Idén ünnepelte fennállásának 125. évfordulóját a Miele. A máig családi tulajdonban lévő német márka legendás háztartási készülékei sok esetben generációról generációra szállnak, a gyerekek kirepülése a családi fészekből pedig egyben jó apropót kínál a frissítésre – hiszen arra a minőség miatt máskülönben nemigen van szükség. Az 1899-ben Németországban alapított cég megalakulása óta a Miele és […]
Idén ünnepelte fennállásának 125. évfordulóját a Miele. A máig családi tulajdonban lévő német márka legendás háztartási készülékei sok esetben generációról generációra szállnak, a gyerekek kirepülése a családi fészekből pedig egyben jó apropót kínál a frissítésre – hiszen arra a minőség miatt máskülönben nemigen van szükség.
Az 1899-ben Németországban alapított cég megalakulása óta a Miele és Zinkann család tulajdonában van. A 125. évforduló is a családias hangulatot megőrizve telt: világszerte egy időben koccintottak és ünnepeltek egy tortával, amely mindenhol egyazon recept alapján készült el – meséli a jeles napról Spengler Nikolett, a Miele magyarországi ügyvezetője. A német prémiummárka nem csak a munkatársakkal, de a vásárlókkal is együtt kívánt ünnepelni, ezért az év folyamán minden termékkategóriában találkozhatnak ünnepi kiadású termékekkel, amelyekhez ajándék kiegészítőket, vagy éppen extra 125 hétre szóló, kiterjesztett garanciát biztosítottak. „Véletlen egybeesés, hogy pont ebben az évben helyeztük át székhelyünket és flagship üzletünket egy új helyszínre, a Bem Centerbe, ami méltó ünneplése cégünk hosszú fennállásának” – teszi hozzá a márka magyarországi vezetője.
A Miele Experience Centerekkel élményt kívánnak adni a vásárlóknak. „Nálunk folyamatosan történik valami: vagy éppen egy mosást demonstrálunk, vagy a porszívók működését, a vasalókészülékek praktikumait mutatjuk be, de legtöbbször rezidens séfünk segítségével konyhai praktikákba vezetjük be az ide látogatókat – meséli Spengler Nikolett. – Termékfejlesztéseink vásárlói visszajelzések alapján történnek mind funkció, mind pedig design szempontjából, így mindig a leginkább vágyott funkciók köszönnek vissza a készülékekben.”
Tíz éve alatt volt pár jó húzásuk, de pókeres hasonlattal élve talán most egy royal flush az, amit bedobtak az asztalra. Márpedig Sárospataki Albert, a Billingo atyja most biztos nem blöffölt, amikor azt mondta a csapatának november közepén: szedjenek össze szinte minden billingós vállalkozásnak a hónap végéig félmillió forintot, ingyen. A Billingóval mindig is az […]
Tíz éve alatt volt pár jó húzásuk, de pókeres hasonlattal élve talán most egy royal flush az, amit bedobtak az asztalra. Márpedig Sárospataki Albert, a Billingo atyja most biztos nem blöffölt, amikor azt mondta a csapatának november közepén: szedjenek össze szinte minden billingós vállalkozásnak a hónap végéig félmillió forintot, ingyen.
A Billingóval mindig is az volt a szupererőnk, hogy képesek voltunk dobozon kívül gondolkodni, a megszokottól eltérni, a lehetetlent mégis lehetségesnek gondolni. Most egy fogadás eredményeként még országos viszonylatban is olyan példátlan mértékű kollaborációt tettünk össze néhány nap alatt, aminek a gondolatától először még én is görcsbe rándultam.”
Sárospataki Albert
Albert fogadásával vállalkozók ezrei járnak jól 2025-ben, ugyanis több mint félmillió forintnyi ingyenes szolgáltatást kapnak mintegy 16 jól ismert üzleti szolgáltatótól.
„Mindig is a vállalkozói versenyképesség növeléséért dolgoztunk, ez van a DNS-ünkbe kódolva. Mivel pont 10 éve építem a Billingót, most valami grandiózus és ikonikus dolgot szerettem volna letenni az asztalra, ami még soha nem volt, és nemcsak a számlázásról szól, de a DNS-ünkhöz mégis passzol. A 10 évre reflektálva az volt az alapgondolatunk, hogy adjunk 10-szeres szupererőt 2025-re a vállalkozásoknak, azaz 10-szer több értéket, mint eddig valaha tettük. Én a versenyképesség növelésében két dolgot tartok kiemelten fontosnak, a digitalizációt és az edukációt. Innen pedig a feladat egyértelmű volt: össze kell tennünk legalább félmillió forint értékű digitális és tudásnövelő szolgáltatást másoktól, amiket én is fel tudok 100 százalékban vállalni, valóban hasznosnak tartok, amivel az egyéni és társas vállalkozások valódi versenyelőnyre tesznek szert 2025-ben, és garantáltan többek lesznek tőle. Nem a kedvezmények, hanem valósan ingyen félmilliónyi szolgáltatás volt a cél.”
Két hét nem valami sok félmillát összepakolni több ezer vállalkozó részére, de úgy tűnik, mégis megcsinálták. „Kevés dologra vagyok annyira büszke üzleti oldalról, mint erre a dobásra, amit most decemberre összeraktunk. 10 üzleti könyv, számos üzleti szoftver, online tréningek és edukációk, üzleti előfizetések, és még több minden, amit 2025-re biztosítunk a Business Plusz csomagunk mellé, több mint félmillió forint értékben, ingyen.”
„Jó, hogy vannak nagy cégei az országnak, de számomra egyértelmű, hogy a kis- és középvállalatok a gazdaság valódi motorjai. Abban hiszek, hogy az általuk létrehozott, organikus üzleti alapú együttműködési rendszer vezethet csak hosszú távon sikerre. Ha a kkv-ink versenyképesek, akkor van lehetőségünk nyerni. Mi felelősségteljesen megtesszük az ehhez szükséges lépéseket. Ha másnak is jó, mindenkinek jó” – zárja gondolatait Albert. Egyértelmű üzenetet akartak megfogalmazni a piacnak: a digitalizáció nemcsak a jövő, hanem a jelen eszköze is ahhoz, hogy a vállalkozások ne csak túléljenek, hanem fejlődjenek is. Ez pedig – jelentős tudással és digitális eszköztárral kiegészítve – most igazi piacverő szuperkombó, bármilyen fejlődésre vágyó vállalkozónak.
Lilu második karrierje és szépségápolási birodalma. A magyar gasztróból lassan húsz éve kirobbanthatatlan Mautner Zsófi és további tervei. A New Yorkot megjárt magyar galerista, Deák Erika nem mindennapi pályája. Kint az új Forbes Life.
A nehéz emberi sorsokat bemutató dokumentumfilm elkészítése hosszútávfutás, tele mélypontokkal, mentális akadályokkal. Kiss Viki Réka producer több mint tíz éve veszi az akadályokat, és filmjei sorra hoznak el jelentős díjakat. Eddigi karrierjében az alkotók felelősségének dilemmája a nemrég bemutatott Kix című dokumentumfilmben csúcsosodott ki.
Geszti Margit már a Közgáz-felvételin közölte: ő bizony impresszárió akar lenni. Aztán húsz évet lehúzott nagy nemzetközi lemezkiadóknál, és olyan nagy nevek albumait jelentette meg, mint Geszti Péter, Kulka János, Ákos és Presser Gábor. Amióta megalapította koncertügynökségét, a Sonatina Kft.-t, végre csak azzal foglalkozik, ami mindig igazán érdekelte.