Elégedettek vagyunk,nem megelégedettek

Lassan nyolc éve, hogy Molnár Dóra a fürdőszobai csap felett, hideg vízzel mosta véres fehérneműjét, és arra gondolt, miért nincs alternatív menstruációs megoldás. Ez volt az az ügy, amit vállalkozólelke mélyén mindig keresett, és ebből jött a ­This is Redy. A menstruációs bugyi pár éve a drogériák polcaira is bekerült, idén külföldre vinnék az ötletet és vele a tabudöntögetést.

Először 2021 januárjában írtunk a This is Redyről. Az alapítók épp a harmincat közelítették (fel is kerültek az akkori 30/30-as listára), és az ötletgazda nem sikeresnek, és ezért boldognak, hanem – különbség – boldognak, ezért sikeresnek érezte magát. Tudta, hogy egyszer vállalkozó lesz, hogy céget fog vezetni, és fel volt rá készülve, mire megtalálta az ügy. Ez volt a Redy, amit aztán el lehetett kezdeni továbbgondolni, kimaxolni, de ugyanazzal a tudatossággal, mint ami az odavezető utat kísérte.


És tudatos lassítással. „Mert a mi generációnknak már könnyű érzékelni, ha valami rossz. Mindig itt a telefon, mindig pittyeg, mindig tudjuk, mi történik a cégünkben. Ha a világ kívülről túlpörög, könnyebb megérezni, hogy nekem belülről kell lassítanom” – mondta akkor Molnár Dóra azzal a feltett szándékkal, hogy megússza a kiégést, és tíz év múlva is céget vezet.