Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja. Szaxofonos […]
Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja.
Szaxofonos dallamokkal, francia stílusú fagyiskocsival, finom falatokkal, pezsgővel és megszámlálhatatlan mennyiségű lufival ünnepelte új irodáját a Sirowa Hungary Kft. A disztribútorcég Tomori utcai központja a Sirowa 25 magyarországi dolgozójának ad második otthont, ez alkalomból pedig meglátogatta őket a Sirowa Group elnöke, Dr. Juergen Warzecha, valamint legnagyobb partnerük, a Wella Company is képviseltette magát az eseményen. A Wella Company, az egyik leggyorsabban növekvő szépségipari cég hatalmas szakértelemmel: 140 éve alapították és 2020-ban vált teljesen függetlenné.
Minden évben újragondoljuk, mire van szükségünk, legyen szó akár az utazási policykről, akár az irodai környezetről – meséli Dr. Juergen Warzecha. –Szeretek időről időre új irodába költözni, mivel ez inspirálja az embereket, jó érzésekkel tölti el őket, és ez minden esetben egy új fejezetet is jelent a cég életében.”
Ki ne tudná, milyen a táplálkozásban kompromisszumot kötni: az egészség miatt lemondani a kedvenceinkről, vagy pont fordítva. Egy svéd márka, úgy tűnik, átvágta a gordiuszi csomót, egy magyar páros pedig felfigyelt a N!CK’S trendi, cukor-, glutén- és pálmaolajmentes édességeire. Lovasné Lénárt Fanni és Lovas Balázs olyan rágcsálnivalókat forgalmaznak, amik a legnagyobb márkákkal is felveszik a […]
Ki ne tudná, milyen a táplálkozásban kompromisszumot kötni: az egészség miatt lemondani a kedvenceinkről, vagy pont fordítva. Egy svéd márka, úgy tűnik, átvágta a gordiuszi csomót, egy magyar páros pedig felfigyelt a N!CK’S trendi, cukor-, glutén- és pálmaolajmentes édességeire. Lovasné Lénárt Fanni és Lovas Balázs olyan rágcsálnivalókat forgalmaznak, amik a legnagyobb márkákkal is felveszik a versenyt, bűntudatmentes változatban.
A 2016-ban Svédországban született, Niclas Luthman által alapított N!CK’S nassolnivalóit Lovasné Lénárt Fanni és Lovas Balázs hozta be a magyar piacra, akik jó minőségű és jó ízű, mentes élelmiszerek után kutattak világszerte. A kezdődő diabétesszel küzdő svéd alapító megszállottan tanult a táplálkozásról, és szigorú, alacsony szénhidráttartalmú, gyulladáscsökkentő étrendet kezdett követni, amiből hiányzott minden édesség. Az eredetileg mérnök szakmájú Niclas autodidakta módon kitanult élelmiszer-technológiai képességei több ezer kísérlet után pedig igencsak kifizetődtek, ezt a magyar forgalmazó is azonnal érezte. „Az Instagramon találtam rá az akkor még csak három fős startupra. Először a csomagolás, majd a termékleírás tetszett meg. Felvettük velük a kapcsolatot, ők pedig azonnal küldtek nekünk termékmintát” – meséli Lovasné Lénárt Fanni, hogyan lettek a N!CK’S egyik első és Magyarországon kizárólagos forgalmazói. Az akkor még csak néhány termékkel rendelkező cég mára Európa egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszeripari vállalatává vált. Nemcsak Svédországban, hanem az USA-ban is fejlesztik szeletes és táblás csokikból, jégkrémekből, édesítőszerekből és fehérjeszeletekből álló termékpalettájukat.
Egészséges ÉS finom
Lovas Balázs a márka itthoni bevezetésekor már tíz éve a „mentes” bizniszben dolgozott, 2010 óta saját forgalmazói cégét, a Candy Store Kft.-t vezeti, most már feleségével, Fannival kettesben. „Miután megkóstoltuk a N!CK’S termékeket, egyértelmű volt, hogy valami teljesen mást készítettek, mint a piacon megtalálható többi mentes termék. Nemcsak speciális táplálkozásúaknak készültek, hanem egészséges étrendet követőknek, akik kompromisszummentesen, finom és jó minőségű édességeket szeretnének nassolni” – mondja Balázs.
Az innováció és a minőségi összetevők, a vállalat élelmiszer-technológiai kutatásfejlesztése az, ami megkülönbözteti a márkát a versenytársaktól. A sok esetben olcsó, mesterséges alapanyaggokkal készült mentes ételekkel szemben a N!CK’S kizárólag természetes hozzávalókat tartalmaz.
„Termékeink csak természetes összetevőkkel készülnek, mint a kukorica édes rostjai, nyírfacukor, eritrit, stevia, vagy prebiotikus cikóriagyökér rost, másnéven inulin. A magas rosttartalom miatt a szénhidrátok lassan szívódnak fel, nincsen cukorsokk és gyors éhségérzet” – meséli tovább Balázs, hogy mitől is lesz ínycsiklandozóan finom, édes és mégis egészséges például a földimogyorós karamellás szeletük, a csokis ostya, vagy a fehér csokis epres jégkrém.
Tudatos nassolás? Nem megszokott szófordulat, mégis igaz. A rostokkal, ásványi anyagokkal, antioxidánsokkal és egészséges zsírokkal teli termékeket cukorbetegek, lisztérzékenyek, inzulin rezisztenciában szenvedők és ketogén diétázók is fogyaszthatják, de egyre növekszik a vegán édességek sora is. Egyedül a jégkrémek képeznek kivételt a gluténmentesség alól, mivel ezek másik gyárban készülnek, a többi terméktől teljesen külön, így azok nyomokban tartalmazhatnak, ezt fontos megemlíteni. Az egészséges nassolni valóra vágyók egyre több helyen válogathatnak a N!CK’S termékei közül, többek között a Lidl, dm – drogerie markt, Rossmann, Interspar és Kifli.hu „polcain” is, de a kereskedők kínálata a tudatosan étkezőkkel párhuzamosan nő.
Hamarosan vége az extrém magas lakossági állampapírkamat időszakának, újra a kisbefektetők figyelmének középpontjába kerülhetnek a részvények. A magyar piac kicsi, de a miénk, itt is vannak kiváló cégek, kiváló történetek, az árfolyamok pedig gyakran egymással szembe is mozognak, minden időszaknak megvannak a kedvencei, nyertesei. Összegyűjtöttük, hogy mit kínál ma a BÉT 10+1 ígéretes vállalata – kicsik és nagyok, csúcson és mélyponton levők, mindenféle iparágból.
Százezrek néznek vasárnap esténként a Cápák közöttben. Már az első évadban akartak téged cápának, de akkor nem szeretted volna. Miért?Zsigerből nem éreztem késztetést médiás megjelenésre, és általában hallgatok a megérzéseimre. Az is közrejátszott, hogy a hitelezési és a coachingműködésemet is nagyon szigorú titoktartás övezi, és nem tudtam, mindez hogyan egyeztethető össze a televízió világával. Emellett az üzleti világban, aki kell, hogy […]
A többség még mindig nem érzi magát elég felkészültnek, pedig tudjuk, hogy biztosítással és megtakarítással sokat tehetnénk magunkért. És az árak ellen is. Mennyire tudatos pénzügyileg a magyar?
Nem kérdés, mi most a legjobb kockázatmentes befektetés: az inflációkövető állampapírokat, ezek közül is a Prémium Magyar Állampapírt még bő egy évig nem veri semmi. De mivel minden pénzt sosem érdemes egy irányba terelni, és mert PMÁP-ból legfeljebb huszonötmillió forintért lehet vásárolni, jó tudni az Államkincstár többi ajánlatáról is. Csemegéző.
Elég siralmas negyedéven van túl a magyar gazdaság, nagyon gyenge a GDP-adat, és egyértelműen romlottak a további kilátások. A gazdaságpolitikai döntéshozók közben egymást okolják, nehezen sikerül eldönteni, a hiány legyen-e nagyobb, vagy újabb megszorítások jöjjenek. A Forbes makrogazdasági összefoglalója.