A bérszakadék stagnál, az elégedetlenség egyre aggasztóbb, a főbb technológiai területeken pedig továbbra sem kapnak igazán lehetőséget a munkavállaló nők. Lesz valaha megoldás?
1. Nők vezető tisztségekben a legnagyobb cégekben: Magyarország: 17,9% Uniós átlag: 21,1%
2. A 25–54 éves magyar nők 12,8 százaléka nincs jelen a munkaerőpiacon – a férfiaknál ez az arány 6,3 százalék (2021-es adat). A fő okok: 7,6% gondoskodási kötelezettségek, családi okok 2,4% betegség vagy fogyatékosság 2,8% egyéb
3. Évről évre nő a nőket érintő diszkrimináció és mikroagresszió a munkahelyeken. Az esetek csupán 31 százalékát jelentették a cégnél.
Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a […]
Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a bőr egészségével.”
Dóra egy olyan klinikát hozott létre, ahol a szakmaiság, a tudatosság és a felelősség a legmagasabb szinten találkozik. „Ahelyett, hogy megváltoztatnánk a személyiség megjelenését, mi a természetes, kifinomult részletek megteremtésére specializálódtunk. Fontos, hogy ügyfeleink megtalálják az önmagukban rejlő szépséget, elfogadják, sőt szeretni tudják önmagukat. Ennek érdekében pácienseinkkel karöltve tervezzük meg a megfelelő, személyre szabott kezelési terápiát.”
Egy klinika, ami brand
Az irány, mely egyedülállóvá teszi a klinikát, Dóra számára az elejétől kezdve egyértelmű volt. „Nyilván van egy kiemelkedő szakmai háttér, azonban a napi rutinunkban a páciensközpontú filozófia áll a középpontban. Pozitivitás, valódi figyelem, közösségépítés, melyek nem egyetlen orvos személyéhez, hanem a brandhez kötődnek” –mondja Dóra, aki egyből be is mutatta saját fejlesztésű, az iparágban egyedülálló pácienstámogató rendszerüket, a MyGlowUp platformot.
Klinika luxuskivitelben
A klinika az iparág leginnovatívabb technológiáit kínálja, eszközparkjukat az elérhető világmárkák legmodernebb tárházából építették ki, így pácienseik a legkomplikáltabb beavatkozásokat is könnyedén veszik, hiszen a kezelőszékben ülve nem csupán az eredmény, de az ahhoz vezető út is fontos. „Minden termékünk, gépünk és kezelésünk a lehető leghatékonyabb, legkevesebb fájdalommal jár és a legmagasabb minőséget képviseli.”
Termékeik között megtalálható a Forlle’D termékcsalád, mely azt a nanotechnológiát alkalmazza, amiért megalkotója, Dr. Makoto Hatto professzor Nobel-díjat kapott, de az egyik legismertebb komplex bőrterápiát kínáló termékcsalád, a ZO Skin Health is képviselteti magát a klinikán. A Candela cégcsoport által gyártott Nordly’s géppel is találkoztam, melyet tavaly Amerikában az év lézerkészülékének választották, továbbá a doktornő figyelmembe ajánlotta a SkinPen Precision-t, mely az egyedüli FDA-tanúsítvánnyal rendelkező orvosi mikrotűs eszköz a piacon.
Közösség és harmónia
Az interjú végére Dóra szavait hallgatva egyre inkább megértettem, mit is jelent a klinika által megfogalmazott gondolat, miszerint a ragyogás belülről kezdődik. Bőrünk egészsége, önbizalmunk és megjelenésünk minősége összefügg, és nem csupán a fizikai kezeléseken múlik. „Az önfejlesztés kiemelten fontos, hogy önazonosak maradjunk és ne vesszünk el az esztétikai világ útvesztőjében. Ebben nyújtunk segítséget Dobó Katával és Dr. Pászthy Beával, akikkel egy havonta jelentkező podcast keretében beszélgetünk bővebben a témáról.”
„Számunkra a Glow Up Aesthetic Clinic az egészséges bőrt, a természetes szépséget és a tudatos bőrápolást testesíti meg. Valljuk, hogy a rendszeres bőrápolásnak mindenki számára hozzáférhetőnek és elengedhetetlennek kell lennie.”
A Magyar Molekuláris Medicina Kiválósági Központ (HCEMM) szegedi székhelyű kutatóintézete az egészséges öregedéssel kapcsolatos kutatás-fejlesztésben érdekelt és legfőbb célkitűzése a diagnosztika, illetve a kezelések fejlesztése. Ebben partnerintézménye a heidelbergi székhelyű Európai Molekuláris Biológiai Laboratórium (EMBL). Az öregedéssel járó egészségügyi panaszokkal kapcsolatban négy kutatási pillért hoztak létre. Az első az immunológiai-gyulladásos betegségekkel, a második az anyagcsere-, […]
Négy egymást követő évtizedben nem volt olyan hét, néha nap sem, hogy Máté Krisztinát ne láttuk volna képernyőn, a 90-es, 2000-es évek túlzás nélkül róla szóltak. Kevesen vannak a magyar médiában, akik pályájuk alatt politikai, bűnügyi és kvízműsort is vezethettek, híreket mondtak be és szerkesztettek, producerként főműsoridős üzleti show-t készítettek, közben tanították is a szakmát, és emellett még a könyvkiadásban vagy a szépségápolásban is kipróbálták magukat. A tévé aktuális bombasikere, a Cápák között Kriszta szerint nem szimpla műsor – és magát sem feltétlenül gondolja szimpla tévésnek. Aki ismeri, dolgozik vele, ódákat zeng odaadásáról. Mégis, miért a szigorú műsorvezetőt látják meg benne mind a mai napig?