Kiszabadultam. Egy hét Ferenc József tengerpartján, pár nap a szlovák hegyekben, és mikor ez a magazin a standokon lesz, egy-egy napot Pozsonyban és Prágában fogok tölteni. Ferenc József emlegetése nem túlzás,
Abbázia és Lovran között közvetlenül a tengerparton húzódó sétányt (járdát) tényleg Ferenc Józsefről nevezték el, így lehetővé téve egy jó másfél órás sétát monarchiabeli villák és szállodák árnyékában, tengeri kilátással.
A tengerpart egyáltalán nem üres, de nincs is annyira tele, mint a korábbi években, a korona hatását ebben és a boltokban kötelező maszkhordáson lehetett érezni a júliusi Horvátországban. Amint bedugtam a fejem a tengerbe, megláttam a halakat, és elszórakoztatott a gondolat, hogy számukra mindennek a szárazföldi felhajtásnak milyen mértékben nincs jelentősége.
Kiteszik a Youtube-ra, és százezrek figyelik, ahogy vállalkoznak, így sokan láthatják, ez milyen elhivatottságot és kockázatot jelent.
A szlovák és cseh utak a kiadóhoz kötődnek (a magyar, a cseh és szlovák Forbes egy csoporthoz tartoznak). Miközben az elmúlt másfél évben szinte szlogenné vált számomra, hogy minden (tényleg minden) működik online is, ha szükséges, most azt is átéltem, milyen feltöltő, emberi és hozzám különösen közel álló személyesen találkozni, együtt ücsörögni, közös élményeket átélni. És mindennek az üzletre is hatása van (lesz), nem kérdés.
Az én nyaramhoz és talán a tiétekhez is a celeblistánk is hozzátartozik. Az első számú celebek körébe nehezebb betörni, mint elsőre gondolnád, amit jól mutat, hogy a lista tagjai között kevés az új név, a kereskedelmi tévék főműsoridejébe nem egyszerű bekerülni. Mégis mindig szolgál újdonsággal a lista, mert máshol nem érhető el a magyar celebvilág ilyen kompakt összefoglalója, és akinek a cége fellelhető, annak a bevételi adatait is közöljük.