Mi kell minden vállalkozáshoz a háromfős pékségtől elkezdve a könyvelőirodán és a reklámügynökségen át az autógyárig vagy egy vasúttársaságig? Energia. Az MVM Next ezt kínálja nemcsak a lakossági, de a B2B-szegmensnek is, legyen szó akár elektromos áramról, akár földgázról. A vállalat nem csupán szinte felfoghatatlan mennyiségű energiával, de kiváló ügyfél-elégedettségi mutatókkal is büszkélkedhet.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. nevével legutóbb az a mintegy 2 millió fogyasztó találkozhatott, akik az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól kerültek át a céghez 2021. szeptember elsejétől. Az áram- és földgázszolgáltatónak jelenleg közel hatmillió hazai ügyfele van, köztük több mint 55 ezer az olyan versenypiaci ügyfél, akinek kegyeit komoly tendereken lehet csak elnyerni. Ezen szereplők áramigénye nem hasonlítható össze egy lakossági fogyasztóéval – nem véletlen, hogy az MVM Nexten belül is kiemelten kezelik a B2B-szegmenst.
Az ár megkerülhetetlen tényező az energiavásárlás során, ám vannak egyéb szempontok is, amelyeket a döntéshozók jellemzően figyelembe vesznek – világítja meg a sikeres energiabeszerzési tendereken való szereplés hátterét Fodor Imre, az MVM Next üzleti kereskedelmi igazgatója. Ilyen például az ügyfélkezelés: sok hasonló vállalat ma is elegendőnek gondolja azt, hogy ők adnak egy ajánlatot a potenciális ügyfélnek, majd ha az ajánlat árban megfelel, kötnek egy szerződést, amiért cserébe vállalják az ügyfél energiaellátását és küldik a számlát. „Szerintünk itt nem szabad megállnunk: igyekszünk arra ösztönözni a kollégáinkat, hogy minél jobban megismerjék az adott cég működését, és próbáljanak meg proaktívan egyéb energetikai, energiahatékonysági kérdésekben is tanácsokat adni nekik. Ne csak áramot és gázt adjunk el, hanem kicsit legyünk mi is részei a mindennapjaiknak, ismerjük meg a helyzetüket, az energetikai igényeiket” – érzékelteti a kihívást az MVM Next üzleti kereskedelmi igazgatója.
Szeptember végétől foodpandaként működik tovább a NetPincér, a szolgáltatást már a foodpanda.hu oldalon és a foodpanda mobilalkalmazáson keresztül érhetjük el. A gyorskereskedelem hazai éllovasaként szinte mindent házhoz szállít a cég akár 30 percen belül, amire a felhasználóiknak szüksége lehet. Ennek keretében indították el tavaly decemberben Magyarországon elsőként a 30 perces élelmiszer-kiszállítást a panda market üzletekből, valamint az elmúlt hónapokban a Penny és Tesco üzlethálózatokból, de olyan partnerektől is házhoz rendelhetünk foodpanda kiszállítással, mint az Alma Gyógyszertárak hálózata, illetve a BioTechUSA és Borháló üzletláncok.
A NetPincérből átalakuló foodpanda már sokkal több, mint egy ételrendelő platform – hiszen szinte mindent kiszállítanak, amire a vásárlóknak rövid időn, akár 30 percen belül szüksége lehet. Részben ennek is köszönhető, hogy a márka újrapozicionálása mellett döntött a vállalat. És hogy ez nekünk miért jó? Egyrészt a technológiai újítások még hamarabb érkeznek majd Magyarországra, másrészt a magyar felhasználók országokon átívelően használhatják ugyanazt a megszokott mobilalkalmazást a Delivery Hero európai foodpanda országaiban. Nem kell megijedni: tulajdonosváltás nem történt, és a lényegi elemek is változatlanok maradtak.
A felületek megjelenése átalakult az új márkának megfelelően, de a tavaly bevezetett weboldal és mobilalkalmazás is a megszokott módon működik tovább. Természetesen a foodpandával megmaradt a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere is, és továbbra is együtt dolgoznak a több mint 4500 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a most már 2 milliósnál nagyobb megrendelői bázisukat. A foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 11 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a NetPincér market is átalakult, és panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fogtak ezzel párhuzamosan. Azt pedig garantálják, hogy a foodpanda szolgáltatásai ennél is tovább bővülnek és fejlődnek, és a cég növekedni és terjeszkedni fog a jövőben Magyarországon.
A saját élelmiszerüzlet- hálózat mellett az elmúlt időszakban az elérhető árucikkek bővítésére is nagy hangsúlyt fektetett a foodpanda, ennek köszönhetően pedig egyre több üzletet vonnak be partnereik körébe. Ma már több mint 500 üzletből rendelhetünk a foodpandán keresztül, ráadásul ez a szám folyamatosan emelkedik. Az elmúlt hónapokban indították el a Tesco és a Penny együttműködéseiket. Ennek keretében immáron 11 Tesco áruházból rendelhetnek házhoz élelmiszert a környéken lakók az áruházlánc és a foodpanda együttműködésének köszönhetően, a Penny együttműködés keretében pedig Pécs mellett már szinte az összes budapesti Penny üzletből rendelhetünk a foodpanda kiszállítás keretében. A melegétel után az élelmiszer-kiszállítást tartják a második legnagyobb potenciálú üzletáguknak, ezért az a céljuk, hogy az összes nagyobb településen, ahol megtalálható a foodpanda, széleskörű élelmiszer-rendelési lehetőséget biztosítsanak a jövőben mind a külső partnereiktől, mind a saját panda market üzletekből.
Ráadásul nemrég a márkaváltásnak köszönhető innovációk első eleme is megérkezett hazánkba: októbertől Magyarországon először akár 30 percen belül gyógyszertári készítményeket is házhoz rendelhetünk a foodpanda kiszállítás segítségével az Alma Gyógyszertárakból.
Ki dönti el, hogy egy tévés előfizetésben milyen csatornák legyenek? A Telekomnál Rajki Annamária. Vadnyugatról induló műsorterjesztés, kemény lobbi, éles tárgyalások. Portré.
Az elmúlt másfél évben többet hallottuk a Pfizer nevét, mint az azt megelőző évtizedekben összesen. A koronavírus-járvány elleni küzdelemben vállalt szerepe mellett számos más fontos gyógyszeripari találmányt köszönhet az immár 170 éves cégnek az emberiség és a magyar orvostársadalom is.