Budapest belvárosában egy 180 négyzetméteres nagypolgári lakás ad otthont a TABLE Suite Restaurant & Event Space-nek, amely kortárs képzőművészek munkáival és egyedi enteriőrjével a tökéletes helyszínt biztosítja bármilyen igényes, különleges rendezvény megszervezéséhez.
Fodor Eszter Dalma tulajdonos a magyar gasztronómiában egyedülállót hozott létre, amint megnyitotta a TABLE-t 2019-ben. A lakosztályétterem koktélbárral, óriási látvány- és háttérkonyhával, kiemelkedő szervizzel és akár 60 vendégnek is elég térrel adja meg az otthonos hangulatot, bármilyen rendezvényről is álmodjon az odaérkező.
Eszter 2018-ban vásárolta az ingatlant, amit egy 13 hónapos felújítási munkálat követett, minek eredményeképpen 2019 szeptemberében a TABLE megnyitotta kapuit. Akkor még két tulajdonossal, ám nem sokkal később Eszter kivásárolta partnerét, így jelenleg ennek a gasztronómiai különlegességnek az egyedüli tulajdonosa.
Célja egy olyan egyéni és intim tér létrehozása volt, amely magában foglalja a vendéglátóipar és a gasztronómia minden élményét. 10 éves tapasztalata során végigjárta a vendéglátás minden területét, miközben belekóstolt a rendezvényszervezésbe is. Emiatt pontosan tudja, hogy mik az igények, amikor valaki egy privát rendezvény megszervezésére készül, legyen szó szülinapról, céges buliról, tematikus estről vagy egy meetingről. Rutinja, tapasztalata és kreativitása segített abban, hogy a TABLE-t sikerre vigye, és ne csak egy egyszerű és látványos rendezvényhelyszínt hozzon létre, hanem egy olyat, ami magában hordozza az üzleti diszkréciót, a minőségi ételeket és italokat, a kiemelkedő szervizt, és mindent, amire szükségük lehet a vendégeknek egy exkluzív szórakozáshoz.
Tavaly óta minden online pénztárgéppel rendelkező üzlet számára kötelező, hogy valamilyen digitális fizetőeszközt is elfogadjon. A törvény miatt rengeteg kkv szerzett be bankkártyaterminált, viszont a többségük még mindig nem igazán bízik benne – mutatott rá a PSC CEE Kft. vezérigazgatója.
Molnár Tamás vállalata forradalmi magyar megoldásokkal teszi kezelhetőbbé és jövedelmezőbbé a digitális megoldásokat olyan kis cégek számára, akik egyetlen szolgáltatótól, ezáltal olcsóbban szereznének be érintőképernyős online pénztárgépet, POS és SoftPOS terminált, illetve testre szabható webshopot. Az egyedülálló banki megoldásokkal kecsegtető csomag egy felhőalapú SMARTportal felülettel kiegészülve lehetővé teszi a pénzforgalom nyomon követését, vagy az árak módosítását, statisztikák lekérését is.
POS, SOFTPOS,
SMARTPORTAL
„Közel kilenc millió bankkártya van forgalomban Magyarországon, és az emberek többsége utalással kapja a bérét, tehát a kiskereskedelemben is nagyon érdemes bevezetni az elektronikus fizetést” – húzta alá Molnár Tamás. Hozzáfűzte: ezzel nem csak a szolgáltatás színvonala, hanem a bevétel is emelkedik, hiszen ha a vevők tudják, hogy a náluk lévő korlátozott mennyiségű készpénz helyett kártyával fizethetnek, könnyebben adják át magukat az impulzusvásárlásnak.
A PSC CEE Kft. technológiái a kereskedelem új szintre emelését célozzák: alacsony fenntartási költségek mellett bővítik a kisebb üzletek lehetőségeit, sőt, akár plusz eszközvásárlástól is megkímélik őket, például egy Android rendszerű alkalmazás, a SoftPOS segítségével, ami virtuális bankkártyaterminállá változtatja az NFC-s mobilokat. A saját fejlesztésű, beépített NAV adóügyi egységgel rendelkező, érintőképernyős okoskasszájukhoz persze ettől függetlenül jár integrált, vagy hordozható POS-terminál.
A felsorolt megoldások – amelyekhez testre szabható webshopot is bérelhetünk – egytől egyig kapcsolatban állnak a SmartPortal felhőalkalmazással. A mobiltelefonról és PC-ről egyaránt elérhető felületen valós időben követhető, hogy mi történik a fizikai, vagy online üzletünkben – onnantól, hogy mekkora egy adott időszak bevétele, egészen addig, hogy mennyit kereshetnénk egy-egy áremeléssel.
BIZTONSÁG ÉS NYÍLT BANKOLÁS
A bankfüggetlen kártyaelfogadóval működő okoskassza, a fizikai és virtuális terminál, vagy a webshop és a SmartPortal ízig-vérig magyar innováció, és a PSC CEE Kft. az MNB pénzforgalmi szolgáltatói engedélyével rendelkező vállalatként a maximális adatbiztonságot is garantálja hozzájuk.
„A frissítéseinket sérülékenységi vizsgálatnak vetjük alá: ilyenkor egy etikus hackercsapat indít támadást ellenünk, és ha hibát találnak, azt rögtön javítanunk kell. Ez teszi a biztonsági rendszerünket annyira erőssé, mint egy netbankét” – magyarázta a vezérigazgató. „Mivel egyedülálló módon számlainformációs (AISP) és fizetéskezdeményezési (PISP) szolgáltatói engedéllyel is rendelkezünk, hamarosan bevezetjük a nyílt bankolást, amivel az ügyfelek a különböző pénzintézeteknél vezetett számláik forgalmát és átutalásait egy helyen, a SmartPortalon tudják majd menedzselni” – jelentette be Molnár Tamás.
Miközben az elmúlt évek eseményei inkább megszorításokra kényszerítették az ingatlanpiacot, Magyarország legjelentősebb ingatlanportfólióval rendelkező befektető- és üzemeltető vállalata, az Indotek Group strukturális változással és növekedéssel reagált a változó igényekre. Jelentős mértékben megerősítette piaci jelenlétét, kibővítve portfólióját a kereskedelmi ingatlanoktól a hotelpiaci szegmensig, üzleti és befektetési stratégiájában pedig egyre nagyobb szerephez jut a nemzetközi terjeszkedés. Az Indotek név méltán vált a professzionális ingatlanhasznosítás szinonimájává az üzleti világban.
Budapest, Andrássy út 19. Az olyan belső tereket, mint amilyeneket új sorozatunkban bemutatunk, kevesen láthatják a maguk teljes valójában. Ezeket az enteriőröket luxus, elegancia és időnként némi titokzatosság lengi be.
Az Electrolux – a vállalat nyíregyházi beruházásával – a jövő gyárát építi Magyarországon. A globális vállalat büszke svéd gyökereire és skandináv értékeken alapuló működésére. A cégcsoport stockholmi központjában dolgozó Safrankó Edittel a mérnökképzésről, a multikulturális mindennapok előnyeiről és arról beszélgettünk, hogy egy magyar szakember számára milyen lehetőségeket kínál a svéd vállalat Magyarországon és világszerte.