Kőszegi Dániel egy kis debreceni pinceboltból indulva építette fel az ország legnagyobb erősáramú nagykereskedőcégét. A céget ma már gyerekei irányítják, de ő a nyugdíjas évek felé közeledve új ötletbe vágott bele, és egy maroknyi mérnökkel olyan elektromos meghajtást fejlesztett ki és gyártott le, amire az iparág nagyágyúi is elismerően csettintenek. Teherautóikat az Audi és az Aldi, kukásautóikat több magyar város is használja. Hamarosan bővítik az üzemet, és az a céljuk, hogy rövid idő alatt nyélbe üssék az első külföldi üzleteket is.
Magas labda lenne ezen a ponton bevallani, hogy gyerekkoromban kukás akartam lenni, bezzeg most, csakhogy ez nem fedné a valóságot. De az azért igaz, hogy mint a kisgyerekek többsége, én is a radiátorba kapaszkodva vártam, hogy hetente egyszer feltűnjön az utcában a narancssárga Liaz. Hogy ez miért ennyire misztikus, nem tudom, valószínűleg komplett pszichológusgenerációk találnak benne szakdolgozati leletanyagot, de egy biztos: nem a biológiai órám volt túlfejlett, mégis minden héten pontosan ugyanakkor kapaszkodtam. A kukásautó ugyanis nem jön, hanem bedübörög az utcába. Nos, a jövő gyermekeinek kicsit nehezebb dolguk lesz, a kilométerekről hallható autókat a magyar városokban hamarosan felválthatja a kukások Teslája.
Zsenikkel körülvéve Debrecenben évtizedekig működött egy kis bolt, nevezhetjük legendásnak is. A Kossuth utcai Hobbi Elektronika pincehelyiségébe bárki bevihette a kisrádióját, távirányítóját, lemezjátszóját, a sokat látott szakemberek, amit csak lehetett, megjavítottak. A belvárosi boltocska gyengeáramú szervizből hamar komputerszervizzé, majd ipari elektronikai kereskedéssé fejlődött, és tulajdonképpen innen indult az ország legnagyobb erősáramú kereskedőcége is. A Daniella Villamosság ma már négyszázötven embert foglalkoztat, árbevétele súrolja a húszmilliárd forintot.
A Hard Rock Hotel Budapestbe lépve rögtön világsztárnak érezhetjük magunkat. A főváros szívében, a Nagymező utca és Ó utca sarkán található szálloda arany koronája már messziről feltűnik, sugallva, hogy itt valami különleges, új, kozmopolita élményben lesz részünk. De mit is gondolnak azok, akik itt töltik mindennapjaikat? Az igazi bennfenteseket kérdeztük.
1. VISZLÁT, NYAKKENDŐ!
Egy ötcsillagos szállodában sokszor feszeng az ember, szinte leülni sem mer. A Hard Rock Hotelben elfelejthetjük a nyakkendőt, és mindenki felszabadultan érezheti magát.
Mindenkit szívesen látunk, hiszen a mottónk: LOVE ALL-SERVE ALL! Ez már önmagában kifejezi a brand összetartó erejét.
Jakab Gábor, igazgató
2. VILÁGSZTÁROK TÁRGYAI KÖZÖTT
Már a hotel lobbijában található zenetörténeti relikviák is a világ különböző tájaira repítik gondolatainkat.
Minden kontinensről érkeznek vendégek, így rajtuk keresztül én is megismerhetek más kultúrákat, miközben Prince lila kabátjával, Katy Perry fellépőruhájával és Freddie Mercury kézzel írt levelével szemezek egész nap.
Kallus Klaudia, recepciós
3. UTAZÁS A FÖLD KÖRÜL EGY KITŰZŐÉRT?
HÁT PERSZE!
A lobbiban található Rock Shop® a világmárka egyedi logózott termékeit, köztük egyedi táskákat, pólókat, kiegészítőket, valamint gyűjthető tárgyakat rejt.
Itt beleláthatok abba, hogy mit is jelent a Hard Rock életérzés: vendégeink az itt elérhető limitált kitűzőért akár kontinenseket utaznak át, ennyire lelkesednek a márkáért.
Nyika Renáta, Rock Shop® menedzser
4. SZTÁROKNAK KIJÁRÓ ÉLMÉNY
Jakuzzi a tetőteraszon? Szobatükör, ami megmutatja, milyen magas Katy Perry vagy Bono? Itt ez természetes.
Itt még a gitáros ágynemű is arra emlékeztet, hogy akár Elton John vagy Ed Sheeran is bármikor beléphet az ajtón.
Papp Mária, szobalány
5. ROOFTOP RENDEZVÉNYHELYSZÍN BUDAPEST SZÍVÉBEN
Legyen szó esküvőről, vagy bármilyen rendezvényről, a Roxy Rooftop helyszín és tetőterasz Budapest egyik legmenőbb új helye.
Sosem gondoltam volna, hogy egy rendezvényhelyszín lehet ennyire laza, modern és elegáns is.
Bónay Mónika, senior sales manager
6. GASZTRO ÉS ZENEI
KALANDOZÁS EGYSZERRE
A Sessions bisztróban pezsdítő hangulat vár ránk, ahol az étlapról a magyar és a nemzetközi konyha ízvilágából és kézműves koktélok közül válogathatunk, ráadásul a chef alkotását is testközelből követhetjük, miközben DJ pörgeti a lemezeket.
A látványkonyhának köszönhetően folyamatosan láthatom a vendégek reakcióit és visszajelzéseit. Ez a közvetlen hangulat inspirációt és lendületet ad.
Lipták Tamás, executive chef
7. TÖBB MINT EGY MÁRKA!
Ez egy egészen egyedi koncepció, amely a szállodába érkezés első pillanatától színeivel, hangulatával és a zenével elragadja az embert.
A karrierem során igyekeztem olyan brandeknél dolgozni, amikért rajongani lehet. A Hard Rock ilyen. Ez egy olyan 50 éves márka, amelynek követői folyamatosan járják a világot, hogy megismerjék szállodáit és éttermeit. A mi hotelünk az első a közép-kelet európai régióban.
Angelus Barbara, marketing igazgató
+1 TÉNYLEG MINDEN A ZENÉRŐL SZÓL
Aki belép az ajtón, azt szinte egyenesen beszippantja a zene világa és a Hard Rock vibe. A több tucat eredeti relikvia és lejátszási listák mind a bennünk élő zenészt ébresztik fel a hotel legkülönbözőbb pontjain. Mindezt megkoronázza a THE SOUND OF YOUR STAY® program, amelynek keretében zenélhetünk akár igazi Fender gitáron, vagy bakelit lemezeket hallgathatunk a szobába bekészített lemezjátszón.
A Daktela egy kis cseh digitális családi vállalkozásból nőtte ki magát európai szinten piacvezető céggé. A tavalyi évben 10 millió eurós árbevételt realizáltak, ami már most közel 40 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, és ez még csak a kezdet!
„Drága Jogtanácsos Asszony, édes nénénk, hidd el, nem a te hibád.Tudjuk, mit érzel, ismerünk téged. Az organikus fair trade kávét választod. Ha lehet, gyalog jársz. Vagy biciklivel. Bepipálod a kis ikszet, ráfizetsz a repülőjegyre néhány eurót, hogy hátha tényleg ki tudod valamennyire egyensúlyozni az utazásod karbonlábnyomát. Műanyag palackot soha nem vennél a kezedbe, komolyan gondolkozol azon, hogy áttérsz a vegánságra, és […]
Burján Safirát megviselte a közösségi média, volt férjét, Zsombort pedig az ügyvezetés, ezért úgy döntöttek, közös vállalkozásuk, a Szafi Products nagyobb részétől megválnak. A mindenmentes termékekben itthon úttörőnek számító cég vezetését az Ipsits házaspár veszi át tőlük – ők korábban a Schobert Norbi féle Update-franchise építésében edződtek.