A pénzügyi termékekkel foglalkozó csapat munkájáról az Alfa Prémium Üzletágának értékesítési igazgatóját kérdeztük. Filip Józsefnek meggyőződése, hogy a siker az exkluzivitáson, a szakmaiságon, és alapvetően az ügyfél és tanácsadó közötti bizalmi együttműködésen alapul. Miért tartottad vonzónak az Alfa Prémium Üzletágat? Több mint egy évtizede csatlakoztam a Prémium Üzletághoz, amelynek elsősorban az exkluzív – más banknál […]
A pénzügyi termékekkel foglalkozó csapat munkájáról az Alfa Prémium Üzletágának értékesítési igazgatóját kérdeztük. Filip Józsefnek meggyőződése, hogy a siker az exkluzivitáson, a szakmaiságon, és alapvetően az ügyfél és tanácsadó közötti bizalmi együttműködésen alapul.
Miért tartottad vonzónak az Alfa Prémium Üzletágat?
Több mint egy évtizede csatlakoztam a Prémium Üzletághoz, amelynek elsősorban az exkluzív – más banknál vagy pénzügyi disztribútornál nem elérhető – termékkínálata győzött meg. Teljesen új és innovatív termékfejlesztési módszerrel dolgozunk, amelyekkel kizárható a Hawthorne-effektus: piackutatás vagy megfigyelés alatt a fogyasztó megváltoztatja valós igényét. A mi termékeinket az ügyfelekkel történő beszélgetések inspirálják.
Ajkai Dávid divatfotós szerint a fotózásban az a szép, hogy folyamatosan új kérdések feltevésére, megújulásra és új nézőpontok felfedezésére készteti az embert – neki emiatt kínál új kalandokat ez az önkifejezési forma már kamaszkora óta. Legújabban a Xiaomi 13T Pro telefon késztette arra, hogy kilépjen a komfortzónájából. Dávid ugyanakkor elárulta, hogy nagyon jó érzés volt […]
Ajkai Dávid divatfotós szerint a fotózásban az a szép, hogy folyamatosan új kérdések feltevésére, megújulásra és új nézőpontok felfedezésére készteti az embert – neki emiatt kínál új kalandokat ez az önkifejezési forma már kamaszkora óta.
Legújabban a Xiaomi 13T Pro telefon késztette arra, hogy kilépjen a komfortzónájából. Dávid ugyanakkor elárulta, hogy nagyon jó érzés volt egy olyan készülékkel dolgozni, amit bármikor elő tud venni és mindig megbízhatóan jó minőségű képeket produkál. A Xiaomi 13T sorozat készülékei kétségtelenül mesterművek minden tekintetben.
„A legtöbbet a fehéregyensúllyal játszottam. Portrét szeretek készíteni, ezért a kétszeres zoommal fotóztam, de a széles látószög is csodálatos volt.” Dávid szerint mindegy, hogy mi egy kép konkrét tárgya vagy a megvalósítás formája, egy jó fotó lényege mindig a történet, „ami interakcióra késztet engem, és interakcióra bíztat másokat is”.
Dávid teljesen el tudta engedni magát fotózás közben. „Azzal tudtam foglalkozni, hogy mit szeretnék látni a képeken, mert tudtam, hogy egy remek készülék van nálam.” A fotós magabiztosságában fontos szerepet játszott a Leicával közösen fejlesztett, Summicron lencsékből álló kamerarendszer, és a Xiaomi csúcsminőségű képalkotórendszere. Egy 7P aszférikus lencsével kiegészülő 50MP-es, nagylátószögű, egy szintén 50MP-es telefotó, és egy 12MP-es, ultranagy látószögű egység alkotja a rendszert, amelyet úgy terveztek, hogy több fényt engedjen be, így növelve a dinamikatartományt.
A Xiaomi ProFocust a pillanat varázsának megragadására tervezték: segítségével részletgazdag közelkép készíthető a gyorsan mozgó emberekről, vagy épp egy elröppenő madárról is. A hamisítatlan Leica-élmény érdekében a Xiaomi 13T sorozat két Leica fotózási módot kínál: Leica Authentic Look és Leica Vibrant Look, melyek látványos eredményeket képesek produkálni, miközben a színeket a maguk természetességében, erős kontrasztokkal és árnyalatokkal adják vissza.
A funkciók gördülékeny működtetéséért a csúcskészüléknek számító Xiaomi 13T Pro telefonba MediaTek Dimensity 9200+ csipkészletet építettek. A Xiaomi 13T MediaTek Dimensity 8200-Ultra csipet kapott, amely szintén nagyszerű felhasználói élményt és energiahatékonyságot biztosít. A Xiaomi 13T Pro támogatja a Xiaomi 120W HyperCharge töltést, amely képes 19 percen belül 100%-os töltöttségi állapotba hozni a készüléket. Mindkét készüléket lehet gyorstölteni, ami azt jelenti, hogy a Xiaomi 13T Pro 36%-os, a Xiaomi 13T pedig 21%-os szintre tölthető fel mindössze 5 perc alatt. A fotózás eredményét Dávid a Xiaomi 13T Pro 6.67”-os CrystalRes Display kijelzőjén ellenőrizhette, amelynek 1.5K (2712 x 1220) pixel a felbontása és 68 milliárd szín megjelenítésére képes. Egy profi fotós a technikai paraméterekre koncentrál, egy átlagfelhasználónak azonban a megjelenés is számít. A készülékek két színben érhetők el: Alpine Blue és Black. Előbbi hátlapja prémium Xiaomi BioComfort vegán bőrből készült, amely puha és finom tapintású, a fekete modell ezzel szemben fényes üveg hátlapot kapott, ami elegáns, luxust idéző megjelenést kölcsönöz neki. A telefonok megfelelnek az IP68 szabványnak, vagyis ennek megfelelően por- és vízállóak
Az első intró első mondatai kopognak, rövidek. Aztán belejövök. Jó sztorik is vannak itthon, nézek vissza magamra 2013-ból. A jó hír: ma is számtalan jó sztori van itthon, és (bocs) én már akkor is tudtam, hogy nem fognak elfogyni. Jönnek fiatalok, akiknek minden, ami addig volt, történelem, és meg akarják magukat csinálni. Mint Bence, Albert, Kirill […]
Tíz éve, amikor az első magyar Forbes nyomdába ment, 295 forint volt egy euró, és a fenyegető robotkereskedéstől paráztak a tőzsdéken. Mi történt az első magazin szereplőivel, és mit mutat ez meg az elmúlt tíz évről?
Huszonévesek, üzletük mögé közösséget építenek az ételpazarlás elleni küzdelemmel, és közben profitra és világsikerre is törnek. Egészen másképp vállalkoznak, mint a szüleik generációja, már nemzetközi befektetőik, nemzetközi piacaik és még nemzetközibb álmaik vannak. Perepelica Kirill, Wettstein Albert, Zwecker Bence és Zsoldos Botond, avagy az egyetemről elinduló Munch sztorija – mostantól új üzleti modellel.
Meg tudja őrizni, ami emberi? Megfejthetetlen különc, vagy már most nagyobb rocksztár, mint amekkora Mark Zuckerberg valaha lenni tudott? Sam Altman és az OpenAI, mesterséges intelligencia kontra társadalom.