Budapest belvárosában egy 180 négyzetméteres nagypolgári lakás ad otthont a TABLE Suite Restaurant & Event Space-nek, amely kortárs képzőművészek munkáival és egyedi enteriőrjével a tökéletes helyszínt biztosítja bármilyen igényes, különleges rendezvény megszervezéséhez.
Fodor Eszter Dalma tulajdonos a magyar gasztronómiában egyedülállót hozott létre, amint megnyitotta a TABLE-t 2019-ben. A lakosztályétterem koktélbárral, óriási látvány- és háttérkonyhával, kiemelkedő szervizzel és akár 60 vendégnek is elég térrel adja meg az otthonos hangulatot, bármilyen rendezvényről is álmodjon az odaérkező.
Eszter 2018-ban vásárolta az ingatlant, amit egy 13 hónapos felújítási munkálat követett, minek eredményeképpen 2019 szeptemberében a TABLE megnyitotta kapuit. Akkor még két tulajdonossal, ám nem sokkal később Eszter kivásárolta partnerét, így jelenleg ennek a gasztronómiai különlegességnek az egyedüli tulajdonosa.
Célja egy olyan egyéni és intim tér létrehozása volt, amely magában foglalja a vendéglátóipar és a gasztronómia minden élményét. 10 éves tapasztalata során végigjárta a vendéglátás minden területét, miközben belekóstolt a rendezvényszervezésbe is. Emiatt pontosan tudja, hogy mik az igények, amikor valaki egy privát rendezvény megszervezésére készül, legyen szó szülinapról, céges buliról, tematikus estről vagy egy meetingről. Rutinja, tapasztalata és kreativitása segített abban, hogy a TABLE-t sikerre vigye, és ne csak egy egyszerű és látványos rendezvényhelyszínt hozzon létre, hanem egy olyat, ami magában hordozza az üzleti diszkréciót, a minőségi ételeket és italokat, a kiemelkedő szervizt, és mindent, amire szükségük lehet a vendégeknek egy exkluzív szórakozáshoz.
A Hard Rock Hotel Budapestbe lépve rögtön világsztárnak érezhetjük magunkat. A főváros szívében, a Nagymező utca és Ó utca sarkán található szálloda arany koronája már messziről feltűnik, sugallva, hogy itt valami különleges, új, kozmopolita élményben lesz részünk. De mit is gondolnak azok, akik itt töltik mindennapjaikat? Az igazi bennfenteseket kérdeztük.
1. VISZLÁT, NYAKKENDŐ!
Egy ötcsillagos szállodában sokszor feszeng az ember, szinte leülni sem mer. A Hard Rock Hotelben elfelejthetjük a nyakkendőt, és mindenki felszabadultan érezheti magát.
Mindenkit szívesen látunk, hiszen a mottónk: LOVE ALL-SERVE ALL! Ez már önmagában kifejezi a brand összetartó erejét.
Jakab Gábor, igazgató
2. VILÁGSZTÁROK TÁRGYAI KÖZÖTT
Már a hotel lobbijában található zenetörténeti relikviák is a világ különböző tájaira repítik gondolatainkat.
Minden kontinensről érkeznek vendégek, így rajtuk keresztül én is megismerhetek más kultúrákat, miközben Prince lila kabátjával, Katy Perry fellépőruhájával és Freddie Mercury kézzel írt levelével szemezek egész nap.
Kallus Klaudia, recepciós
3. UTAZÁS A FÖLD KÖRÜL EGY KITŰZŐÉRT?
HÁT PERSZE!
A lobbiban található Rock Shop® a világmárka egyedi logózott termékeit, köztük egyedi táskákat, pólókat, kiegészítőket, valamint gyűjthető tárgyakat rejt.
Itt beleláthatok abba, hogy mit is jelent a Hard Rock életérzés: vendégeink az itt elérhető limitált kitűzőért akár kontinenseket utaznak át, ennyire lelkesednek a márkáért.
Nyika Renáta, Rock Shop® menedzser
4. SZTÁROKNAK KIJÁRÓ ÉLMÉNY
Jakuzzi a tetőteraszon? Szobatükör, ami megmutatja, milyen magas Katy Perry vagy Bono? Itt ez természetes.
Itt még a gitáros ágynemű is arra emlékeztet, hogy akár Elton John vagy Ed Sheeran is bármikor beléphet az ajtón.
Papp Mária, szobalány
5. ROOFTOP RENDEZVÉNYHELYSZÍN BUDAPEST SZÍVÉBEN
Legyen szó esküvőről, vagy bármilyen rendezvényről, a Roxy Rooftop helyszín és tetőterasz Budapest egyik legmenőbb új helye.
Sosem gondoltam volna, hogy egy rendezvényhelyszín lehet ennyire laza, modern és elegáns is.
Bónay Mónika, senior sales manager
6. GASZTRO ÉS ZENEI
KALANDOZÁS EGYSZERRE
A Sessions bisztróban pezsdítő hangulat vár ránk, ahol az étlapról a magyar és a nemzetközi konyha ízvilágából és kézműves koktélok közül válogathatunk, ráadásul a chef alkotását is testközelből követhetjük, miközben DJ pörgeti a lemezeket.
A látványkonyhának köszönhetően folyamatosan láthatom a vendégek reakcióit és visszajelzéseit. Ez a közvetlen hangulat inspirációt és lendületet ad.
Lipták Tamás, executive chef
7. TÖBB MINT EGY MÁRKA!
Ez egy egészen egyedi koncepció, amely a szállodába érkezés első pillanatától színeivel, hangulatával és a zenével elragadja az embert.
A karrierem során igyekeztem olyan brandeknél dolgozni, amikért rajongani lehet. A Hard Rock ilyen. Ez egy olyan 50 éves márka, amelynek követői folyamatosan járják a világot, hogy megismerjék szállodáit és éttermeit. A mi hotelünk az első a közép-kelet európai régióban.
Angelus Barbara, marketing igazgató
+1 TÉNYLEG MINDEN A ZENÉRŐL SZÓL
Aki belép az ajtón, azt szinte egyenesen beszippantja a zene világa és a Hard Rock vibe. A több tucat eredeti relikvia és lejátszási listák mind a bennünk élő zenészt ébresztik fel a hotel legkülönbözőbb pontjain. Mindezt megkoronázza a THE SOUND OF YOUR STAY® program, amelynek keretében zenélhetünk akár igazi Fender gitáron, vagy bakelit lemezeket hallgathatunk a szobába bekészített lemezjátszón.
Tavaly óta minden online pénztárgéppel rendelkező üzlet számára kötelező, hogy valamilyen digitális fizetőeszközt is elfogadjon. A törvény miatt rengeteg kkv szerzett be bankkártyaterminált, viszont a többségük még mindig nem igazán bízik benne – mutatott rá a PSC CEE Kft. vezérigazgatója.
Burján Safirát megviselte a közösségi média, volt férjét, Zsombort pedig az ügyvezetés, ezért úgy döntöttek, közös vállalkozásuk, a Szafi Products nagyobb részétől megválnak. A mindenmentes termékekben itthon úttörőnek számító cég vezetését az Ipsits házaspár veszi át tőlük – ők korábban a Schobert Norbi féle Update-franchise építésében edződtek.
Nagy változások történnek a Hiventuresnél. Miután a startupfinanszírozás területén megvalósították terveiket, a hagyományos vállalatoknak is türelmes befektetőként segítenek megvalósítani másként elérhetetlennek látszó céljaikat.