A fizetőssé tett tartalmak nemcsak bevételi források, hanem közösségépítő eszközök is. A 24.hu digitális és üzletfejlesztési igazgatója, Petr Bednar újfajta olvasói elköteleződésről beszélt a Forbesnak. De kikhez szólnak valójában, mit jelent számukra a The New York Timesszal kötött megállapodás, és miért tartja fontosnak, hogy a független újságírás fontos fenntartói legyenek a tartalmat megvásárló előfizetők? Interjú.
Kikhez szól ma a 24.hu, és milyen közönséget céloztok a 24 Extra tartalmaival?
A 24.hu elsősorban azokhoz az olvasókhoz szól, akik gyors, pontos és kontextusban gazdag tájékoztatást várnak el. Alapközönségünk olyan városi, közélet iránt érdeklődő emberekből áll, akik nem állnak meg a címszavaknál, hanem mélyebb megértésre vágynak. A 24 Extra pedig azoknak készül, akik hosszabb távon is értékesnek tartják a független újságírást, és előfizetőként készek a pénzükkel is fenntartani azt. Ezek az olvasók azokat a tartalmakat keresik, amelyek máshol nem érhetők el. Ők tényfeltáró munkákra, szakértői elemzésekre és egyedi nézőpontokra kíváncsiak.