Embert nem kellett elengednünk

Fogyókúrás programodnak pont az a különlegessége, hogy nem lehet csak úgy megvenni a terméket hozzá, mindenképp személyes találkozó, illetve konzulensi segítség előzi meg, illetve kíséri. A vírusvédelem miatti távolságtartás ennek nyilván nem kedvez. Változtattok a rendszeren?

A mi fogyókúránkat valóban nem ad hoc jelleggel kezdi a vendég. Mielőtt belefogna, egy konzultáción találkozunk. Korábban személyesen kellett megjelenni, most, amíg ez a helyzet tart, Skype-on vagy Messengeren konzultálunk, és alakítjuk ki a személyre szabott programokat. A diéta megkezdéséhez szükséges íveket is online kell kitölteni. Meg kellett találjuk azt a megoldást, amivel a Toman egyik legfontosabb értéke, a személyes konzultáció megmarad, és a franchise-hálózat sem sérül. A termékeket futárszolgálat segítségével, érintésmentesen juttatjuk el a vendégeinkhez.

Hány Toman Diet szalon működik most, illetve hány partner üzemelteti őket?