Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a bőr egészségével.”
Dóra egy olyan klinikát hozott létre, ahol a szakmaiság, a tudatosság és a felelősség a legmagasabb szinten találkozik. „Ahelyett, hogy megváltoztatnánk a személyiség megjelenését, mi a természetes, kifinomult részletek megteremtésére specializálódtunk. Fontos, hogy ügyfeleink megtalálják az önmagukban rejlő szépséget, elfogadják, sőt szeretni tudják önmagukat. Ennek érdekében pácienseinkkel karöltve tervezzük meg a megfelelő, személyre szabott kezelési terápiát.”
Egy klinika, ami brand
A folytatáshoz vedd meg
a Forbes magazin aktuális számát!
Ha már megvetted, csak jelentkezz be!
Ajánlott cikkek
Hol megy félre?
A bérszakadék stagnál, az elégedetlenség egyre aggasztóbb, a főbb technológiai területeken pedig továbbra sem kapnak igazán lehetőséget a munkavállaló nők. Lesz valaha megoldás?
1. Nők vezető tisztségekben a legnagyobb cégekben:
Magyarország: 17,9%
Uniós átlag: 21,1%
2. A 25–54 éves magyar nők 12,8 százaléka nincs jelen a munkaerőpiacon – a férfiaknál ez az arány 6,3 százalék (2021-es adat).
A fő okok:
7,6%
gondoskodási kötelezettségek, családi okok
2,4%
betegség vagy fogyatékosság
2,8%
egyéb
3. Évről évre nő a nőket érintő diszkrimináció és mikroagresszió a munkahelyeken. Az esetek csupán 31 százalékát jelentették a cégnél.
4. 2022-ben minden második nő problémásnak tartotta a munka és magánélet közti egyensúlyát, és stresszesebbnek találta az életét, mint egy évvel ezelőtt.
5. Bruttó átlagkereset teljes munkaidőben: férfiaknál 558 600 forint, nőknél 463 100 forint (2022. november).
6. Információ- és kommunikációtechnológiai területen közel 2,8 millióan dolgoznak az unióban (2021).
A nők aránya mindössze
15,9%,
ez a szám 2020-ban még
17,2% volt,
Magyarországon csupán
13,5%.
7. Magyarországon sokkal több nőnek van diplomája, mint férfinak (a 25–54 éves lakosság körében) – ez általános trend az egész unióban, kivéve Németországot.
8. Európában sereghajtók vagyunk a nők arányában a tudósok és mérnökök között.
9. Mennyire váltanának munkát a nők?
→ 10-ből 1 aktívan keres új állást
→ 10-ből 1 tervez csak öt évnél hosszabb távra a jelenlegi helyén
→ 10-ből 5 két éven belül váltana – főleg középvezetői vagy az alatti pozícióból
10. Mi lenne a teendő? Öt javaslat a Deloitte globális kutatásából:
→ Tombol a kiégési járvány, ezt kezelni kell!
→ A mentális jólét a céges világban is kapjon elsőbbséget!
→ Ténylegesen befogadó, tiszteletteljes cégkultúrát minden munkahelyre!
→ Rugalmasabb munkavégzést és munkaidőt kellene biztosítani a nőknek!
→ Hiába hibrid a munkavégzés, ne érezze tőle magát kirekesztettnek senki!
Nora from Budapest? Tell me your story!
Bárki lehet tulajdonosa egy horgászappnak, egy sörfőzdének vagy egy vegán étteremláncnak, ha minicápának szeretné magát érezni, fantáziát lát egy startupban, és van kockáztatni való pénze. Szeles Nóra több évtizedes tőkepiaci rutinnal és átlagon felüli energiával csinál mindent, amit csinál, most éppen a befektetési célú közösségi finanszírozás kultúrájának építését. Hogy a Tőkeportál tudja-e sikerre vinni ezt a crowdfundingot Magyarországon, az szerinte lehet kérdés, de hogy maga a modell működik, az nem.
30 éve Magyarországon az OVB
A világ nagyot változott az elmúlt 30 évben, és ez talán hatványozottan igaz a pénzügyi szolgáltatások, biztosítások piacára Magyarországon. Ha egy személyes kapcsolatokra és bizalomra építő cég nemcsak meg tudott maradni ezen a piacon, hanem az alapoktól indulva eljutott a piacvezető pozícióba, az azért jelent valamit. Az OVB magyarországi leányvállalata pedig pontosan ezt tette. Az […]
Harminc éve nem ír róluk senki
Ha ránézünk a telefonunkra, legyen az bármilyen márka, valószínűleg nem sokunkban merül fel, hogy egy hazai cégnek köze volt a gyártásához. Széles körben a Semilab neve sem mond sokat, legfeljebb azok találkozhattak vele, akik elvillamosoztak már a cég Fehérvári úti központja mellett, vagy azok a fizikushallgatók, akik részt vettek a Műegyetem és a Semilab valamelyik közös projektjében. Pedig nagy eséllyel van olyan kütyüd vagy autód, aminek a tökéletesítésében a Semilabnak is szerepe volt.