A vírushelyzet szinte minden szektorban változásokat idézett elő, a vásárlói attitűd is átalakult, felülírva az éves várakozásokat. A tetőfelújítási tervek szintén módosultak, amelyre a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. által készített kutatás is rávilágított. Ám a vállalat mégis az egyik legsikeresebb évet zárta 2020-ban. Milyen lépések vezettek idáig, és hol tart most a cég? Tóth Szabolccsal, a Terrán regionális marketing igazgatójával beszélgettünk.
A Terrán tavaly ünnepelte 100 éves évfordulóját, mégsem abból a szempontból volt rendkívüli az év, mint ahogyan készültek rá. Hogyan értékeli az elmúlt időszakot?
A váratlan és hirtelen gazdasági visszaesés hatása az építőiparban is megmutatkozott. Akik 2020-ra terveztek építkezést vagy házfelújítást, a megváltozott anyagi helyzet okán újra kellett, hogy tervezzék kiadásaikat.
Nekünk is át kellett gondolni a beütemezett lépéseket, de a szempontjaink között elsőként szerepelt az egészségvédelem, a kollégák munkavégzésének támogatása, valamint a még intenzívebb kommunikáció a vásárlók felé, hogy a lehető legnagyobb mértékben segítsük őket, bármilyen döntést is hoztak otthonuk felújításával kapcsolatban.
A zseniális PVD-bevonatnak köszönhetően a GROHE termékei – a csaptelepektől a vécétartályok nyomólapjaiig – hosszú éveken át megőrzik ragyogó felületüket.
MIÉRT ENNYIVEL JOBB A PVD BÁRMELY MÁS BEVONATNÁL?
GROHE Colors kollekciónk új színeit a PVD-technológia segítségével állítjuk elő. De mitől lesz ennyivel jobb a GROHE PVD-technológiája a hagyományos krómbevonatnál? Először is a PVD-bevonattal előállított színek rendkívül egységes hatást keltenek, mivel minden egyes réteg tökéletesen egyenletesen oszlik el.
A hagyományos galvanizálással kezelt felületek korlátozott színskálájával szemben, a mi PVD-bevonatú felületeink széles színpalettájukkal rugalmasságot és választási lehetőséget kínálnak. Önnek nincs más dolga, mint hogy kiválassza a lakberendezési elképzeléseinek leginkább megfelelőt. A PVD-bevonat nemcsak azt teszi lehetővé számunkra, hogy esztétikailag vonzó színekben kínáljuk termékeinket, hanem azt is, hogy minden eddiginél tartósabbá tegyük ezeket a színeket.
A bevonat tapadásának meghatározó szerep jut a gyönyörű és tartós felület kialakításában. PVD-eljárásunk a hagyományosnál hatszor erősebb tapadást tesz lehetővé. Egy hagyományos galvanizált felület ezzel egyszerűen nem képes versenyre kelni!
Minden csaptelepünk rendkívül ellenálló a karcolásokkal és erős ütésekkel szemben, így garantálva, hogy vásárlóink sok éven át használhassák ezeket a kiváló minőségű csaptelepeket és keverőcsapokat.
A GROHE munkatársainak szenvedélye nem merül ki a fürdőszobákban és konyhákban – a környezetvédelem is szívügyünk. Annak érdekében, hogy a lehető legkörnyezetkímélőbb módon járjunk el, PVD-technológiánk során semmilyen környezetre káros vegyi anyagot nem használunk fel.
További információért és a teljes színkollekció megtekintéséért látogasson el a grohe.hu-ra.
Az éves adatokon jól látszik a járvány hatása: nagy zuhanás a második negyedévben, majd lassú felkapaszkodás a harmadikban. A turizmus lenullázódott, az építőipart az állami beruházások mentették, a bolti forgalom viszont nem tűnt el, a tavaszi sokk után visszamentünk vásárolni.
Ritkán gurít akkorát független magyar játékfejlesztő csapat, mint a Wild Gentlemen: noir hangulatba helyezett számítógépes játékkrimijük – a főszereplő két, zsarufilmes kliséket pufogtató kakas – a forgalmazók és a gémerek tetszését is elnyerte. A háromfős alapcsapat juthat még magasabbra is, de bármeddig érnek, manufaktúrajellegükhöz ragaszkodnak.
Elmélyedtünk pár adatsorban, és megkérdeztünk néhány piaci szereplőt, hogy sikerült a tavalyi évük. A válaszok jól mutatják, hogy otthon voltunk: többet társasoztunk, de kevesebbet autóztunk.