Immáron nyolcadik alkalommal ismerte el a K&H azon magyar családi cégeket, amelyek üzleti gyakorlata példaértékű lehet más vállalatok, vagy akár a kisebb vállalkozások számára is. A 2016-ban életre hívott K&H családi vállalatok kiválósági díj idei nyertesei között sokféle cég akad a környezettudatos tehenészettől kezdve a családi autókereskedésen keresztül az építőpiari nagyvállalatig. A K&H családi vállalatok […]
Immáron nyolcadik alkalommal ismerte el a K&H azon magyar családi cégeket, amelyek üzleti gyakorlata példaértékű lehet más vállalatok, vagy akár a kisebb vállalkozások számára is. A 2016-ban életre hívott K&H családi vállalatok kiválósági díj idei nyertesei között sokféle cég akad a környezettudatos tehenészettől kezdve a családi autókereskedésen keresztül az építőpiari nagyvállalatig.
A K&H családi vállalatok kiválósági díj célja, hogy támogassa és elismerje a magyarországi családi tulajdonban lévő vállalatok hozzájárulását a gazdasághoz, valamint elkötelezettségüket a társadalom és a környezetük iránt. A díjra idén négy kategóriában pályázhattak a cégek. A hosszú távú stratégia kategóriában a sikeres működés és növekedés fenntartását biztosító gyakorlatokat, illetve a vállalat gazdaságon/iparágon belüli jelentős és előremutató szerepét értékelte a zsűri. Sikeres generációváltás kategóriában azokat a cégeket ismerték el, akik a legsikeresebben tudták megőrizni a közös, családi értékeiket és átadni azokat a jövő generációjának. Innováció kategóriában a legújszerűbb fejlesztéseket értékelték, míg a környezetvédelmi fenntarthatóság kategóriában a társadalmi vagy környezeti szempontból legzöldebb alaptevékenységi gyakorlatokat ismerték el.
A zsűri szakmai meglátásai és a pályázati kiírásban megadott értékelési szempontok alapján ez évben összesen 7 pályázó kapott elismerést.
Az e-kereskedelem egyre fontosabb a villamossági berendezések piacán, már itthon is akadnak olyan nagykereskedők, amelyek forgalmuknak akár 40 százalékát a világhálón keresztül bonyolítják. Amióta mi mérjük ezt a szegmenst, nem volt példa csökkenésre, és továbbra is dinamikusan növekszik az online forgalom – nyitja a beszélgetést Hargita Péter, a Schneider Electric marketingigazgatója. A vállalat nemzetközi szinten […]
Az e-kereskedelem egyre fontosabb a villamossági berendezések piacán, már itthon is akadnak olyan nagykereskedők, amelyek forgalmuknak akár 40 százalékát a világhálón keresztül bonyolítják.
Amióta mi mérjük ezt a szegmenst, nem volt példa csökkenésre, és továbbra is dinamikusan növekszik az online forgalom – nyitja a beszélgetést Hargita Péter, a Schneider Electric marketingigazgatója.
A vállalat nemzetközi szinten és itthon is komoly erőforrásokat fordított arra, hogy támogassa nagykereskedő partnereit az internetes értékesítésben. „Az eredmények pedig már jól látszanak, van olyan nagykereskedő partnerünk, amelynek forgalmából az online csatorna akár 40 százalékot is kitesz” – mutatott rá Kovács Attila, a Schneider Electric értékesítési igazgatója. „Magyarországon számos iparágban megtörtént, hogy az erős nemzetközi szereplők miatt a hazai vállalatok lemaradtak az online versenyben, de a mi piacunkon nem ezt tapasztaljuk” – teszi hozzá Hargita Péter, majd így folytatja:
Az energiaelosztási és ipari automatizálási termékekkel foglalkozó nagykereskedelmi partnerhálózatunk időben kiépítette a megfelelő online kereskedelmi jelenlétet, és tartja is azt, éppen a Schneider Electric segítségére, iránymutatásaira támaszkodva.”
A cég többlépcsős e-commerce programot működtet. Különböző szintű támogatást nyújt nagykereskedő partnereinek attól függően, hogy hol tartanak a fejlődésben az e-kereskedelem területén. Ebben a termékekről adott naprakész, pontos információktól indulnak el. A forgalom támogatására szolgáló kalkulátorok segítségével a vevők gyorsan és egyszerűen meghatározhatják, hogy egy-egy adott projekthez mennyi és milyen eszközre van szükségük. A legmagasabb szinten pedig eljutnak az egészen fejlett upselling és online ügyfélszerzési támogatásokig. Mindezt adatelemzésre alapozva működtetik, amiből a vevők döntéseinek mélyebb megismerésére törekednek. „Míg egy hagyományos üzlet esetében a helyiség mérete korlátozza a megjeleníthető árucikkek mennyiségét, a webshopok esetében nincs ilyen probléma. Mi arra biztatjuk nagykereskedő partnereinket, hogy tartsanak minél nagyobb készletet online áruházaikban, akár több tízezer cikkszámot is, hogy vevőik minden igényét ki tudják szolgálni. A Schneider Electricnél házon belül olyan rendszert alakítottunk ki, amely maximálisan támogatja ezt, és lehetővé teszi a webshopos termékekre vonatkozó információk gyors frissítését” – tette hozzá Hargita Péter. A kellően széles választék, a termékek megfelelő bemutatása és a jó logisztikai háttér mellett a nemzetközi riválisokkal szemben komoly előnyt adhat a villamossági eszközök és berendezések piacán a hazai nagykereskedőknek, ha olyan szakmai kompetenciát építenek ki, amellyel támogatni tudják vevőiket a nagyobb projektek megvalósítása során. „Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a partnereinknél olyan csapat legyen, amely képes a projektmenedzsmentre, bizonyos kalkulációk elvégzésére. Mi ehhez folyamatos képzést biztosítunk számukra, példáulaz úgynevezett EcoStruxure megoldásunk segítséget nyújt az energiagazdálkodás digitalizációja és az ipari automatizálás terén. Emellett kiemelt figyelmet kapnak a napenergia hasznosításához, az elektromos autózáshoz, illetve az okosotthonhoz kapcsolódó termékek, valamint az energiaelosztás legújabb, szintén okos megoldásai” – hangsúlyozta Kovács Attila.
Lehet a tulajdonos és a vásárló egyszerre elégedett egy webáruházzal? – A Mito Group tagjaként a Mito Digital tizenöt éve segíti nemzetközi és hazai nagyvállalatok digitális fejlődését az online kereskedelmi felületeik tervezésével, újratervezésével és fejlesztésével. De mi szükséges ma egy efféle stratégiai jelentőségű projekt sikeréhez? És hogyan hangolhatók össze az üzleti célok a fogyasztói elvárásokkal […]
A dicső járványéveknek vége. Az e-kereskedelemben szinte mindenkinek jól ment a szekere, viszont a covid lecsengésével most már tényleg okosnak kell lenni, és a pénzzel meg a fejlesztésekkel is okosan kell bánni. Pláne olyan tőkeerős régiós titánok árnyékában, mint az Emag, az Alza vagy a Kifli – ezek ugyanis egyre agresszívabbak a magyar piacon. A Forbes és a Google három országban, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is feltérképezte a digitális hősöket. Közös listánkban hoztunk is tíz (plusz három) meggyőző sztorit – ezek a cégek, webáruházak az elmúlt évben is bebizonyították, hogy nem hiába biztosak a dolgukban.
A többség még mindig nem érzi magát elég felkészültnek, pedig tudjuk, hogy biztosítással és megtakarítással sokat tehetnénk magunkért. És az árak ellen is. Mennyire tudatos pénzügyileg a magyar?
Al Ghaoui Hesna író, újságíró kézírással szeret leginkább jegyzetelni, csakis olyan telefont használ, amihez érintőtoll is tartozik. Most megmutatja az általa leggyakrabban megnyitott alkalmazásokat, és ráadásul arról az appról is mesél, amelyiken ő is dolgozott.