A vírushelyzet szinte minden szektorban változásokat idézett elő, a vásárlói attitűd is átalakult, felülírva az éves várakozásokat. A tetőfelújítási tervek szintén módosultak, amelyre a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. által készített kutatás is rávilágított. Ám a vállalat mégis az egyik legsikeresebb évet zárta 2020-ban. Milyen lépések vezettek idáig, és hol tart most a cég? Tóth Szabolccsal, a Terrán regionális marketing igazgatójával beszélgettünk.
A Terrán tavaly ünnepelte 100 éves évfordulóját, mégsem abból a szempontból volt rendkívüli az év, mint ahogyan készültek rá. Hogyan értékeli az elmúlt időszakot?
A váratlan és hirtelen gazdasági visszaesés hatása az építőiparban is megmutatkozott. Akik 2020-ra terveztek építkezést vagy házfelújítást, a megváltozott anyagi helyzet okán újra kellett, hogy tervezzék kiadásaikat.
Nekünk is át kellett gondolni a beütemezett lépéseket, de a szempontjaink között elsőként szerepelt az egészségvédelem, a kollégák munkavégzésének támogatása, valamint a még intenzívebb kommunikáció a vásárlók felé, hogy a lehető legnagyobb mértékben segítsük őket, bármilyen döntést is hoztak otthonuk felújításával kapcsolatban.
A zseniális PVD-bevonatnak köszönhetően a GROHE termékei – a csaptelepektől a vécétartályok nyomólapjaiig – hosszú éveken át megőrzik ragyogó felületüket.
MIÉRT ENNYIVEL JOBB A PVD BÁRMELY MÁS BEVONATNÁL?
GROHE Colors kollekciónk új színeit a PVD-technológia segítségével állítjuk elő. De mitől lesz ennyivel jobb a GROHE PVD-technológiája a hagyományos krómbevonatnál? Először is a PVD-bevonattal előállított színek rendkívül egységes hatást keltenek, mivel minden egyes réteg tökéletesen egyenletesen oszlik el.
A hagyományos galvanizálással kezelt felületek korlátozott színskálájával szemben, a mi PVD-bevonatú felületeink széles színpalettájukkal rugalmasságot és választási lehetőséget kínálnak. Önnek nincs más dolga, mint hogy kiválassza a lakberendezési elképzeléseinek leginkább megfelelőt. A PVD-bevonat nemcsak azt teszi lehetővé számunkra, hogy esztétikailag vonzó színekben kínáljuk termékeinket, hanem azt is, hogy minden eddiginél tartósabbá tegyük ezeket a színeket.
A bevonat tapadásának meghatározó szerep jut a gyönyörű és tartós felület kialakításában. PVD-eljárásunk a hagyományosnál hatszor erősebb tapadást tesz lehetővé. Egy hagyományos galvanizált felület ezzel egyszerűen nem képes versenyre kelni!
Minden csaptelepünk rendkívül ellenálló a karcolásokkal és erős ütésekkel szemben, így garantálva, hogy vásárlóink sok éven át használhassák ezeket a kiváló minőségű csaptelepeket és keverőcsapokat.
A GROHE munkatársainak szenvedélye nem merül ki a fürdőszobákban és konyhákban – a környezetvédelem is szívügyünk. Annak érdekében, hogy a lehető legkörnyezetkímélőbb módon járjunk el, PVD-technológiánk során semmilyen környezetre káros vegyi anyagot nem használunk fel.
További információért és a teljes színkollekció megtekintéséért látogasson el a grohe.hu-ra.
Nevet vált a tizedik születésnapját ünneplő Transferwise, simán Wise lesz belőle. Barna Balázst, a cég európai és észak-amerikai expanziójáért felelős vezetőt kérdeztük a terveikről.
Star nyomtatók forgalmazásával indult a kilencvenes évek elején a HRP Europe Kft. története, ám a cég azóta a hazai IT piac stabil szereplőjévé nőtte ki magát. Ma már 150 gyártó termékeit kínálják, széles termékportfóliót tudnak felmutatni, a hardver- és szoftverdisztribúción túl pedig az oktatás és a tanácsadás területein is aktívak.
Harmincöt év mesekutatás, ezer tanítvány és ötvennégy kiadott könyv van mögötte. Kutatónak indult, majd egy tragikus fordulat miatt kezdett terepmunkába, aztán végül az írásba. Az általa megalkotott meseterápiás módszert börtönökben és állami gondozott gyerekek segítésére is használják. A visszavonulás szó fel sem merül benne, amikor lehet, újra világgá megy, hogy mesék után kutasson, és írna még legalább nyolc könyvet. Lehet, hogy egy marokkói vagy üzbegisztáni karavánszerájban futunk vele össze legközelebb. Boldizsár Ildikó meseterapeuta portréja.