A milliókat érő egyedi műalkotások és a kommersz poszterek közti, nem kicsi piaci rést találták meg a nemzetközi Lumas Galéria német alapítói, és azóta húsz városban árulnak ötven, száz vagy százötven példányban megfizethető nagyításokat neves fotográfusoktól. Budapesten is van már egy Lumas, a tulajdonosa, Wikonkál Éva véletlenül, távolról csöppent bele a galériabizniszbe.
„Megvan az az érzés, hogy lakást keresel, és egyszer csak találsz egyet, ami teljesen olyan, mintha te rendezted volna be? Na, én 2014-ben pont így jártam, meg is vettem azonnal” – kezdi Wikonkál Éva. Már-már készülök finoman terelgetni, hogy nem a lakásvásárlása érdekel, hanem az, hogyan lett galériatulajdonos, de aztán látom az arcán, hogy épp meglepni készül a történet csattanójával.
Miután ugyanis nyélbe ütötték a lakásvételt, Éva még hosszú hónapokig, több körben visszatért az eladó házaspárhoz, mert annyira tetszett neki a bútor, a csillár meg mindenféle apróbb berendezési tárgy, hogy szép lassan megvásárolt még jó pár kiegészítőt. Aztán egyszer csak kapott tőlük egy mailt: „Galériát nem akarsz venni?”
Szent-Iványi Réka fotográfus és férje, Bacsó Bertalan, annak a bizonyos Szabadság-hegyi lakásnak az extulajdonosai már korábban eldöntötték, hogy Kanadába költöznek. Mire azonban megkapták a szükséges dokumentumokat, éppen végeztek a hosszadalmas procedúrával, hogy 2011-ben megnyílt X6 Galleryjüket franchiserendszerben Lumas Galériává alakítsák, így annak is új gazdát kerestek.
A GKID által nemrég a 2022-es év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedőjének kikiáltott Kifli.hu négy különböző területének vezetője fejti ki, hogy szerinte miben különbözik a Kifli a versenytársaktól. Gabriel Makki – ügyvezető:A Kiflinél szenvedélyes emberek dolgoznak, akik hisznek a küldetésünkben, miszerint a jó minőségű élelmiszerekhez való könnyű hozzáférés javítja az életminőséget, és mi ezt biztosítjuk […]
A GKID által nemrég a 2022-es év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedőjének kikiáltott Kifli.hu négy különböző területének vezetője fejti ki, hogy szerinte miben különbözik a Kifli a versenytársaktól.
Gabriel Makki – ügyvezető: A Kiflinél szenvedélyes emberek dolgoznak, akik hisznek a küldetésünkben, miszerint a jó minőségű élelmiszerekhez való könnyű hozzáférés javítja az életminőséget, és mi ezt biztosítjuk minden család számára. Az egyediség abból adódik, hogy a Kifli a kezdetektől fogva ügyfélközpontú üzletként épült. A kultúrát, a folyamatokat és a műveleteket úgy tervezzük és folyamatosan finomhangoljuk, hogy lenyűgözzük vásárlóinkat. Nagy a felelősségünk, hiszen az ügyfeleink ránk bízzák az asztalukra szánt ételt: mi ezt az elkötelezettséget nagyon komolyan vesszük, biztosítva, hogy a fantasztikus termékeket megfelelő minőségben és nagyszerű szolgáltatással szállítsuk nekik.
Szalma Rita – kereskedelmi igazgató: A titkunk a gyorsaság és az innováció, mivel kínálatunk és ajánlataink szinte minden nap változnak a trendek és a vásárlók igényei alapján, szemben más kiskereskedőkkel, akiknek több időre van szükségük a teljes termékciklus kezeléséhez. Kisebb cégektől érkező, szélesebb egyedi és prémium választékkal rendelkezünk, mint a többiek, beleértve exkluzív szezonális termékeket is. A táplálkozási trendekre tökéletes megoldást kínálunk a növényi alapú, vegán és mentes választékunkkal. A gazdasági helyzetre reflektálva a sajátmárkás választékunk fejlesztésén dolgozunk, és jó hír, hogy az árképünk egyre jobb.
Buris Károly – operációs igazgató: Üzemeltetési szempontból egyedülállóak vagyunk Magyarországon, mivel 90 percen belül szállítunk, és a fő profilunk az aznapi szállítás, amin belül lehetőség van akár 15 perces idősáv választására is.
Vásárlóinknak csak 25–30 százaléka rendel egy vagy több nappal előre. Ügyfeleink visszajelzései 96 százalék feletti elégedettségről tanúskodnak, és stabilan 0,3 százalék alatt tartjuk a cseretermékek számát. A teljes rendelés összekészítése átlagosan 25–30 percet vesz igénybe raktárunkban. Átlagosan 10–14 vásárlót szolgálunk ki egy-egy túrában, amelyeket az útvonaltervezőnk automatikusan tervez meg, ezzel minimalizálva a késéseket. Diszpécsereink pedig azt biztosítják, hogy a kiszállítást végző futárok útvonala bármikor megváltoztatható legyen a forgalmi dugók és balesetek elkerülése érdekében.Mihály Viola – ügyfélszolgálati vezető: A hatékonyság két legfontosabb feltétele a barátságos ügyfélszolgálat és a professzionális híváskezelő rendszer, és nálunk mindkettő rendelkezésre áll. A kollégák is nélkülözhetetlenek az ügyfélszolgálaton, folyamatosan képezzük és megbecsüljük őket, mert úgy gondoljuk, semmilyen szoftver nem helyettesítheti az ő profizmusukat és kedvességüket. Kollégáink 20 másodpercen belül fogadják a hívásokat és reagálnak a chat-en érkező megkeresésekre, az e-mailekre pedig 3 órán belül válaszolnak.
Vitray Tamás beszáll a Youtube-ba, Gere Andrea édesapjától átvett borászatát modernizálja, Küllői Péter pedig szünetet tart. Nem úgy Kilövés rendezvényünk, ami ráadásul Summer Editionben tért vissza. Júniusi-júliusi magazinbemutató.
Harcsapaprikásos, haltepertős pizza Michelin-ajánlással: lehet ezt nem megnézni? És ebből nem is a kalauz a lényeg, az öntudatos tiszalöki kisvendéglő, a Horgonyzó régóta a radarunkon van.
Új rovatunk első szereplője Fördős Zé, a Street Kitchen alapítója. Arra kértük, mutasson meg pár olyan alkalmazást, ami fontos szerepet játszik a mindennapjaiban.
Szabó András számára a családi vagyon elsősorban lehetőségeket jelent a következő generációnak. A vagyonba beleérti a kapcsolatrendszert és a tanulási lehetőségeket is, éles választóvonalat húzva a vagyon, illetve a pénz birtoklása közé. Személyes környezetében több példát látott arra, hogy mennyire nyomasztó lehet a vagyon a gyermekek számára, amelyben a szülő és a gyermek is szenved […]