Nemcsak mi tértünk vissza, de az olvasók is egyre többen mernek és akarnak élő rendezvényre jönni. A járvány utáni második élő Kilövésünk is telt ház előtt zajlott.
„Ezzel a névvel nem lehetünk túlságosan punkok” – mondják a Szent András Sörfőzde tulajdonosai Galambos Márton főszerkesztőnek.
Nem Ördögék, nem Ördög–Nánási-páros, hanem egyértelműen Nánásiék – augusztusi magazinunk címlaparcai a színpadon (bárszékeken).
Ördög Nóra dedikálja a róla és férjéről szóló címlapot.
A Blue Colibri egy olyan problémára fejlesztett megoldást, amire korábban nem igazán volt megfelelő platform: azonnal elérni egy cég olyan munkavállalóit is, akiknek nincs céges laptopjuk vagy telefonjuk. Már hat külföldi országban vannak jelen, platformjukat ötvenezer munkavállaló használja.
A problémáról, amire nem volt jó megoldás „Kinyomtatott hírleveleket használtunk, szájhagyomány útján próbálkoztunk, ha kommunikálni kellett a kékgalléros munkavállalókkal, de valamilyen kézzelfogható eszköz kellett” – mondta a Forbes.hu-nak Kaszás Helga, a Metro HR-igazgatója.
A Blue Colibri nevéről „Nemzetközileg ismert, de semleges nevet akartam, ami köré akár egy egész cégcsoportot fel lehet húzni.” (Barathi Tamás, alapító)
A tavalyi durva péntekről „A tavaly márciusi péntek, amikor bejelentették a lezárásokat, nagyon durva volt. Jöttek a hírek, mi meg kiadtunk egy sajtóközleményt, hogy a termék csökkentett verzióját odaadjuk ingyen a cégeknek. Azonnal csöngeni kezdett a telefon, a következő két hétben 65 ügyféllel tárgyaltunk, ebből harmincnál lett végül bevezetés.” (Barathi Tamás, alapító)
Fulai Viktória és Barathi Tamás alapítók
A hosszú távú célokról Minden ügyféligényt igyekeznek beépíteni, és all-round vállalati platformot akarnak fejleszteni a Blue Colibriből.
A neves befektetőkről Oszkó Péter cége, az Oxo Technologies Holding és Csányi Sándor kockázati tőkealapja, a Bonitas is meglátta a lehetőséget, komoly pénzekkel szálltak be a tech startupba.
A különböző funkciókról A platform közösségépítésre is jó: csoportok hozhatók létre, versenyek, vetélkedők szervezhetők, akár online piactér is kialakítható rajta. Épp most dolgoznak azon, hogy a munka- és tűzvédelmi oktatást, a számonkérési rendszert és a belső ellenőrzés szoftveres megoldásait is beépítsék.
Átlagon felüli körülmények között élhetnek majd azok a 65 év feletti bérlők, akik az élményekkel és társasági eseményekkel teli mindennapokat választják a hamarosan nyitó Golden Palace Göd premium senior apartmanházban.
Kéz a kézben húzta magával a raktárpiacot a tavaly többévnyi fejlődést lesprintelő e-kereskedelem. Sosem voltak még ilyen derűsek a lassan kiskereskedelmi ingatlanokat is leköröző logisztikai kilátások, már ha a fejlesztői oldalt nézzük – a bérlőknek továbbra is sorba kell állniuk egy-egy kedvező helyért, de a soha nem látott tempóban készülő beruházások könnyíthetnek a kereskedők szorult helyzetén.
Apa-gyerek kalandokkal és többkönyvnyi saját élmény megosztásával szeretnék becsatornázni az apaságot a férfias értékek közé. Herczeg Zsolt, Kertész András, Nagygyörgy Miklós és Szél Dávid mesélnek, mit jelent nekik az apaság, és miért tartják fontosnak, hogy össztársadalmi szinten változtassunk poros mintáinkon.
Kívül pamut, belül vízhatlan, tépőzárral rögzíthető, és ami a legfontosabb: többször használatos. A Cibi újraszalvéta Czibolya Katalin hulladékmentesítő ötletéből született, de a termékből Szemenyei Rella épített márkát.