Ki a legismertebb? Ki a legprofibb? Ki tudja (sok) pénzzé tenni sztárságát? Kire kíváncsiak legtöbben? Kitől vennének meg bármit, mert annyira hiteles? A sztárstátusz sok összetevős, a látszatnál komplexebb és képlékenyebb jellemző, nem is képes mindenki tartósan reflektorfényben maradni. Azért van néhány állócsillag, vannak visszatérők, és mindig jönnek friss és gyorsan emelkedő ünnepeltek. Forbes-celeblista és Forbes-Celebindex – minden eddiginél hosszabb és teljesebb formában.
Intelmek
Szenzációhajhász bulvárt etető profi celeb és sztárallűröket nélkülöző, Instagram-tagadó sztár is jól megfér egymás mellett. Sokféle út vezet az élvonalba, három általános igazságot azonban mégis érdemes megfontolni, ha az A ligás celebek és milliós szponzorgázsijaik lebegnek a szemed előtt.
1.A televízió hatalma az első Hiába szeretjük tartalomfogyasztási trendekkel alátámasztva felértékelni a streaming hatalmát, és ezzel arra jutni, hogy a tévé domináns szerepe háttérbe szorul, be kell látnunk, hogy ez valójában könnyen kipukkasztható véleménybuborék. Ismertséget és láthatóságot Magyarországon még mindig a lineáris műsorszórás ad.
A GKID által nemrég a 2022-es év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedőjének kikiáltott Kifli.hu négy különböző területének vezetője fejti ki, hogy szerinte miben különbözik a Kifli a versenytársaktól. Gabriel Makki – ügyvezető:A Kiflinél szenvedélyes emberek dolgoznak, akik hisznek a küldetésünkben, miszerint a jó minőségű élelmiszerekhez való könnyű hozzáférés javítja az életminőséget, és mi ezt biztosítjuk […]
A GKID által nemrég a 2022-es év legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedőjének kikiáltott Kifli.hu négy különböző területének vezetője fejti ki, hogy szerinte miben különbözik a Kifli a versenytársaktól.
Gabriel Makki – ügyvezető: A Kiflinél szenvedélyes emberek dolgoznak, akik hisznek a küldetésünkben, miszerint a jó minőségű élelmiszerekhez való könnyű hozzáférés javítja az életminőséget, és mi ezt biztosítjuk minden család számára. Az egyediség abból adódik, hogy a Kifli a kezdetektől fogva ügyfélközpontú üzletként épült. A kultúrát, a folyamatokat és a műveleteket úgy tervezzük és folyamatosan finomhangoljuk, hogy lenyűgözzük vásárlóinkat. Nagy a felelősségünk, hiszen az ügyfeleink ránk bízzák az asztalukra szánt ételt: mi ezt az elkötelezettséget nagyon komolyan vesszük, biztosítva, hogy a fantasztikus termékeket megfelelő minőségben és nagyszerű szolgáltatással szállítsuk nekik.
Szalma Rita – kereskedelmi igazgató: A titkunk a gyorsaság és az innováció, mivel kínálatunk és ajánlataink szinte minden nap változnak a trendek és a vásárlók igényei alapján, szemben más kiskereskedőkkel, akiknek több időre van szükségük a teljes termékciklus kezeléséhez. Kisebb cégektől érkező, szélesebb egyedi és prémium választékkal rendelkezünk, mint a többiek, beleértve exkluzív szezonális termékeket is. A táplálkozási trendekre tökéletes megoldást kínálunk a növényi alapú, vegán és mentes választékunkkal. A gazdasági helyzetre reflektálva a sajátmárkás választékunk fejlesztésén dolgozunk, és jó hír, hogy az árképünk egyre jobb.
Buris Károly – operációs igazgató: Üzemeltetési szempontból egyedülállóak vagyunk Magyarországon, mivel 90 percen belül szállítunk, és a fő profilunk az aznapi szállítás, amin belül lehetőség van akár 15 perces idősáv választására is.
Vásárlóinknak csak 25–30 százaléka rendel egy vagy több nappal előre. Ügyfeleink visszajelzései 96 százalék feletti elégedettségről tanúskodnak, és stabilan 0,3 százalék alatt tartjuk a cseretermékek számát. A teljes rendelés összekészítése átlagosan 25–30 percet vesz igénybe raktárunkban. Átlagosan 10–14 vásárlót szolgálunk ki egy-egy túrában, amelyeket az útvonaltervezőnk automatikusan tervez meg, ezzel minimalizálva a késéseket. Diszpécsereink pedig azt biztosítják, hogy a kiszállítást végző futárok útvonala bármikor megváltoztatható legyen a forgalmi dugók és balesetek elkerülése érdekében.Mihály Viola – ügyfélszolgálati vezető: A hatékonyság két legfontosabb feltétele a barátságos ügyfélszolgálat és a professzionális híváskezelő rendszer, és nálunk mindkettő rendelkezésre áll. A kollégák is nélkülözhetetlenek az ügyfélszolgálaton, folyamatosan képezzük és megbecsüljük őket, mert úgy gondoljuk, semmilyen szoftver nem helyettesítheti az ő profizmusukat és kedvességüket. Kollégáink 20 másodpercen belül fogadják a hívásokat és reagálnak a chat-en érkező megkeresésekre, az e-mailekre pedig 3 órán belül válaszolnak.
1,3 millió négyzetkilométer a területe (tizennégy Magyarország), esőerdőtől tengerparton át magas hegységekig mindent megtalálunk itt, nem is kérdés, hogy csak az ország legfőbb értékeinek felfedezéséhez is hetekre van szükség. Én három napra mentem. De micsoda három napra!
Valamiért fizetni önmagában nem öröm, de ha nem sikerül, az még nagyobb bosszúság. Az OTP Mobilnál már tíz éve dolgoznak azon, hogy ez a folyamat mindkét irányból a legegyszerűbben működjön, eszköztől és helytől függetlenül. És persze sok máson, hiszen a cég legnagyobb ereje nem az egyes szolgáltatásokban, hanem azok összekötésében rejlik. Sok felhasználónak már nem […]
Az amerikai Sentilink mesterséges intelligenciával veszi fel a harcot a szintetikus személyiséglopás és más hasonló, új keletű banki csalási módszerek ellen. Az igazi fegyvere azonban az emberi megérzés.