Ha egyszer Miele, mindig Miele

Idén ünnepelte fennállásának 125. évfordulóját a Miele. A máig családi tulajdonban lévő német márka legendás háztartási készülékei sok esetben generációról generációra szállnak, a gyerekek kirepülése a családi fészekből pedig egyben jó apropót kínál a frissítésre – hiszen arra a minőség miatt máskülönben nemigen van szükség.

Az 1899-ben Németországban alapított cég megalakulása óta a Miele és Zinkann család tulajdonában van. A 125. évforduló is a családias hangulatot megőrizve telt: világszerte egy időben koccintottak és ünnepeltek egy tortával, amely mindenhol egyazon recept alapján készült el – meséli a jeles napról Spengler Nikolett, a Miele magyarországi ügyvezetője. A német prémiummárka nem csak a munkatársakkal, de a vásárlókkal is együtt kívánt ünnepelni, ezért az év folyamán minden termékkategóriában találkozhatnak ünnepi kiadású termékekkel, amelyekhez ajándék kiegészítőket, vagy éppen extra 125 hétre szóló, kiterjesztett garanciát biztosítottak. „Véletlen egybeesés, hogy pont ebben az évben helyeztük át székhelyünket és flagship üzletünket egy új helyszínre, a Bem Centerbe, ami méltó ünneplése cégünk hosszú fennállásának” – teszi hozzá a márka magyarországi vezetője.

A Miele Experience Centerekkel élményt kívánnak adni a vásárlóknak. „Nálunk folyamatosan történik valami: vagy éppen egy mosást demonstrálunk, vagy a porszívók működését, a vasalókészülékek praktikumait mutatjuk be, de legtöbbször rezidens séfünk segítségével konyhai praktikákba vezetjük be az ide látogatókat – meséli Spengler Nikolett. – Termékfejlesztéseink vásárlói visszajelzések alapján történnek mind funkció, mind pedig design szempontjából, így mindig a leginkább vágyott funkciók köszönnek vissza a készülékekben.”