Hiteles tartalommal a fiatalokhoz Így épít üzleti értéket a Refresher „A modern generáció hangja” szlogennel pozicionálja magát a Refresher.hu. A szlogen piaci pozíció is egyben: kifejezetten a Z és Y generáció kulturális igényeire, fogyasztási szokásaira építenek. Hering András főszerkesztővel beszélgettünk, aki azt mondja, a fiatal közönség ma nemcsak tartalmat fogyaszt, hanem párbeszédet, közösséget és azonosulási […]
Hiteles tartalommal a fiatalokhoz Így épít üzleti értéket a Refresher
„A modern generáció hangja” szlogennel pozicionálja magát a Refresher.hu. A szlogen piaci pozíció is egyben: kifejezetten a Z és Y generáció kulturális igényeire, fogyasztási szokásaira építenek. Hering András főszerkesztővel beszélgettünk, aki azt mondja, a fiatal közönség ma nemcsak tartalmat fogyaszt, hanem párbeszédet, közösséget és azonosulási lehetőséget keres.
Mit jelent az ars poeticátok üzleti szempontból?
A saját nyelvükön szólítjuk meg a célcsoport generációt: rövid, vizuálisan gazdag, közösségi platformokra optimalizált tartalommal, miközben értéket is közvetítünk. Ez a kettősség – trendérzékenység és értékteremtés – adja az üzleti potenciált, ráadásul mindezt egy kizárólag Z generációs kreatívokból álló szerkesztőséggel és stábbal gondozzuk.
A ZEGNA 2025-ös őszi/téli kollekciójában elegáns, v-nyakú ingek, kerek nyakú felsők, oversized kardigánok, lezser, galléros dzsekik, kasmír hajtókás kabátok, finoman kidolgozott, légies szabásvonalak és könnyed zakók kaptak helyet. Első pillantásra tradicionálisnak hat, közelebbről szemlélve mégis progresszív – a csendes luxus esszenciáját testesíti meg. Hiába viharos a személyes luxuscikkek piaca, a Zegna család továbbra is elkötelezett […]
A ZEGNA 2025-ös őszi/téli kollekciójában elegáns, v-nyakú ingek, kerek nyakú felsők, oversized kardigánok, lezser, galléros dzsekik, kasmír hajtókás kabátok, finoman kidolgozott, légies szabásvonalak és könnyed zakók kaptak helyet. Első pillantásra tradicionálisnak hat, közelebbről szemlélve mégis progresszív – a csendes luxus esszenciáját testesíti meg. Hiába viharos a személyes luxuscikkek piaca, a Zegna család továbbra is elkötelezett a türelem és az idő filozófiája mellett: hosszú életű, sőt örök darabokat alkotnak.
A ZEGNA olasz férfidivatház 2005-ben nyitott meg Budapesten, első luxusüzletként az Andrássy úton. A márkát Ermenegildo Zegna alapította 1910-ben, és a mai napig igazi ritkaságnak számít a globális divatvilágban: családi kézben maradt, immár a negyedik generáció irányítja.
A kezdetek az észak-olaszországi Triveróba vezetnek vissza, ahol Ermenegildo Zegna jóval többet álmodott meg egy egyszerű szabóságnál. Arra törekedett, hogy újradefiniálja a férfidivatot: a technikai jártasságot a méltóság és a küldetés ethoszával ötvözte. Számára a stílus nem pusztán a megjelenést jelentette, hanem egyfajta életformát – olyan ruhadarabokkal, amik időtállóak, szándékot közvetítenek és visszafogott magabiztosságot sugároznak. A rangos Teatro Regio di Torino meghívására tervezett darabbal Ermenegildo Zegna lefektette a legendás torinói stílus alapjait. Mára a ZEGNA a couture világában innovatív alapanyagairól, valamint a luxusgyártásban és -beszerzésben gyökerező hagyományairól ismert. Filozófiájuk a nyomon követhető folyamatok és a kivételes kézművesség előtt tiszteleg, miközben folyamatosan kutatják a természet és az emberi találékonyság közötti kapcsolatot.
A márka több mint száz évvel később, a 2025-ös őszi/téli kollekciójában a torinói stílus új fejezetével folytatja ezt az örökséget – egy olyan sziluettel, amit az alapító eredeti öltönye inspirált. A zakókat strukturált vállak, széles hajtókák, precíz kidolgozás, háromgombos ujjak és lekerekített zsebek jellemzik (mind zsebfedős, mind rávarrt változatban), finom utalással az észak-olasz 232-es útra, ami az Oasi Zegnához vezet.
A kulcsdarabok közé tartozik az újragondolt Il Conte dzseki, valamint az új mokaszin, természet ihlette tónusokban. A kollekció földárnyalatai – kőszínekkel, borókával, sötétebb lomb- és üvegház-színekkel, világos barnával és Gattinara vörössel – rímelnek azokra a tájakra, amik inspirálták, miközben Torino kifinomult, mégis erőfeszítés nélküli stílusát idézik. Minden öltés a ZEGNA filozófiáját hordozza: a szabásvonalak nem a trendek követéséről, hanem azok meghatározásáról szólnak – olyan darabokat létrehozva, amik generációkon átívelve rezonálnak viselőikkel.
A divatház a 2025-ös őszi/téli kollekcióval visszatért Torinóba, amit egy kampányban is bemutattak – Mads Mikkelsen színész és globális márkanagykövet szereplésével. Mindegyik ruházat a város könnyed eleganciáját tükrözi, olyan stílust közvetítve, ami kiegyensúlyozott, magabiztos és minden részletében ZEGNA. (X)
Su Misura– Budapesten is elérhető
A ZEGNA személyre szabott öltönykészítési szolgáltatása egyedi szabásmintákat, kiváló minőségű anyagokat és kézi varrást kínál az ideális illeszkedés és stílus érdekében. A folyamat személyes konzultációt, testre szabott részletek kiválasztását (anyag, gombok, bélés stb.) és több próbát foglal magában a tökéletes szabás eléréséhez.
Az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) és a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség október 16-án rendezte meg Business Meets Government Summit nevű nagyszabású szakmai konferenciáját. A szakértői előadások és kerekasztal-beszélgetések mellett bemutatásra került az AmCham 2026–2030-as Stratégiai Munkaterve is, amely a Kamara gazdaságfejlesztésre irányuló javaslatait és szerepvállalását tükrözi. A kiadvány a versenyképes és inkluzív munkaerő, a kiszámítható […]
Mezei halandók még alig hallottak a kriptopénzekről, amikor már a maga bányászta bitcoinokból nyaralt egész nyáron a Riviérán. Olyan is volt, hogy cirkókazán helyett a saját kezűleg összerakott vízhűtéses számítógépével fűtötte a lakást. És nem egyszer megesett, hogy Csányi Sándor, az OTP elnöke személyesen őt hívta, ha elakadt a kompjúterén. Popovics László egy karibi banki kitérő után most azon dolgozik, hogy […]
A RackForestnél tudják, hogy a szerverszolgáltatásaik kulcsfontosságú magyar cégek működését biztosítják. Vállalják is azt a felelősséget, hogy még a nehezebb időkben is a legjobb döntéseket segítsenek meghozni. Az elmúlt hónapokban olyasmi történt a RackForest szerverszolgáltatónál, amire a cég 2014-es indulása óta még nem volt példa. Gyakoribb lett a szolgáltatások lemondása, a cég növekedési üteme csökkent. […]