

(A vers az 53. oldalon.)

fel magát diplomás gyermekvédelmi szakemberré.





A családi vállalkozásoknak rendezett hagyományos Családi Gálánknak mindig különleges hangulata van. Régi kapcsolatok, generációs összefonódások, az egy cipőben járunk otthonos érzése a fehér abrosz fölött is. Ilyen volt az idei.








Az e-kereskedelem egyre fontosabb a villamossági berendezések piacán, már itthon is akadnak olyan nagykereskedők, amelyek forgalmuknak akár 40 százalékát a világhálón keresztül bonyolítják. Amióta mi mérjük ezt a szegmenst, nem volt példa csökkenésre, és továbbra is dinamikusan növekszik az online forgalom – nyitja a beszélgetést Hargita Péter, a Schneider Electric marketingigazgatója. A vállalat nemzetközi szinten […]
Az e-kereskedelem egyre fontosabb a villamossági berendezések piacán, már itthon is akadnak olyan nagykereskedők, amelyek forgalmuknak akár 40 százalékát a világhálón keresztül bonyolítják.
Amióta mi mérjük ezt a szegmenst, nem volt példa csökkenésre, és továbbra is dinamikusan növekszik az online forgalom – nyitja a beszélgetést Hargita Péter, a Schneider Electric marketingigazgatója.
A vállalat nemzetközi szinten és itthon is komoly erőforrásokat fordított arra, hogy támogassa nagykereskedő partnereit az internetes értékesítésben. „Az eredmények pedig már jól látszanak, van olyan nagykereskedő partnerünk, amelynek forgalmából az online csatorna akár 40 százalékot is kitesz” – mutatott rá Kovács Attila, a Schneider Electric értékesítési igazgatója. „Magyarországon számos iparágban megtörtént, hogy az erős nemzetközi szereplők miatt a hazai vállalatok lemaradtak az online versenyben, de a mi piacunkon nem ezt tapasztaljuk” – teszi hozzá Hargita Péter, majd így folytatja:
Az energiaelosztási és ipari automatizálási termékekkel foglalkozó nagykereskedelmi partnerhálózatunk időben kiépítette a megfelelő online kereskedelmi jelenlétet, és tartja is azt, éppen a Schneider Electric segítségére, iránymutatásaira támaszkodva.”

A cég többlépcsős e-commerce programot működtet. Különböző szintű támogatást nyújt nagykereskedő partnereinek attól függően, hogy hol tartanak a fejlődésben az e-kereskedelem területén. Ebben a termékekről adott naprakész, pontos információktól indulnak el. A forgalom támogatására szolgáló kalkulátorok segítségével a vevők gyorsan és egyszerűen meghatározhatják, hogy egy-egy adott projekthez mennyi és milyen eszközre van szükségük. A legmagasabb szinten pedig eljutnak az egészen fejlett upselling és online ügyfélszerzési támogatásokig. Mindezt adatelemzésre alapozva működtetik, amiből a vevők döntéseinek mélyebb megismerésére törekednek. „Míg egy hagyományos üzlet esetében a helyiség mérete korlátozza a megjeleníthető árucikkek mennyiségét, a webshopok esetében nincs ilyen probléma. Mi arra biztatjuk nagykereskedő partnereinket, hogy tartsanak minél nagyobb készletet online áruházaikban, akár több tízezer cikkszámot is, hogy vevőik minden igényét ki tudják szolgálni. A Schneider Electricnél házon belül olyan rendszert alakítottunk ki, amely maximálisan támogatja ezt, és lehetővé teszi a webshopos termékekre vonatkozó információk gyors frissítését” – tette hozzá Hargita Péter. A kellően széles választék, a termékek megfelelő bemutatása és a jó logisztikai háttér mellett a nemzetközi riválisokkal szemben komoly előnyt adhat a villamossági eszközök és berendezések piacán a hazai nagykereskedőknek, ha olyan szakmai kompetenciát építenek ki, amellyel támogatni tudják vevőiket a nagyobb projektek megvalósítása során. „Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a partnereinknél olyan csapat legyen, amely képes a projektmenedzsmentre, bizonyos kalkulációk elvégzésére. Mi ehhez folyamatos képzést biztosítunk számukra, példáulaz úgynevezett EcoStruxure megoldásunk segítséget nyújt az energiagazdálkodás digitalizációja és az ipari automatizálás terén. Emellett kiemelt figyelmet kapnak a napenergia hasznosításához, az elektromos autózáshoz, illetve az okosotthonhoz kapcsolódó termékek, valamint az energiaelosztás legújabb, szintén okos megoldásai” – hangsúlyozta Kovács Attila.
Ki ne tudná, milyen a táplálkozásban kompromisszumot kötni: az egészség miatt lemondani a kedvenceinkről, vagy pont fordítva. Egy svéd márka, úgy tűnik, átvágta a gordiuszi csomót, egy magyar páros pedig felfigyelt a N!CK’S trendi, cukor-, glutén- és pálmaolajmentes édességeire. Lovasné Lénárt Fanni és Lovas Balázs olyan rágcsálnivalókat forgalmaznak, amik a legnagyobb márkákkal is felveszik a […]
Brúnó fiam idén szeptemberben kezdte a középiskolát. Az első tanítási nap első tanórája után – biztosan kijavít majd, amikor idáig ér a jegyzetemben, mert náluk ezt epochának hívják – küldött egy képet. A boldogult emlékű Pesti Hírlap 1990. május 3-ai számát mutatta, a harmadik oldalt, ahol két írásom is olvasható az előző nap történéseiről. Az első történelemstúdiumon ugyanis az […]
Bajban a magyar e-kereskedelem, jönnek a régiós titánok, és nehéz olyan tempóban nőni, mint korábban a covid alatt. Akkor mégis, mi ez a webshop, ami tavaly meg tudta duplázni a forgalmát, nemrég pedig újabb márkát kebelezett be? Csereklei Zoltán sorozatvállalkozó ilyen-olyan formában, de nem először építi fel azt, amit most épp Pelenka.hu-nak hívnak, és ami ma már a legnagyobb teljesen magyar tulajdonban levő online FMCG-kereskedő.
Olyan gazdasági modellt építünk, amihez semmilyen erőforrásunk nincs meg, inflációban és recesszióban ülünk, és ha körbenézünk a régióban, legalább 400-as euró lenne logikus. Amikor Jaksity György elemez, nem lesz sokkal jobb kedved, de biztos, hogy tisztábban látod a világ és benne Magyarország dolgait, mint addig. A Concorde Értékpapír legismertebb alapító tulajdonosa és az ország egyik legholisztikusabb befektetője szerint bár ördögi körben vagyunk, csinálni kell a dolgokat.
Magáról azt mondja, nem vállalkozna Magyarországon, ha annyira pesszimista lenne, mint amilyen a híre, de ha valami nem jó irányba megy, arról nem tudja azt mondani, hogy jó irányba megy. Négy éve nem ült repülőre, mert minden megváltozott. Egyvalami nem: ahogy Jaggernek a Stones, neki harminc éve a Concorde a hobbija.