


Hogy leszünk, hogy eszünk, hogy segítünk? Nemcsak az októberi számban, de élőben is körbejártuk a Kilövés rendezvényen.
Ha már megvetted, csak jelentkezz be!
A pénzügyi termékekkel foglalkozó csapat munkájáról az Alfa Prémium Üzletágának értékesítési igazgatóját kérdeztük. Filip Józsefnek meggyőződése, hogy a siker az exkluzivitáson, a szakmaiságon, és alapvetően az ügyfél és tanácsadó közötti bizalmi együttműködésen alapul. Miért tartottad vonzónak az Alfa Prémium Üzletágat? Több mint egy évtizede csatlakoztam a Prémium Üzletághoz, amelynek elsősorban az exkluzív – más banknál […]
A pénzügyi termékekkel foglalkozó csapat munkájáról az Alfa Prémium Üzletágának értékesítési igazgatóját kérdeztük. Filip Józsefnek meggyőződése, hogy a siker az exkluzivitáson, a szakmaiságon, és alapvetően az ügyfél és tanácsadó közötti bizalmi együttműködésen alapul.
Miért tartottad vonzónak az Alfa Prémium Üzletágat?
Több mint egy évtizede csatlakoztam a Prémium Üzletághoz, amelynek elsősorban az exkluzív – más banknál vagy pénzügyi disztribútornál nem elérhető – termékkínálata győzött meg. Teljesen új és innovatív termékfejlesztési módszerrel dolgozunk, amelyekkel kizárható a Hawthorne-effektus: piackutatás vagy megfigyelés alatt a fogyasztó megváltoztatja valós igényét. A mi termékeinket az ügyfelekkel történő beszélgetések inspirálják.
Értékesítési igazgatóként mit tartasz legfontosabb feladatodnak?
A legfontosabb feladatom, hogy folyamatosan motiváljam és mentoráljam a csapatomat, támogassam az újonnan érkezőket. Több évtizede vagyok ezen a pályán, melynek köszönhetően olyan tudást és gondolkodásmódot tudok átadni nekik, amivel sikeresek lehetnek a pénzügyi termékek értékesítésében.
Emellett azt vallom, hogy egy vezetőnek mindig naprakész információval kell rendelkeznie, mert így tudja segíteni a partnereit, a kollégáit és az ügyfeleket. Az értékesítésben a felkészültség és a jelenlét a siker kulcsa.
Teljesítményrekordot döntött a csapatod – milyen szintet értetek el?
A vállalat fennállása óta az egy évben elért legnagyobb értékesítési volumen eléréséről beszélünk, amelybe beleszámít a biztosítási szerződések éves állománydíja, valamint a befektetésre szánt összegek nagyságrendje.
Rendkívül büszke vagyok a csapatomra, akikkel sikerült elérni ezt a kimagasló eredményt. Összvállalati szinten az egyik legkisebb csapattal – összesen 18 jól felkészült munkatársammal együtt –közel 150 fős csapatok teljesítményét múltuk felül.
Milyen stratégiának köszönhető ez az eredmény?
Úgy gondolom, hogy az elmúlt évtized tapasztalatai összeadódtak. Rendkívül stabil csapatom van, alázattal és szorgalommal tanulunk, megosztjuk egymással a tudásunkat, és ez az, ami meghozta a sikert. Pedig sok kihívással szembesültünk: háború, infláció, szigorodó monetáris politika. Időnként a saját korlátainkon való túljutás a legnehezebb, de ebben is hatékonyan segítjük, támogatjuk egymást.
Mi van a rekord teljesítményen túl?
Egyik példaképem, Michael Schumacher szavait idézve: „a rekordok azért születnek, hogy megdöntsék őket”. Nem szeretném elkiabálni, de úgy tűnik, hogy ebben az évben sikerül megdönteni a saját legutóbbi rekordunkat. Innen lesz igazán szép nyerni.
Hogy látod a szakma és a pénzügyi tanácsadás jövőjét?
Az egyszerűbb pénzügyi termékek esetében a jövő az AI és a Fintech vezérelt működéseké, amelyek képesek standardizálni és rutinszerűvé tenni a folyamatokat. Az ügyfelek számára ebben a tekintetben a legfontosabb a gyorsaság, a kényelem, valamint a biztonságos ügyintézés, így a tranzakciókat ily módon viszonylag egyszerűen, saját maguk is menedzselni tudják.
A komplex tudást igénylő termékeknél továbbra is szükség lesz pénzügyi tanácsadó közreműködésére annak érdekében, hogy segítsen az ügyfeleknek eligazodni a különböző ajánlatok között. Ez egyfajta edukációs tevékenység, amely hozzájárul hazánk pénzügyi kultúrájának növeléséhez.
Az Alfa Biztosító Prémium Üzletága az emelt szintű szolgáltatások iránt érdeklődő, magasabb jövedelmű ügyfelek kiszolgálására jött létre. Magyarországon elsőként, 2012-től kínálja exkluzív befektetési és biztosítási termékek széles választékát. Egy-egy területre szakosodott specialisták foglalkoznak az ügyfelekkel, a termékskála pedig a világ legnagyobb alapkezelőinek válogatott alapjait foglalja magába.
Ma már számtalan kutatás bizonyítja, hogy emberi kapcsolataink a legértékesebb kincseink, kapcsolati tőkénk a legidőtállóbb befektetésünk. Bánitzky Kata pártaláló mentor és csapata így közelít a társkereséshez. Klubrendszerben működő közösségükben nem a mennyiségen, hanem a minőségen van a hangsúly. Partnerajánlás randevúszervezéssel Az online felületek személytelen és ellenőrizetlen világa sokak számára inkább ijesztő, mint vonzó. A Duals […]
Terepmunkáiban és szépprózájában is a sokszínűség foglalkoztatja, valamint az, hogy mit lehet kezdeni a történelmi pillanatokkal. Vonnák Diána kulturális antropológus, író második hazája a 2014-es kijevi forradalom után Ukrajna lett, ám végül Nagy-Britanniában tudta megteremteni magának a megfelelő körülményeket a távoli kutatásokhoz és az alkotáshoz. Alig múlt harminc, de régóta érdemes odafigyelni arra, mit mond például háborúról, függetlenségről, társadalmi szerepekről.
Egy texasi bevette a kis magyar gyógyszercég vadonatúj tesztpiruláját – rég született ekkora gyógyszerkutatási siker Magyarországon, mint most. Amerikai befektetők és amerikai szabadalom révén a krónikus izomgörcsöket oldó MPH-220 még közelebb jutott ahhoz, hogy tényleg gyógyszer legyen belőle. A Motorpharma kutatói most magabiztosabbak, könnyebben élnek, mint két éve,
és már egy új szeren dolgoznak.