Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg. „Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat […]
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg.
„Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat és ügyfélkiszolgálásunkat egy hatékonyabb CRM-rendszer bevezetésével szerettük volna támogatni. A mi üzletágunk nagyon gyorsan fejlődik, jelenleg is egy drasztikus növekedés zajlik a területen, ezzel pedig nekünk is lépést kell tartani” – mondta a fejlesztésről Tóth András, az E.ON Hungária megoldásértékesítési igazgatója.
Korábban két CRM-megoldás versengett egymással a vállalatcsoporton belül, mindkettőt támogatta a nemzetközi központjuk, az E.ON SE is. Mint megtudtuk, végül azért nyert a Salesforce, mert több szempontot is figyelembe véve úgy érezték az E.ON döntéshozói, hogy ez a rendszer jobban optimalizált az értékesítésre, ezért jobban illeszkedik a tevékenységükhöz.
Világszerte tarol a streaming, a nyaraláson készült fotók és videók szinte azonnal mennek a közösségi felületekre és a felhőtárhelyekre. Nincs ez máshogy a vállalati oldalon sem, folyamatos a digitalizáció, a mesterséges intelligencia pedig alapjaiban formálja át a világot. Ezek a megatrendek minden korábbinál nagyobb kihívás elé állítják az adatközpontokat világszerte, hiszen úgy kell megoldani a […]
Világszerte tarol a streaming, a nyaraláson készült fotók és videók szinte azonnal mennek a közösségi felületekre és a felhőtárhelyekre. Nincs ez máshogy a vállalati oldalon sem, folyamatos a digitalizáció, a mesterséges intelligencia pedig alapjaiban formálja át a világot. Ezek a megatrendek minden korábbinál nagyobb kihívás elé állítják az adatközpontokat világszerte, hiszen úgy kell megoldani a kapacitás növelését, hogy közben a fenntarthatósági szempontok is érvényesüljenek. A jelenleginél sokkal „zöldebb” IT-hoz szükséges eszközök már megvannak, a Schneider Electric pedig arra is tud jó példát mutatni, hogyan lehet hatékonyan alkalmazni őket.
A világszerte előállított adatmennyiség 2025-re akár 500 százalékkal nőhet az évtized elejéhez képest – ez is szerepet játszik abban, hogy ugrásszerűen nő az igény az adatközponti szolgáltatásokra, függetlenül attól, hogy ezeket az adatokat a felhőben tárolják, vagy akár saját adatközpontokban. A következő években ráadásul látványosan bővül a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokhoz köthető terhelés is. Ezen hatások miatt becslések szerint a világon működő adatközpontok energiafelhasználása 2025-re az évtized elejéhez képest akár felével is nőhet. Az adatközpontok környezeti hatásának csökkentéséhez az első lépést a létesítmények kibocsátásának pontos felmérése jelenti.
Az adatközpontok már most is 1 százalékkal részesednek a világ energiafelhasználásából, miközben az üvegházhatású gázok kibocsátásának mintegy 3-4 százaléka köthető hozzájuk, ezért elengedhetetlen a környezeti hatásuk csökkentése, amit például az energiahatékonyság növelésével lehet elérni. A Schneider Electric megbízható tanácsadó és partner lehet mind a termékmegoldások és szolgálta- tások nyújtásában, mind pedig a zöld és digitális átmenetet követni kívánó vállalatok számára”
Benyovszky-Aszódi Katalin, a Schneider Electric Secure Power & Cooling üzletágának hazai vezetője
A Schneider Electric energiamenedzsment-felügyeleti rendszerei nem csak azt teszik lehetővé a felhasználók számára, hogy helyesen mérjék fel környezeti lábnyomukat, hanem azt is, hogy a lehető leghatékonyabban tervezzék meg energiagazdálkodásukat – mindig a megfelelő erőforrásokat felhasználva. Ezzel a megközelítéssel áthidalhatóvá válik a folyamatos kapacitásnöveléssel járó hatások és a fenntarthatósági törekvések közötti szakadék.
„A Schneider Electric különlegessége abban is rejlik, hogy teljeskörű megoldásokat kínál ügyfeleinek energiahatékonysági és digitalizációs céljaik eléréséhez. Adatközponti megoldásaink hozzájárulnak fenntartható növekedési pályájuk kialakításához” – tette hozzá Benyovszky-Aszódi Katalin.
Repülő csészealj alakú tokjával és jellegzetes, elnyújtott óramutatóival az Ikepod egyre felkapottabb óramárka külföldön, ám Magyarországon még nem igazán terjedt el. Az Ikepod és a Klokers márkák tulajdonosa Christian-Louis Col, őt kérdeztük az iparág jövőjéről, motivációjáról, konkurenciáról és a siker mögötti titkos összetevőről.
A 2022 őszén lezajlott tulajdonosváltás nem zavarta meg az AutSoft Zrt. magyarországi üzleti folyamatait és szolgáltatásait. A Zenitech brit digitális transzformációs vállalathoz csatlakozva nemzetközi projekteken keresztül lehetőség nyílik a magyar szervezet tudásának kamatoztatására, valamint az ügyfelek számára szélesebb szolgáltatási portfólió válik elérhetővé a helyi piacon is. Fauszt Gábor vezérigazgatótól megtudtuk, hogy az angol anyacégnek az […]
Fiatalon hozott meghatározó döntéseket, és mindig gyakorlatias szemmel tekintett a feladatokra. Abhishek Stan Ahuja szerint ez és persze szerencse is kellett, hogy testvérével húsz év alatt stabil, időtálló minőségi márkát és öltönyszabóságot hozzon létre – Budapest mellett még öt európai országban. Kézzel, egyedileg varrt öltönyei nem a változó divatot követik.
Impozáns illatfelhőbe burkolózik az a Kossuth téri nagypolgári szalon, amely a SUPERZ. Budapest főhadiszállásaként szolgál. A magyar parfümmárka rövid idő alatt látványos sikertörténetet mondhat magáénak, amiben egyszerre van szerepe a tudatos tervezésnek és a szerencsés véletleneknek. A SUPERZ Perfume Kft. mindössze szűk két és fél évvel ezelőtt, 2021 nyarának végén alakult meg, de már 2022-ben […]
A GOLDBECK CEE kivitelező cég minden évben konferenciát szervez a vállalat valamennyi munkavállalójának részvételével. Így történt ez 2023-ban is Mariborban, ahol a Szlovákiát, Szlovéniát és Magyarországot magába foglaló GOLDBECK CEE South kirendeltségeihez ezúttal először lengyel és cseh kollégák is csatlakoztak. Az előadók a vállalati vízión kívül a céget is bemutatták azoknak a potenciális munkavállalóknak, akik […]