Budapest, Andrássy út 19. Az olyan belső tereket, mint amilyeneket új sorozatunkban bemutatunk, kevesen láthatják a maguk teljes valójában. Ezeket az enteriőröket luxus, elegancia és időnként némi titokzatosság lengi be.
Brüll Zsigmond terménykereskedő 1880 és 1881 között építtette föl neoreneszánsz bérházát a mai Andrássy út 19. alatt. Freund Vilmos kereken tíz épületet tervezett az egykori Sugár útra, ebből kettőt a Brüll Henrik és fiai cég tulajdonosainak. (Az Andrássy út 43. alatt épült föl a másik.)
Az eklektikus palota műemléki rekonstrukciójának a 2010-es években álltak neki, itthon ritkán látható igényességgel és anyagi erőforrásokkal. Építtetője a Gattyán György tulajdonában álló WebMindLicences Kft.
A cél egy úgynevezett luxury multibrand áruház kialakítása volt ötezer négyzetméteren. Az áruház kétéves felújítás után, 2013-ban nyitotta meg kapuit Il Bacio di Stile néven. Az olasz kifejezés azt jelenti, a stílus csókja, és az itt kapható világmárkákra utalt.
Hozunk pár újdonságot. Itt van rögtön egy világpremier, a sztárkommentelő, aki a lap szélén pár személyes mondatot hozzáfűz a cikkhez – én még ilyet nem láttam máshol. Alföldi Róbert vállalta, hogy ő lesz az első, és így rögtön két igazi Forbes-arc is került a megújuló lap címlapjára. Hány évesen kapott Commodore-t, hányszor nem volt pénze zsemlére, és hány cégével […]
Hozunk pár újdonságot. Itt van rögtön egy világpremier, a sztárkommentelő, aki a lap szélén pár személyes mondatot hozzáfűz a cikkhez – én még ilyet nem láttam máshol. Alföldi Róbert vállalta, hogy ő lesz az első, és így rögtön két igazi Forbes-arc is került a megújuló lap címlapjára.
Hány évesen kapott Commodore-t, hányszor nem volt pénze zsemlére, és hány cégével bukott meg?
Van annál forbesosabb, mint ha valaki nem végzi el az egyetemet, hanem épít egy, a világpiacon is sikeres céget, majd arra fordítja az energiáját és pénzét, hogy minél virágzóbb magyar üzleti kultúrát teremtsen? Na, ugye. Ezért is jó, hogy Balogh Petyát mostanáig tartogattuk a címlapra – pedig már a legelső számban is szerepelt –, és Bánáti Anna most ült le vele és szüleivel beszélgetni arról, hogy miből lesz a Forbes-arc? Hány évesen kapott Commodore-t, hányszor nem volt pénze zsemlére, és hány cégével bukott meg? A Forbes-sztorik a legritkább esetben egyenes vonalúak és egyenletesek. Az egy másik pálya.
Újdonságból is van még pár a lapban, mostantól egy-egy listához a felkérésünkre egy novella is készül. Az elsőt – megtiszteltetés! – Dragomán György írta. Indítunk forgószínpados véleményrovatot, megújítjuk az utolsó oldalt, még több személyes pénzügyekkel foglalkozó cikket teszünk a Pénz rovatba, és (dobpergés) Jókuti András csatlakozott hozzánk, hogy a világ éttermeiről, szállodáiról hozzon első kézből anyagokat a magazinba és a Forbes.hu-ra is. Megszületett az Óra rovat is A jó életen belül.
Igen, jól áll össze a kép, az Üzlet rovatban megmutatjuk, hogyan lehet pénzt keresni, a Pénz rovatban többet fogunk beszélni arról, hogyan lehet megvédeni befektetéseinket vagy jó hozamokat elérni, A jó élet rovatban pedig arról lesz még több szó, hogyan lehet ki is élvezni a sikert.
Van még első a mostani lapban. Elkészült a Forbes Levegő – a legmenőbb fenntarthatósági projektek listája. Galavits Patrik szervezésében felhívást tettünk közzé, amire több mint hatvan cég és civil szervezet jelentkezett, majd egy szakmai zsűri döntött a legjobbakról. Megnyugtató egy helyen látni ennyi olyan kezdeményezést, ami tényleg hatásosan és elkötelezetten tesz a bolygóért. Pár oldallal később pedig kezdődik mostani mellékletünk, a Forbes Öko Kis Judit szerkesztésében, és tovább sorakoznak benne a reményt adó zöld történetek.
Ránézésre mintha kakukktojásként került volna az ikonikus kalauz által ajánlott budapesti éttermek közé a Hoppá! Ez az érzésünk egészen közelről megnézve sem múlt el.
Kőszegi Dániel egy kis debreceni pinceboltból indulva építette fel az ország legnagyobb erősáramú nagykereskedőcégét. A céget ma már gyerekei irányítják, de ő a nyugdíjas évek felé közeledve új ötletbe vágott bele, és egy maroknyi mérnökkel olyan elektromos meghajtást fejlesztett ki és gyártott le, amire az iparág nagyágyúi is elismerően csettintenek. Teherautóikat az Audi és az Aldi, kukásautóikat több magyar város is használja. Hamarosan bővítik az üzemet, és az a céljuk, hogy rövid idő alatt nyélbe üssék az első külföldi üzleteket is.
Az új HUAWEI WATCH GT 3 Pro fehér, kifejezetten nők számára tervezett változatával ismerkedtünk egy héten át, de a funkciókat nem tudtuk kimeríteni. Pedig voltunk vele futni, becsúszott egy vitorlázás és mint a célcsoportnak kikiáltott modern nő életében, stresszben sem volt hiány. Elmeséljük, mit tud.