy autót szeretnének vásárolni, hanem jó helyszín legyünk arra is, hogy ide szervezzék üzleti megbeszéléseiket a vállalatok vezetői” – mondta el Pais József, a cég egyik ügyvezető igazgatója. Ezt a törekvést szolgálják a Hunyadi János úti telephelyükön folyamatban lévő modernizálások, új beruházások. Tavaly tavasszal itt adták át az ország legnagyobb és legkorszerűbb Mercedes-Benz szervizét, de megújul a Mercedes-Benz személyautó és transzporter szalon és ügyféltér, valamint a felső szinten helyet fog kapni egy innovatív, újgenerációs használtautó bemutatóterem is.
„Mi hiszünk a beruházások erejében. A jövőben az albertfalvai szalonunkban foglalkozunk majd oldtimer autók beszerzésével és értékesítésével, valamint magántulajdonban lévő oldtimerek tárolásával is. Ezáltal egy exkluzív, minden igényt kielégítő autós tér nyílik meg az ügyfelek, látogatók számára” – tette hozzá Benedikt Margreiter, a Pappas Auto másik ügyvezető igazgatója.
A Mercedes-Benz új stratégiájának célja a prémium szegmensből a luxusba emelni a márkát. Ennek a szellemiségnek megfelelően nyitotta meg tavaly februárban a Pappas Auto elsőként az országban a Mercedes-Benz Luxury Showroomját, a Matild Palace-ban. A különleges, több mint 100 éves történelmi múlttal rendelkező Luxury Collection Hotel Budapest belvárosának szívében helyezkedik el, és minden négyzetcentiméterében a színtiszta luxust sugározza. Az itt létrejött szalon azonban nemcsak showroomként funkcionál, hanem sokkal inkább egy felsőkategóriás Mercedes-Benz bemutatóteremként, amely a vállalat által kínált legfelső modellvariációkat helyezi kirakatba. A Pappas Auto elmúlt évtizedei egy igazi sikertörténet, egy olyan sikernek a története, amit a prémium autózás kínál, mely – ha megérinti az embert – nem ereszti el többé.
Két dolog, ami mindenkiből kihozza a pénzgurut. Ezért is érdemes pár dolgot tisztába tenni, nehogy megégesd a kezed. Pörög rendületlenül a Forbes.hu, mutatunk három (vagyis négy) izgalmas anyagot.
A fenntarthatóság egyre fontosabbá válik napjainkban, ahol az erőforrások korlátozottak, és az emberi tevékenységek hatása a környezetre egyre súlyosabb. A fenntartható fejlődés az az előremutató út, amely képes megfelelni a jelenkor igényeinek anélkül, hogy károsítaná a jövő generációk lehetőségeit ugyanezen erőforrások használatára. Az ENSZ Fenntartható Fejlődési Célok (SDG) kerete globális iránymutatást nyújt a fenntarthatóság eléréséhez. […]
Olyasmit csinálnak, amit kevesen, a digitalizáció fehér foltjait szeretnék betölteni. Nem a high tech felhasználókat célozzák, hanem sok tízmillió olyan gyári munkást, aki általában nincs a fintech cégek szeme előtt, de információra ugyanúgy szüksége van, és ugyanúgy van okostelefonja, mint bárki másnak. A Talk-A-Bot nemzetközi ugrásra készül – friss befektetéssel és azzal a nem tipikus fordulattal, hogy az alapító tanítvány leigazolta multis közegben edzett professzorát.