Hiteles tartalommal a fiatalokhoz

Hiteles tartalommal a fiatalokhoz Így épít üzleti értéket a Refresher

„A modern generáció hangja” szlogennel pozicionálja magát a Refresher.hu. A szlogen piaci pozíció is egyben: kifejezetten a Z és Y generáció kulturális igényeire, fogyasztási szokásaira építenek. Hering András főszerkesztővel beszélgettünk, aki azt mondja, a fiatal közönség ma nemcsak tartalmat fogyaszt, hanem párbeszédet, közösséget és azonosulási lehetőséget keres.

Mit jelent az ars poeticátok üzleti szempontból? 

A saját nyelvükön szólítjuk meg a célcsoport generációt: rövid, vizuálisan gazdag, közösségi platformokra optimalizált tartalommal, miközben értéket is közvetítünk. Ez a kettősség – trendérzékenység és értékteremtés – adja az üzleti potenciált, ráadásul mindezt egy kizárólag Z generációs kreatívokból álló szerkesztőséggel és stábbal gondozzuk.