„Úgy tudjuk a vásárlóinkat továbbra is megszólítani, ha a plázákra találkozási pontként tekintenek” 

A bevásárlóközpontok jövője a kereskedelem és az ingatlanpiac egyik legaktuálisabb kérdése. A szektor szereplőinek a változó vásárlói igények mellett a folyamatosan terjeszkedő e-kereskedelem és a világjárvány teremtette új feltételekhez is alkalmazkodnia kell, újradefiniálva szerepüket az értékesítésben. Magyarország legnagyobb kereskedelmi ingatlanportfólióval rendelkező befektetéskezelő cégcsoportja, az Indotek Group összesen 38 plázát működtet itthon és külföldön. A bevásárlóközpontok sorsáról, napjaink vásárlási szokásairól és a cégcsoport nagyszabású plázafelújítási programjáról dr. Hegedüs Gáborral, az Indotek Group portfólió menedzsment igazgatójával beszélgettünk.



Az Indotek Group az elmúlt években folyamatosan bővítette plázaportfólióját. Hogyan néz ki jelenleg a portfólió és mi a tervük ezekkel az épületekkel?