Parádés időzítéssel nyitott új üzleteket tavaly a Zing Burger. Március 13-án ülhettek be először a lánc első helyi egységébe a székesfehérváriak, azon az emlékezetes pénteki napon, amikor Orbán Viktor miniszterelnök reggel még lehurrogta a vírus miatt aggódókat, majd este bezáratta az iskolákat. Debrecenben már januárban szerződött a Zing, majd nyáron döntött a nyitás mellett, nem sokkal a második hullám beindulása előtt. Susánszky Ádám társtulajdonos erről ma már nevetve mesél, és azt mondja, nagyon boldog, hogy mindkét üzlet jól teljesít a válságban is. Ez amiatt különösen fontos, mert ezek a cég harmadik és negyedik, franchise-rendszerben megnyílt üzletei, és nagyon nem mindegy, hogy a partnerek milyen eredményt produkálnak.

Susánszky Ádám és Csanda Eszter tulajdonostársak


A Zing a járványhatás tekintetében szerencsés helyre pozicionálta magát. „Jóval alattunk, a lángososnál nincs brandérzet, nem kapcsolódik a fogyasztó a márkához, egy szinttel felettünk pedig az élményt adod el drágán, amit én például nagyra becsülök, de nem működik házhoz szállítással” – mondja Ádám. Ami a mostani leállásban is megy, az a hagyományosan házhoz szállítós műfajok mellett a jó minőségű, megfizethető hagyományos konyha. A hamburger-sültkrumpli kombó nem bírja olyan jól a kiszállítást, mint a tyúkhúsleves, de az derült ki, hogy fél órával a sütés után is szívesen eszik az emberek, ha az ajtóban teszi le a futár – és ha megszokták az ízt, ragaszkodnak a márkához.