Soós Adrienn szerint a vásárlóknak ez a legfontosabb. Ezért mindegy is, hisz-e valaki a Schüssler-féle ásványisó-terápiában, vagy sem. Erre épített több mint tíz éve kozmetikai márkát.
„Szabad gyorsan dönteni. Mert ha rossz döntést hozol, legfeljebb kijavítod, és minden megy tovább” – mondja Soós Adrienn. Pedig kezdetben biztonsági játékos volt. A vállalkozóvá válás útján is csak stabil munkahely mellett mert elindulni, holott a nulladik pillanatban tudta, hogy kozmetikai termékcsaládjából akar megélni.
Mondhatni, begyakorolta a márkaépítést, nem először futott neki, hogy doktor Schüssler ásványisó-terápiáját kozmetikai termékekbe rejtse. A 2000-es évek végén egy osztrák vállalkozó ismerősével fogott bele a Schüssleritas létrehozásába. „Neki pénze volt, nekem meg ötletem.”
Adrienn nem volt vérbeli vállalkozó, nem figyelt oda a szerződéskötésre, nem papírozták le, kié a know-how. A társ kirakta a cégből, Adrienn 2012 karácsonyát egy magánéleti tragédia feldolgozásával és az általa megálmodott márka elvesztése feletti búslakodással töltötte. „Aztán a férjem januárban azt mondta, fogjuk az összes spórolt pénzünket, és megcsináljuk újra, most már a sajátot. Mert az előzőnél is én voltam a motor, mindent tudok, ami ehhez kell.”