A Pikaia Lodge azt is kárpótolja, aki valami fura okból nem akarna csatangolni
a Galápagos-szigeteken.
Muszáj egy rémes viccel kezdenem: egy cápa, egy polip, egy tengeri teknős és egy oroszlánfóka lubickol az öbölben, majd beúszik egy Jókuti. Melyikük hal meg előbb? A telefon! Na, így nem lettek csodálatos videóim a festői Bartalomé-sziget veszélyestől cukiig besorolható lakóiról és a hajó mellé szegődő negyven–ötven delfinről, de azért az élmény a lényeg, abból pedig elég sok akad a világnak ezen a tájékán, nem csoda, hogy Charles Darwin is igencsak megihletődött a helyszínen.
Az elképesztően gazdag élővilág megszokhatatlan különlegessége, hogy itt az állatok annyira békén vannak hagyva, hogy gyakorlatilag teljes bizalommal viseltetnek az ember iránt, fel sem merül bennük, hogy bármiféle atrocitás érheti őket. Az emberen kívül a többi ragadozó pedig egyszerűen sohasem jutott el ezekre a vulkanikus eredetű szigetekre, így itt tényleg életbiztosítás állatnak lenni. Egészen közelről is megcsodálhatók, nincs meg bennük az ösztönös félelem.
Akadnak azért baklövések is. A múltban például majdnem az óriásteknősök teljes kihalását okozták az ember által betelepített, majd ragadozó híján a végtelenségig szaporodó kecskék, ugyanis felfalták a teknősök táplálékát is. Ezen mára sikerült úrrá lenni, így a legnagyobb luxust ígérő Galápagos-szigeteki hotel, a Pikaia Lodge alatti völgyben is rengeteg hatalmas teknősre lehet bukkanni sétálgatás közben.
Prémium minőség és design, exkluzív vásárlási élmény, verhetetlen garancia és pimasz marketingkommunikáció: az alapítók szerint ez a Slim Store sikerének receptje. A tulajdonosok, Bodnár Richárd és Csereklei Dávid új szintre emelték az okos eszközök fizikai védelmét, és a receptjük úgy tűnik bevált. Egy apró, de észrevehető karcolásnál a telefon kijelzőjén kevés idegesítőbb probléma létezik, ami […]
Prémium minőség és design, exkluzív vásárlási élmény, verhetetlen garancia és pimasz marketingkommunikáció: az alapítók szerint ez a Slim Store sikerének receptje. A tulajdonosok, Bodnár Richárd és Csereklei Dávid új szintre emelték az okos eszközök fizikai védelmét, és a receptjük úgy tűnik bevált.
Egy apró, de észrevehető karcolásnál a telefon kijelzőjén kevés idegesítőbb probléma létezik, ami felhívja a figyelmet magára, használat közben. Csökkenti a készülék értékét, arról nem is beszélve, ha összetörik a képernyő az okoseszközön, a cseréhez olykor mélyen zsebbe kell nyúlni.
Itt jön a képbe a Slim Store. Az általuk használt hidrogél technológiás, méretre vágható fólia rugalmas anyagának köszönhetően elnyeli az ütéseket, nem reped meg, elő- és hátlapra is felhelyezhető. Gondos és hosszan tartó kísérletezésnek köszönhetően ellenálóbb, tartósabb és esztétikusabb, mint egy üvegfólia. A név sem véletlen, a vékony fólia szinte alig észrevehető a telefonon.
„Ha van egy okoseszközöd – vagy több –, akkor nagy valószínűséggel meg szeretnéd védeni azt fóliával, tokkal. A piacot elárasztják a képernyővédők, de olyan jól tervezett, a telefon stílusához igazodó fóliát és tokot nem találtunk, amivel tényleg kivédhető a legtöbb sérülés és a telefonod évek múlva is vadonatújnak tűnik majd, mint aznap, amikor először kézbe vetted. Úgyhogy megalapítottuk a saját márkánkat, mert tudtuk, hogy ezen a piacon még bőven van mit kiaknázni” – mondja Csereklei Dávid, a Slim Store márka egyik alapítója.
Mindent bele
Az üzleti tervet komoly piacismeretre alapozták: Richárd és Dávid nyolc évvel ezelőtt találkoztak, amikor értékesítési vezetőként dolgoztak egy másik, okoseszköz-kiegészítőket forgalmazó cégnél. „Nem egy startup vagyunk, nincs befektetőnk, 2021-ben a saját pénzünket tettük bele a vállalkozásba és csak a saját bevételeinkből tudunk működni, fejlődni és növekedni, ezért mindig nyereségesnek kell lennünk. Az egyik legnagyobb visszaigazolás, hogy jól csináljuk a dolgunkat, hogy a cégünk folyamatosan növekszik, évről évre duplázzuk az eladási számokat, a 2023-as évben 235 millió nettó árbevételt csináltunk, 2024-re ötszázmillió forint körüli bevételt prognosztizálunk” – mondja Richárd.
Az első egy év csak különböző fóliák tesztelésével telt el. Nagyjából 50 beszállítótól kértünk be mintákat, amiket először tipikusan, ismeretségi és baráti körben próbáltunk ki. A legjobbakat aztán pedig elkezdtük forgalmazni, és gyűjteni a vásárlói véleményeket, visszajelzéseket.”
Azokat a termékeket, amelyekkel nem voltak megelégedve a vásárlók, kivették a palettából. Ezek alapján a bérgyártónknak már konkrét paramétereket és elvárásokat tudtak megfogalmazni. Még 7-8 hónapnyi tesztelés következett, mire a most megvásárolható, egyedi fejlesztésű termékig eljutottak. A maximalizmus egyáltalán nem meglepő, mindkét alapító az élsportból érkezett az üzleti szférába, itt is a legjobbak közé szeretnének kerülni. Hogy mennyire megbíznak a fóliában és a tokokban, azt mutatja, hogy 1 évre szóló garanciát adnak a vásárlóknak. Ha a Slim Store fólia alatt betörik a kijelző vagy hátlap, akkor díjmentesen cserélik egy új kijelzőre vagy hátlapra: futárt küldenek és 3–5 munkanapon belül küldik a megjavított készüléket.
Prémium vásárlói élmény
Richárd és Dávid értékesítői múltjuknak köszönhetően tudták, hogy az eladók képzése és a vásárlói élmény kiemelkedően fontos lesz a sikerhez. „A világ legnagyobb luxusüzleteinek kiszolgáló élményéből inspirálódtunk. A nálunk dolgozó munkatársak kedvesek, mosolygósak és kommunikatívak. Az üzletben kanapékon kávézgatva, kényelmesen válogathatnak és várhatják meg, mire felkerül a fólia a telefonra a vásárlók” – mondja Richárd. A Kulcsár Akadémia üzleti képzésen tanultak alapján megalkották a Slim Store Bibliát és a saját értékesítési rendszerüket, amiben minden szükséges információt összefoglaltak a termékekről, az üzletekről, az értékesítésről és garanciáról. Ez alapján minden új munkatárs egy háromkörös vizsgán és szűrésen megy át, amit 100 darab próba fólia feltevése követ, mielőtt elkezdenek az üzletben vagy az online és telefonos ügyfélszolgálaton dolgozni.
A népszerűség másik oka a pimasz és őszinte marketingkommunikáció. Instagram, Youtube és TikTok követőtáboruk folyamatosan növekszik, az organikus megtekintések száma minden platformon havi 4-5 milliós. A tartalmakat az is nézi, aki csak szórakozni akar – ki ne lenne kíváncsi, hogy tényleg épségben megmarad-e a WestEnd folyosóján eldobott telefon? Az új, Andrássy úti üzlet megnyitója hatalmas siker volt, az egész országból érkeztek vásárlók, folyamatos sorbaállás mellett, több száz vásárlót szolgáltak ki. A következő kihívás az országos üzlethálózat kiépítése lesz, majd irány a nemzetközi piac.
PRIVACY FÓLIA: Betekintésgátló fólia, tehát a melletted ülő személy nem látja, hogy mit nézel a telefonodon. A kijelző matt hatású, egyedi megjelenést biztosít a kijelződnek, az ujjlenyomatok nem látszódnak meg a fólia felületén.
UV FÓLIA: A kijelző tapintása „üveg” hatású lesz, tehát prémium felhasználói élményt biztosít. A különlegessége, hogy észrevétlenül simul a telefon kijelzőjére.
Mindkét fólia vastagsága 0,2 mm-nél is kisebb, teljesen átlátszó és nem befolyásolja az érzékelést, így valóban észrevétlenül óvja a telefont. A fóliák elérhetőek tabletekhez és okosórákhoz is.
SLIM MAGSAFE CASE: Magsafe kompatibilis, viszont a minőségi kialakításnak köszönhetően nem tud lekopni a külső karika. A gumi bevonat elnyeli az ütéseket, akkor is, ha a telefon a sarkára esik. Az átlátszó tokban a telefon hátlapja teljes mértékben látszódik, ezért prémium megjelenést biztosít. Az anti-yellow anyagnak köszönhetően nem fog besárgulni a tok, mint a legtöbb átlátszó szilikon tok esetében.
SLIM POWERBANK: Az 5000 mAh-s kapacitású powerbank kialakításának köszönhetően bárhol elfér és 2 fajta beépített kábellel rendelkezik: Lightning és Type C, tehát iPhone és Android készülékekhez egyaránt jó, így ideális választás minden telefonhoz.
Tatár György tudta, hogy az ötlete jó, de évekig várt rá, hogy az üzlet beinduljon. Amikor úgy tűnt, hogy nagyot szakít, hatalmasat bukott. Sokak szerint nagy az arca. De ha arról volt szó, félretette az egóját, és legnagyobb konkurenseivel is tudott üzleteket kötni. Cége, a Hotelpremio ma már piacvezető a magyarországi vállalati rendezvénypiacon.
Amikor történelmi csúcsra járnak a tőzsdék, és az orrunk előtt mélybe zúgnak kockázatmentesen elérhető kamatok, különösen nehéz jó befektetési döntést hozni.
Kitarthat-e a forint, lehet-e még kakaó a részvényekben, miért népszerű az arany?
Útmutató kisbefektetőknek.
Fókahányás, lóürülék, beszakadt gát, eltérült hőlégballon és egy furfangos rozsomák. Egy beszélgetés Török Zoltán Uppsalában élő magyar természetfilmessel felér egy jó kis képzeletbeli kalandtúrával. Zoltánt itthon főleg a Vad Magyarország és a Vadlovak – Hortobágyi mese című filmjeiről ismerjük, de eddig százhúsz filmes díjat bezsebelő alkotásait világszerte vetítik. Ő maga ennek ellenére annyira földhözragadt, mint az a gumicsizma, amiben a floridai
Everglades mocsarába ment forgatni.
Mayer Gellért Levente nem titkolja, hogy amit ő csinál, azt nem lehet jól csinálni, ha nem épülsz be egy kicsit az alvilágba is. Tizennégy évesen kapta az első számítógépét, és kezdett hekkerkedni, majd lett belőle etikus hekker. Öt éve foglalkozik profi szinten banki csalások elleni védelemmel, egyéni vállalkozóként segíti a klienseit, akik többnyire ajánlás útján jutnak el hozzá.
Azt mondja, tíz éve még az volt a jellemző, hogy ezer helyről vettek le száz eurót, ma száz helyről ezret. A csalások szofisztikáltabbak lettek, a csalók egyre nagyobban utaznak, miközben a védekezésben nem sok előrelépés történt. Szerinte a magyar bankok még kitettebbek az online csalásoknak, mint a neobankok, a bankkártya messze a legnagyobb rizikó, és bár az Apple
Pay-es visszaélések a legtipikusabbak, az még semmitől sem véd meg, ha te nem
használsz mobiltárcás fizetést. A maga részéről tíz bankszámlával védekezik.