Erdudac Dániel: „A Sellvio az e-kereskedelem Netflixe”

Az e-kereskedelemben folyamatos a verseny, és az online piacterekre feltöltött termékekkel egyre nehezebb kitűnni a tömegből. Ezt orvosolná az ErdSoft webshop-platformja, a Sellvio. A szerb és a magyar, majd más európai piacokra is új megoldásokat hozó IT-vállalat alapítójával, Erdudac Dániellel az e-kereskedelmi trendekről, kihívásokról és a Sellvio filozófiájáról beszélgettünk.

Programozói karrierből nemzetközi vállalkozás

Erdudac Dániel egyetemista volt, amikor elindította első webáruházát. A hobbi vállalkozás lett: 2011-ben alapította az ErdSoftot, ami 45 fős IT-céggé nőtte ki magát. A csapat eddig több mint 600 webáruház fejlesztésében vett részt, és az ügyfeleik között vannak kisvállalkozások és óriáscégek is. Utóbbiak egyike évi több százmillió dolláros árbevétellel működik. A kkv-k nak idővel túl drágák lettek, de nem akarták ellökni őket. „Így született a Sellvio: egy előfizetéses modellre épülő e-kereskedelmi platform, ami professzionális megoldásokat kínál.”

A Sellvio filozófiája, hogy megfizethető havidíjért adjanak teljes körű webáruház-szolgáltatást. „Folyamatosan fejlesztjük a funkciókat és karbantartjuk az oldalt, hogy mindig megfeleljen az adott piac szabályozásainak, ahol az ügyfelünk működik” – fejtette ki az igazgató. Hozzátette: a platform nagy előnye, hogy támogatja a többcsatornás értékesítést, mert „a termékeknek ott kell lenniük a Google Merchant Centerben, eMagon, Allegrón, de akár a Pepitán is”. A Sellvio megoldása ezt a folyamatot egyszerűsíti, csökkentve az idő- és költségráfordítást.