Nemcsak mi tértünk vissza, de az olvasók is egyre többen mernek és akarnak élő rendezvényre jönni. A járvány utáni második élő Kilövésünk is telt ház előtt zajlott.
„Ezzel a névvel nem lehetünk túlságosan punkok” – mondják a Szent András Sörfőzde tulajdonosai Galambos Márton főszerkesztőnek.
Nem Ördögék, nem Ördög–Nánási-páros, hanem egyértelműen Nánásiék – augusztusi magazinunk címlaparcai a színpadon (bárszékeken).
Ördög Nóra dedikálja a róla és férjéről szóló címlapot.
A Blue Colibri egy olyan problémára fejlesztett megoldást, amire korábban nem igazán volt megfelelő platform: azonnal elérni egy cég olyan munkavállalóit is, akiknek nincs céges laptopjuk vagy telefonjuk. Már hat külföldi országban vannak jelen, platformjukat ötvenezer munkavállaló használja.
A problémáról, amire nem volt jó megoldás „Kinyomtatott hírleveleket használtunk, szájhagyomány útján próbálkoztunk, ha kommunikálni kellett a kékgalléros munkavállalókkal, de valamilyen kézzelfogható eszköz kellett” – mondta a Forbes.hu-nak Kaszás Helga, a Metro HR-igazgatója.
A Blue Colibri nevéről „Nemzetközileg ismert, de semleges nevet akartam, ami köré akár egy egész cégcsoportot fel lehet húzni.” (Barathi Tamás, alapító)
A tavalyi durva péntekről „A tavaly márciusi péntek, amikor bejelentették a lezárásokat, nagyon durva volt. Jöttek a hírek, mi meg kiadtunk egy sajtóközleményt, hogy a termék csökkentett verzióját odaadjuk ingyen a cégeknek. Azonnal csöngeni kezdett a telefon, a következő két hétben 65 ügyféllel tárgyaltunk, ebből harmincnál lett végül bevezetés.” (Barathi Tamás, alapító)
Fulai Viktória és Barathi Tamás alapítók
A hosszú távú célokról Minden ügyféligényt igyekeznek beépíteni, és all-round vállalati platformot akarnak fejleszteni a Blue Colibriből.
A neves befektetőkről Oszkó Péter cége, az Oxo Technologies Holding és Csányi Sándor kockázati tőkealapja, a Bonitas is meglátta a lehetőséget, komoly pénzekkel szálltak be a tech startupba.
A különböző funkciókról A platform közösségépítésre is jó: csoportok hozhatók létre, versenyek, vetélkedők szervezhetők, akár online piactér is kialakítható rajta. Épp most dolgoznak azon, hogy a munka- és tűzvédelmi oktatást, a számonkérési rendszert és a belső ellenőrzés szoftveres megoldásait is beépítsék.
Sokféle sikeres csapat létezik, az Erste Vállalati üzletágánál mindenesetre az őszinteségben, az önállóságban és a személyes példamutatásban hisznek. És az sem baj, ha az egyébként hajtós, harapós játékosok azért tudnak magukon és egymáson is nevetni, és jól érzik magukat a bőrükben. Ide eljutni persze nem volt könnyű, ahogy a formát tartani sem az, de a biztos alapok eddig minden nehézségen átsegítették a csapatot.
Az Egyenlítő Alapítvány nemrég javaslatcsomagot állított össze, hogy a fejvadászcégek és a vállalatok kiválasztási eljárásaikban el tudják engedni rossz gyakorlataikat, és színesebb menedzsmentet alakíthassanak ki. Heal Edina alapítványi vezetővel és a szervezet néhány tagjával sorra vettük a még ma is a nők és karrierjük között álló akadályokat és a lehetőségeket a megugrásukra.
Kéz a kézben húzta magával a raktárpiacot a tavaly többévnyi fejlődést lesprintelő e-kereskedelem. Sosem voltak még ilyen derűsek a lassan kiskereskedelmi ingatlanokat is leköröző logisztikai kilátások, már ha a fejlesztői oldalt nézzük – a bérlőknek továbbra is sorba kell állniuk egy-egy kedvező helyért, de a soha nem látott tempóban készülő beruházások könnyíthetnek a kereskedők szorult helyzetén.
Kívül pamut, belül vízhatlan, tépőzárral rögzíthető, és ami a legfontosabb: többször használatos. A Cibi újraszalvéta Czibolya Katalin hulladékmentesítő ötletéből született, de a termékből Szemenyei Rella épített márkát.