Számos tényező gátolja, hogy magyar cégek az igazán nagy nyugati játékosokkal egy asztalhoz kerülhessenek. Ebben segíthet a hagyományos értékeket egy multi erőforrásaival vegyítő BH Group frissen megalapított magyar leánycége, amely bevett nyugati partnereinek keres Magyarországon új lehetőségeket.
Több mint három évtized telt el a rendszerváltás óta, Magyarország és a magyar cégek pedig az uniós csatlakozással is esélyt kaptak, hogy a nyugat-európai piacokon is jelen legyenek. Azonban közös piac ide, egységes jogi környezet oda, valójában nem egyszerű feladat bekerülni az igazán nagy cégek közé, mondjuk egy kiskereskedelmi multi beszállítóinak körébe. Ebben számos tényező szerepet játszik, de a legfontosabbak talán a megfelelő kapcsolatok kiépítésének a nehézségei.
Itt jön a képbe a BH Group Europe, illetve a csoport idén alapított magyar tagja, a BH Group Zrt. A BHG elsősorban keletről nyugati irányba történő kereskedéssel foglalkozik, és egyfajta hídként kapcsolja össze a keleti termelőket, nagykereskedőket a nyugati vevőkkel. A fő profilt az élelmiszeripar, illetve az egyszer használatos termékek, például a tisztítószerek vagy az olyan termékek, mint a szemeteszsák vagy papírtörlők jelentik.