A zseniális PVD-bevonatnak köszönhetően a GROHE termékei – a csaptelepektől a vécétartályok nyomólapjaiig – hosszú éveken át megőrzik ragyogó felületüket.
MIÉRT ENNYIVEL JOBB A PVD BÁRMELY MÁS BEVONATNÁL?
GROHE Colors kollekciónk új színeit a PVD-technológia segítségével állítjuk elő. De mitől lesz ennyivel jobb a GROHE PVD-technológiája a hagyományos krómbevonatnál? Először is a PVD-bevonattal előállított színek rendkívül egységes hatást keltenek, mivel minden egyes réteg tökéletesen egyenletesen oszlik el.
A hagyományos galvanizálással kezelt felületek korlátozott színskálájával szemben, a mi PVD-bevonatú felületeink széles színpalettájukkal rugalmasságot és választási lehetőséget kínálnak. Önnek nincs más dolga, mint hogy kiválassza a lakberendezési elképzeléseinek leginkább megfelelőt. A PVD-bevonat nemcsak azt teszi lehetővé számunkra, hogy esztétikailag vonzó színekben kínáljuk termékeinket, hanem azt is, hogy minden eddiginél tartósabbá tegyük ezeket a színeket.
Star nyomtatók forgalmazásával indult a kilencvenes évek elején a HRP Europe Kft. története, ám a cég azóta a hazai IT piac stabil szereplőjévé nőtte ki magát. Ma már 150 gyártó termékeit kínálják, széles termékportfóliót tudnak felmutatni, a hardver- és szoftverdisztribúción túl pedig az oktatás és a tanácsadás területein is aktívak.
A HRP közel három évtizedes múltja igazolja, hogy nem feltétlenül a legnagyobbak élnek túl a piacon. „Képesek vagyunk felvenni a versenyt a multikkal, mert gyorsabban hozunk döntéseket és rugalmasabban tudunk reagálni a piaci igényekre. A magas szakmai színvonalat a gyártói portfólió folyamatos monitorozása, igényekhez igazítása, valamint kollégáink tudásának bővítése biztosítja” – sorolja erősségeiket Pál Imre ügyvezető igazgató. A cég számos területen számít innovatívnak, ők kezdtek például először Dell és Epson termékeket forgalmazni Magyarországon, elsőként lettek hivatalos Microsoft-disztribútor, és élen jártak a felhőmegoldások népszerűsítésében is. Az innovációs szemlélet jegyében az elmúlt öt évben még nagyobb súlyt kapott az új technológiák felvétele a kínálatba. Korán felismerték például a dróntechnológiában rejlő lehetőségeket, és beemelték portfólióba a világ legnagyobb dróngyártója, a DJI termékeit.
Bár a piacon évek óta csökken az IT vállalkozások száma, a HRP ügyfélbázisáról ennek ellenkezője mondható el. Több mint 3 ezer ügyféllel állnak partnerségben, számos kényelmi szolgáltatást és hozzáadott értéket kínálva számukra a termékek mellé. „Érezhető a migráció, a magas szintű terméktámogatás iránti igény erősödése az ügyfelek részéről, és növekvő népszerűségnek örvendenek az olyan elektronikus eszköztárak is, mint az elektronikus szoftver disztribúciós rendszer” – mutat rá Pál Imre. A kereskedelmi munkát magasan képzett mérnökökkel támogatják, folyamatosan fejlesztik a logisztikát, és a kezdetek óta saját tulajdonú szervizzel rendelkeznek.
Az évek során a HRP nemcsak disztribútori szerepén nőtt túl, munkáltatóként is többet nyújtanak egy átlagos vállalatnál 200 munkatársuknak. Többek között támogató, család- és állatbarát környezetet, egyéni képességek és érdeklődés szerint kialakított munkaköröket vagy folyamatos karriertervezést utánkövetéssel – nem csoda, hogy harmadszor is elnyerték a Kincentric Legjobb Munkahely díját.
Az ügyvezető igazgató szerint a jövőben megkerülhetetlenné válik, hogy a disztribútorok komplex megoldásszállítókká váljanak. Ennek jegyében piaci igényeket követő termékportfóliójukat továbbra is a szolgáltatások egyre szélesedő körével egészítik ki, és a HRP-re jellemző nyitottsággal az informatika számos területén kínálnak megoldásokat, legyen szó saját építésű szerverekről, IT-biztonsági technológiákról vagy megújuló energiához kapcsolódó fejlesztésekről. „Minden lehetőségért lehajolunk, megvizsgáljuk, és ha van benne potenciál, a maximumot hozzuk ki belőle” – foglalja össze.
Nevet vált a tizedik születésnapját ünneplő Transferwise, simán Wise lesz belőle. Barna Balázst, a cég európai és észak-amerikai expanziójáért felelős vezetőt kérdeztük a terveikről.
Harmincöt év mesekutatás, ezer tanítvány és ötvennégy kiadott könyv van mögötte. Kutatónak indult, majd egy tragikus fordulat miatt kezdett terepmunkába, aztán végül az írásba. Az általa megalkotott meseterápiás módszert börtönökben és állami gondozott gyerekek segítésére is használják. A visszavonulás szó fel sem merül benne, amikor lehet, újra világgá megy, hogy mesék után kutasson, és írna még legalább nyolc könyvet. Lehet, hogy egy marokkói vagy üzbegisztáni karavánszerájban futunk vele össze legközelebb. Boldizsár Ildikó meseterapeuta portréja.
Kerek negyvenévesen harmadszor fut neki a könyvkiadó-indításnak, és még mindig az izgatja igazán: mitől válik élővé egy könyv, hogyan lehet köré sztorit kerekíteni. Halmos Ádám tíz év után kivált a Libriből, nem sokkal azután, hogy a cégcsoportba bejelentkezett majdani résztulajdonosnak az állami milliárdokkal felpumpált Matthias Corvinus Alapítvány. Ádám új, független kiadójához, az Open Bookshoz máris olyan sztárszerzők csatlakoztak, mint Barabási Albert-László, Edith Eva Eger, Gárdos Péter, Kepes András vagy Philip Zimbardo. Portré igazságérzetről, úthenger jellegű főnökösködésről, zen buddhizmust árasztó csacsikról és a könyvpiacon egyre menőbb big idea jelenségről.