Új, mégis ismerős területekre merészkedett az Épduferr a tavalyi évben. Az új üzletágak hatalmas sikernek bizonyultak, a cég mégis inkább lassan, fokozatosan építkezik tovább, a legfontosabbnak ugyanis a hosszú távú stabilitást tartják. Palkovics Milán Dániellel, az Épduferr igazgatóságának elnökével ültünk le beszélgetni.
Az Épduferr immár 18 éve működik megbízható partnerként az építőiparban. A céget elsősorban generálkivitelezőként ismerik, de ennél már jóval szélesebb körben tevékenykedik. Palkovics Milán Dániel, a cég igazgatóságának elnöke szerint az új profilok még nagyobb stabilitást adnak a vállalat számára. „Szüleim 1972 óta vállalkozók voltak, én ebben szocializálódtam, és mindig azt láttam, hogy az a jó megoldás, ha egy cég nem egy dologgal foglalkozik, hanem próbál jó szinergiát alkotó tevékenységekkel foglalkozni, amelyek önállóan is képesek megállni, de mégis jól ki tudják egészíteni egymást – fejti ki. – Óhatatlanul előfordulnak egyes területeken könnyebb és nehezebb időszakok, utóbbiakat is könnyebb átvészelni, ha több lábon állunk.”
ÖNÁLLÓ, MÉGIS JÓL ILLESZKEDŐ PROFILOK
Ezek a lábak az Épduferr esetében az építőanyagkereskedelem, az acélkereskedelem, illetve az acélfeldolgozás. „Azok a cégek tudnak hosszú távon prosperálni, amelyek egy hosszabb értékláncot teremtenek. Az acélkereskedelem mellett korábban félkész, kész alkatrészek gyártására alkalmas berendezéseket szereztünk be nagyjából 400 millió forintos értékben (részben pályázati forrásokból), ezek az üzletágak önállóan is megállnak a piacon, de saját működésünkbe is jól illeszkednek.
A Hard Rock Hotel Budapestbe lépve rögtön világsztárnak érezhetjük magunkat. A főváros szívében, a Nagymező utca és Ó utca sarkán található szálloda arany koronája már messziről feltűnik, sugallva, hogy itt valami különleges, új, kozmopolita élményben lesz részünk. De mit is gondolnak azok, akik itt töltik mindennapjaikat? Az igazi bennfenteseket kérdeztük.
1. VISZLÁT, NYAKKENDŐ!
Egy ötcsillagos szállodában sokszor feszeng az ember, szinte leülni sem mer. A Hard Rock Hotelben elfelejthetjük a nyakkendőt, és mindenki felszabadultan érezheti magát.
Mindenkit szívesen látunk, hiszen a mottónk: LOVE ALL-SERVE ALL! Ez már önmagában kifejezi a brand összetartó erejét.
Jakab Gábor, igazgató
2. VILÁGSZTÁROK TÁRGYAI KÖZÖTT
Már a hotel lobbijában található zenetörténeti relikviák is a világ különböző tájaira repítik gondolatainkat.
Minden kontinensről érkeznek vendégek, így rajtuk keresztül én is megismerhetek más kultúrákat, miközben Prince lila kabátjával, Katy Perry fellépőruhájával és Freddie Mercury kézzel írt levelével szemezek egész nap.
Kallus Klaudia, recepciós
3. UTAZÁS A FÖLD KÖRÜL EGY KITŰZŐÉRT?
HÁT PERSZE!
A lobbiban található Rock Shop® a világmárka egyedi logózott termékeit, köztük egyedi táskákat, pólókat, kiegészítőket, valamint gyűjthető tárgyakat rejt.
Itt beleláthatok abba, hogy mit is jelent a Hard Rock életérzés: vendégeink az itt elérhető limitált kitűzőért akár kontinenseket utaznak át, ennyire lelkesednek a márkáért.
Nyika Renáta, Rock Shop® menedzser
4. SZTÁROKNAK KIJÁRÓ ÉLMÉNY
Jakuzzi a tetőteraszon? Szobatükör, ami megmutatja, milyen magas Katy Perry vagy Bono? Itt ez természetes.
Itt még a gitáros ágynemű is arra emlékeztet, hogy akár Elton John vagy Ed Sheeran is bármikor beléphet az ajtón.
Papp Mária, szobalány
5. ROOFTOP RENDEZVÉNYHELYSZÍN BUDAPEST SZÍVÉBEN
Legyen szó esküvőről, vagy bármilyen rendezvényről, a Roxy Rooftop helyszín és tetőterasz Budapest egyik legmenőbb új helye.
Sosem gondoltam volna, hogy egy rendezvényhelyszín lehet ennyire laza, modern és elegáns is.
Bónay Mónika, senior sales manager
6. GASZTRO ÉS ZENEI
KALANDOZÁS EGYSZERRE
A Sessions bisztróban pezsdítő hangulat vár ránk, ahol az étlapról a magyar és a nemzetközi konyha ízvilágából és kézműves koktélok közül válogathatunk, ráadásul a chef alkotását is testközelből követhetjük, miközben DJ pörgeti a lemezeket.
A látványkonyhának köszönhetően folyamatosan láthatom a vendégek reakcióit és visszajelzéseit. Ez a közvetlen hangulat inspirációt és lendületet ad.
Lipták Tamás, executive chef
7. TÖBB MINT EGY MÁRKA!
Ez egy egészen egyedi koncepció, amely a szállodába érkezés első pillanatától színeivel, hangulatával és a zenével elragadja az embert.
A karrierem során igyekeztem olyan brandeknél dolgozni, amikért rajongani lehet. A Hard Rock ilyen. Ez egy olyan 50 éves márka, amelynek követői folyamatosan járják a világot, hogy megismerjék szállodáit és éttermeit. A mi hotelünk az első a közép-kelet európai régióban.
Angelus Barbara, marketing igazgató
+1 TÉNYLEG MINDEN A ZENÉRŐL SZÓL
Aki belép az ajtón, azt szinte egyenesen beszippantja a zene világa és a Hard Rock vibe. A több tucat eredeti relikvia és lejátszási listák mind a bennünk élő zenészt ébresztik fel a hotel legkülönbözőbb pontjain. Mindezt megkoronázza a THE SOUND OF YOUR STAY® program, amelynek keretében zenélhetünk akár igazi Fender gitáron, vagy bakelit lemezeket hallgathatunk a szobába bekészített lemezjátszón.
Öt vállalkozása volt eddig. Az első kettő csúfos kudarc, a harmadik nagyjából túlélt, az egészen jól működő negyedikből pedig kinőtt egy ötödik, amiből világsiker lett. A negyvenöt éves angyalbefektető ma már nyugdíjasnak tekinti magát, minden idejét a portfóliójában lévő startupoknak szenteli, a következő évek pedig arról szólnak majd, tőzsdeérett-e a befektetőcége, a Baconsult. Empatikus kocka? Sztoikus angyal? A tekintélyét romboló tudatos énmárkaépítő? Sokféle jelzőt és nevet lehet ráaggatni, de amire biztosan nem hallgat: Balogh Péter úr.
Jó két éve, hogy a magyar közel- és régmúltat feldolgozó film- és sorozatprojektek nyerik el a Káel Csaba kormánybiztos fémjelezte Nemzeti Filmintézet (NFI) legnagyobb fejlesztési, előkészítési, gyártási és promóciós támogatásait. Ez most a trend, mondhatni a stratégia. Ha kell, milliárdos állami támogatásokból fog megelevenedni nagy vásznon és otthoni kijelzőn a tatárjárás, Hunyadi János vagy március tizenötödike, hol Rákay Philip-estül, hol Kevin Spacey-stül. Tíz készülő produkció és bemutatójuk várható dátuma, az eddig elnyert összeg szerinti csökkenő sorrendben.
Table Suite Restaruant
2022 Június Támogatói tartalom Table Suite Restaruant
Budapest belvárosában egy 180 négyzetméteres nagypolgári lakás ad otthont a TABLE Suite Restaurant & Event Space-nek, amely kortárs képzőművészek munkáival és egyedi enteriőrjével a tökéletes helyszínt biztosítja bármilyen igényes, különleges rendezvény megszervezéséhez.
Egy nyíregyházi vegyész negyvenévesen besokallt a munkahelyén, és bár előtte sosem vállalkozott, belevágott a környezettudatos tisztítószerek fejlesztésébe és gyártásába. Kulcsár Ildikó cége, a Natur Cleaning termékek gyártója kerüli a szokványos megoldásokat, ami nemcsak azon látszik, hogy az irodában alapfelszerelés a járóka. A Natur Cleaning története a mosószertől a forraltbor-illatú mosogatószerig és a több százmilliós árbevételig.