A Visa exkluzív szolgáltatáscsomagja olyan ügyfelek számára jelenthet megoldást, akiknek fontos, hogy utazásaik és mindennapjaik is a lehető legnagyobb kényelemben teljenek, és minél kevesebb időt kelljen olyan dolgokkal foglalkozni, amelyek elviszik a fókuszt a legfontosabb teendőikről és terveikről. A Visa Gold, Platinum, Infinite lakossági és üzleti kártyákkal kényelmesen és biztonságosan fizethetünk szerte a világon, ugyanakkor […]
A Visa exkluzív szolgáltatáscsomagja olyan ügyfelek számára jelenthet megoldást, akiknek fontos, hogy utazásaik és mindennapjaik is a lehető legnagyobb kényelemben teljenek, és minél kevesebb időt kelljen olyan dolgokkal foglalkozni, amelyek elviszik a fókuszt a legfontosabb teendőikről és terveikről. A Visa Gold, Platinum, Infinite lakossági és üzleti kártyákkal kényelmesen és biztonságosan fizethetünk szerte a világon, ugyanakkor a prémium kategóriás Visa kártyáknak ezentúl még sok további előnyük van.
A Visa Prémium Program szolgáltatásai a legelfoglaltabb üzletemberek számára is mindig kéznél vannak, legyen szó üzleti utakról vagy a napi munkafolyamatokról. A Visa felmérése szerint[1] egy bizonyos jövedelmi szint felett az emberek kifejezetten keresik azokat a kényelmi szolgáltatásokat, amelyek gördülékenyebbé teszik a mindennapjaikat. Ebben a Visa Prémium Program hathatós segítséget nyújt, hiszen a felgyorsult életvitelhez szükséges megoldások széles skáláját kínálja.
A Visa Prémium Program különleges előnyöket kínál a reptéri és asszisztencia szolgáltatások terén. Az üzleti utazók számára különösen fontosak az utazásszervezés során igénybe vehető concierge szolgáltatások, valamint a prémium reptéri várók által nyújtott kényelmes várakozás lehetősége. Járatkésés vagy -törlés esetén pedig a Visa leveszi ügyfelei válláról az ügyintézés terhét.
A száz év elteltével is családi tulajdonban lévő Lyreco nem csak az irodaellátási termékek beszerzési és ellátási láncának szakértője – mára piacformáló szereplővé vált fenntarthatósági kezdeményezéseivel és ügyfélközpontú szolgáltatásaival. Mikulas Herskovic, közép-európai vezérigazgató a Forbesnak elárulta: jelenlegi legfontosabb törekvéseik közé tartozik az, hogy minél fenntarthatóbb irodai megoldásokhoz juttassák a vásárlóikat, vagyis 2026-ra a teljes forgalom 90 […]
A száz év elteltével is családi tulajdonban lévő Lyreco nem csak az irodaellátási termékek beszerzési és ellátási láncának szakértője – mára piacformáló szereplővé vált fenntarthatósági kezdeményezéseivel és ügyfélközpontú szolgáltatásaival. Mikulas Herskovic, közép-európai vezérigazgató a Forbesnak elárulta: jelenlegi legfontosabb törekvéseik közé tartozik az, hogy minél fenntarthatóbb irodai megoldásokhoz juttassák a vásárlóikat, vagyis 2026-ra a teljes forgalom 90 százalékát a Sustainable Selection termékei tegyék ki.
Az alapoktól a gondoskodó sokrétű ügyfélmegoldásokig
„A Lyreco küldetése, hogy átfogó termékkínálatával, egy napos házhoz szállítással, és az ügyfelek iparágához és méretéhez igazított megoldásaival minden munkahelyi szükségletet kielégítsen, így a dolgozók arra koncentrálhassanak, ami igazán fontos” – mutatott rá a cégvezető. A Lyreconál eredetileg olyan irodaszerekkel foglalkoztak, mint nyomtatók, tollak, papírok vagy jegyzetfüzetek, de a kínálat azóta több, mint 12.000 termékre bővült és kialakult egy úgynevezett „one-stop shop” üzleti modell, amely által csökkenthetőek az ügyfelek költségei, redukálható a szénlábnyom, valamint növelhető a hatékonyság és leegyszerűsíthető a költségek ellenőrzése.
Az általános irodai termékek, számítástechnikai eszközök, bútorok, vendéglátóipari és higiéniai megoldások mellett Magyarországon a Nespresso Professional kizárólagos disztribútoraként biztosítjuk ügyfeleinknek a munkahelyi minőségi kávéélményt.”
Az Európa élvonalába tartozó, de ma már 40 piacon és négy kontinensen jelenlévő Lyreco különlegessége, hogy az 1920-as években történt alapítás óta családi tulajdonban van. Ez a gazdag történelem a mindennapi döntésekben is visszaköszön. „Egy családi vállalkozásnál több a türelem és a szenvedély. Érződik a család jelenléte, ami tükröződik a gondoskodó vállalati kultúrában” – magyarázta a vezérigazgató. Ez a hozzáállás a döntéshozatalban is megnyilvánul: kevesebb az elhamarkodott döntés, több a következetesség és fontosabb az emberi tényező. A gondoskodó szemléletmód pozitívan hat a munkavállalókra és az ügyfelekre egyaránt.
Cropped shot of a messenger handing a young woman a package
Az emberi tényező ereje az ügyfélkapcsolatokban
„A digitális korban, amikor minden egy kattintásra van, mi fenntartjuk az értékesítő csapatot, mert ők nem csupán termékeket adnak el, hanem az ügyfelek igényeit megértve nyújtanak megoldásokat” – méltatta a vezérigazgató a személyre szabott megoldásokat kínáló dedikált tanácsadó kollégákat. A személyes kapcsolat megkülönbözteti a céget az online piacterektől: ügyfélszolgálatunk és értékesítő csapatunk „a Lyreco arca és szíve” – fogalmazott Mikulas Herskovic.
Fókuszban a társadalmi felelősségvállalás
„A tulajdonos célja, hogy amikor eljön az idő, lányainak egy fenntartható vállalatot adjon át, biztosítva ezzel, hogy öröklségük már egy környezettudatos és felelősen működő cég legyen. Kiemelten fontos tehát a fenntartható termékek kínálata és a fenntartható üzleti gyakorlat. Célunk, hogy felállítsuk a körforgásos gazdaság mércéjét a munkahely ellátásban.” – magyarázta Mikulas Herskovic. A programjaik egyszerre célozzák meg az ökolábnyom csökkentését, a munkavállalók jólétét és a beszállítói lánc optimalizálását.
Büszkék vagyunk arra, hogy fenntartható munkahelyi eszközöket kínálunk, lehetővé téve ügyfeleink számára, hogy környezettudatos döntéseket hozzanak.”
Új tervek és célkitűzések
A Lyreco hosszú távú tervei között szerepel a személyi védőfelszerelések piacán való terjeszkedés, de közben bővítik a sajátmárkás termékek kínálatát egyaránt. A Lyreco története és jövőképe azt mutatja, hogy nem csupán alkalmazkodnak a változó piaci igényekhez, hanem aktívan alakítják azokat. A családi értékek, a fenntarthatóság és a személyes kapcsolatok iránti elkötelezettség olyan alapelvek, amelyek biztosítják, hogy a Lyreco meghatározó szereplő maradjon az iparágban.
Doktorits László a semmiből, szemtelenül fiatalon építette fel az ország egyik vezető távfelügyeletes cégét. És itt nem tervez megállni, sem szakmai fejlődés, sem cégépítés szempontjából. Az már önmagában szép teljesítmény, ha egy, a semmiből létrehozott magyar cég 11 év alatt itthon bizonyos tekintetben piacvezető közeli helyzetbe kerül, a régióban is szép pozíciókat ér el, megveti […]
Először fordul elő, hogy a tíz legnagyobb magyar családi cég mindegyike százmilliárd forint feletti becsült értéket ér el listánkon. Már érződik a NER bő tízéves támogatása ezen a rangsoron is, leginkább abban, ahogy a Mészáros család elszakadt a mezőnytől. Van egy nagy visszatérő is.
Három év alatt két–háromszáz százalékkal is drágultak egyes egészségbiztosítási csomagok, ami mindennél jobban mutatja, hogy sokkal többen és sokkal többet használják őket. Friss összehasonlításunk új szereplőkkel, új árakkal, aktuális trükkökkel és egy szuperjúzer élményeivel.
Nagyjából ezer boltjuk van világszerte, mégis ragaszkodnak hozzá, hogy amit csak lehet, kézzel készítsenek. Azt mondják, így előbb kibuknak az esetleges gyártási hibák, és könnyebb innovatívnak lenni. Meg amúgy is a handmade jelző a brit Lush egyik szexepilje, a pucér samponokon, pezsgő fürdőbombákon és harsány parfümökön túl. A dél-angliai üzemcsarnokokban augusztusban már nekikezdtek a halloweeni és a karácsonyi portékáknak – miközben hangosan szólt a Kisstől
az I Was Made for Loving’ You Baby.