Nem gondoltuk, hogy már itt tartunk

Tóth Simon és bátyja, Máté, a Simon’s Burger alapítói látszólag inkább a megérzéseikre hallgatnak, mint az Excel-táblákra, de csak így aligha lehet három év alatt több mint húsz – köztük egy New York-i – éttermet nyitni, és márkáikkal több milliárd forintos forgalmat csinálni. Minőségi junk food kategóriás smashed burgereivel a Simon’s ma már a harmadik legnagyobb hamburgerlánc Magyarországon a McDonald’s és a Burger King után. Mit tudnak Tóthék, amit mások nem? Ki az eddig háttérben lévő harmadik tesó? És hogyan vitték el Manhattan szívéig a magyar hamburgert?
Ezer erős nap története.

„Képzeljék el, három évvel ezelőtt én még egy nagy bevásárlóközpont ruhatárában dolgoztam. Álmodni sem mertem volna, hogy itt leszek önök előtt, és húsz éttermet nyitok a következő három évben – az egyiket New Yorkban –, és hogy kétszáz ember menedzsere lehetek. Egészen elképesztő érzés itt állni.” Ezt a 26 éves Tóth Simon, a Simon’s Burger névadója és egyik alapítója mondta idén tavasszal az Operaházban, amikor átvette a Menedzserszövetség és a Foxconn csoport Jövő Menedzsere 2024 díját.

Az említett ruhatár a budapesti Westendben volt, a világ pedig tényleg nagyot fordult Simonnal bő ezer nap alatt. A Westendben ma már nem bilétákat, hanem ottani éttermükben hamburgereket és shake-eket osztogat. Na jó, nem kifejezetten ő, kivéve a mindig felhájpolt grand openingeket.