Több mint 20 éve partnerként dolgozik együtt Magyarországon az OTP Bank és a Mastercard. Ez pedig lényegében azt jelenti, hogy felnőtt egy generáció, aki első digitális költéseit Junior kártyájával rendezte, a kedvenc tinimagazinjaiért már érintésmentesen fizetett, az első ösztöndíját pedig a mobiljával költötte el. A legfontosabb mérföldkövekről és a hosszútávú partnerség hátteréről Takács Domokossal, az OTP Bank bankkapcsolati területének vezetőjével, illetve Eölyüs Endrével, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatójával beszélgettünk.
Az elmúlt években soha nem látott módon pörgött fel a digitális fizetési piac, rengeteg új szereplő jelent meg, legyen szó fintechekről vagy neobankokról. Ebben a közegben mit jelent egy ilyen hosszú stratégiai partnerség?
E. E.: Egy napi szinten megvalósuló, folyamatosan egymásra figyelő közös munkáról van szó. Egy olyan szektorban, ahol minden eddiginél kiélezettebb a verseny és nagy a nyomás a fogyasztók oldaláról is, óriási előny, ha erre a régi, bejáratott partneri kapcsolatra építhetünk, így sokkal hatékonyabban és gyorsabban tudunk előre lépni.