Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg. „Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat […]
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg.
„Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat és ügyfélkiszolgálásunkat egy hatékonyabb CRM-rendszer bevezetésével szerettük volna támogatni. A mi üzletágunk nagyon gyorsan fejlődik, jelenleg is egy drasztikus növekedés zajlik a területen, ezzel pedig nekünk is lépést kell tartani” – mondta a fejlesztésről Tóth András, az E.ON Hungária megoldásértékesítési igazgatója.
Korábban két CRM-megoldás versengett egymással a vállalatcsoporton belül, mindkettőt támogatta a nemzetközi központjuk, az E.ON SE is. Mint megtudtuk, végül azért nyert a Salesforce, mert több szempontot is figyelembe véve úgy érezték az E.ON döntéshozói, hogy ez a rendszer jobban optimalizált az értékesítésre, ezért jobban illeszkedik a tevékenységükhöz.
Ki szeretne egy luxushotel teraszán üldögélve pisztáciás és mandulás granitával töltött foszlós brióst reggelizni, miközben a Jón-tenger gyönyörű öbleit és az Etna – néha füstölgő, néha lángnyelveket is kibocsátó – kúpját nézegeti?
Aki feltette a kezét a kérdésre, annak biztos, hogy a taorminai Belmond Grand Hotel Timeo tökéletes választás. Persze a nap további részére is vannak még remek megoldásai, de a reggelizz úgy, mint egy király szabály követése itt biztosan nem okoz nagy gondot.
Illetve a történelem során azért néha okozott, Szent Prokop püspök például biztosan nem vette jó néven, hogy Kegyetlen Ibrahim kitépte a szívét, és azon melegében el is fogyasztotta, szerencsére 902 óta ez lekerült az étlapról. Az elmúlt évszázadokban azért volt még pár viharos momentum, ami nem is csoda, hiszen hatalmi-kereskedelmi kérdésekben a Földközi-tenger mindig rettentő fontos szerepet töltött be stratégiailag, így történhetett meg Ibrahim úr túlkapása is, igaz, a célját elérte, komoly marketingértéke lehetett az akciónak. Volt itt görög, római, bizánci, normann, spanyol, francia uralom is, mielőtt Garibaldi olasz egységéhez csatlakoztak volna, és ez mind tetten érhető Taormina építészetének és gasztronómiájának sokszínűségében is.
Itt keresd! Grand Hotel Timeo, A Belmond Hotel Via Teatro Greco 59., Taormina, Olaszország Ár: Szoba, lakosztály éjszakánként: 300 000 – 2 000 000 forint
De vissza a hotelbe: az éppen idén százötven éves intézmény tökéletes kiindulópont a környék felfedezéséhez, a csodálatos kilátás mellett nyilván a luxus magas fokát kínálja mindenben. A magaslati fekvés ellenére a strandolásról sem kell lemondani, privát spiaggia fogadja a szállóvendégeket, akik a gyaloglást is megspórolhatják az ingázó mikrobuszjárat segítségével. És persze a gasztronómiai kínálat is felnő a feladathoz.
A késő ősszel is fantasztikus időjárásnak köszönhetően szinte egész évben a teraszon szolgálják fel a vacsorát, ami lehet lazább, Olaszország egyik legjobb cannolójával és szuper Norma makarónival, vagy épp elegáns, fine dining is, a környék legnagyobb influenszerétől, Otto Geleng festőről elnevezett Michelin-csillagos étteremben. A német festő mellett Csontváry Kosztka Tivadart is alaposan elvarázsolta a hotel közvetlen szomszédságában levő ókori görög színház és panorámájának szépsége.
Repülő csészealj alakú tokjával és jellegzetes, elnyújtott óramutatóival az Ikepod egyre felkapottabb óramárka külföldön, ám Magyarországon még nem igazán terjedt el. Az Ikepod és a Klokers márkák tulajdonosa Christian-Louis Col, őt kérdeztük az iparág jövőjéről, motivációjáról, konkurenciáról és a siker mögötti titkos összetevőről.
Az archaikus paraszti világ hagyományai és tárgyi kultúrája inspirálták Zsigmond Dóra márkáját. De kell-e kívülről még inspiráció, ha valakinek gyerekkora óta az élete részét képezik a tradíciók, a kis közösségekből hozott értékek? A 2022-ben az év férfiruha-tervezőjének választott Dóra ruhadarabjai a múltat hozzák be a jelenbe, miközben a szépség mellett a használhatóságra is vigyáznak.
Focimeccset néztem egyedül. Nem a legmeglepőbb állítás egy középkorú férfitól, ugye? Tőlem az. Aki ismer, tudja, nem voltam (vagyok?) nagy focirajongó. Még a lányom is visszakérdezett este: egyedül leültél meccset nézni? Le. Szoboszlai Dominikkal két éve találkoztam személyesen, hol máshol, címlapfotózáson. Nem tett rám mély benyomást, nyűg volt neki a fotózás. Mégis elkezdtem figyelni, hogyan játszik, és persze […]
De gustibus non est disputandum, vagyis ízlésről nem lehet vitatkozni. De stílusról lehet? Amikor mindenki azt visel, amit akar, hogyan találhatja meg az igényes férfi azt az öltözködési formát, azokat a ruhadarabokat, amik leginkább erősítik őt szerepeiben, feladataiban, az önkifejezésben? Zsigmond Dórával, a modern és a népi hagyományos öltözködés ötvözésével operáló férfidivat-tervezővel, Stan Ahujával, az egyedi öltönyök készítésével foglalkozó szabóság és márka alapítójával, valamint Lakatos Sándorral, a kontrasztos formavilággal dolgozó divattervezővel beszélgettünk divatos kérdésekről.
Hol tartunk a klímasemlegesség felé vezető úton, mit kellene a lehető leggyorsabban meglépni?
Ha nem csökkentjük nagyjából harminc százalékkal a végső energiafelhasználásunkat, sehogy se jön ki a matek 2050-re. De ezt lehet úgy is, hogy közben nő a komfortszintünk, mondja Csernus Dóra, az Egyensúly Intézet klíma- és környezetpolitikai igazgatója. Interjú.