Sok befektető bizonyára fogta a fejét a 2023-as évben történteket látva, de a CIB Private Bankingnél a lehetőségek kiaknázásán volt a hangsúly. A jövőben pedig még inkább felértékelődhet a bankárok tudása, tapasztalata és elhivatottsága. A 2023-as év régóta nem látott inflációt és kamatszinteket hozott a piacokra, közben pedig újabb kiszámíthatatlan „fekete hattyú” események is borzolhatták […]
Sok befektető bizonyára fogta a fejét a 2023-as évben történteket látva, de a CIB Private Bankingnél a lehetőségek kiaknázásán volt a hangsúly. A jövőben pedig még inkább felértékelődhet a bankárok tudása, tapasztalata és elhivatottsága.
A 2023-as év régóta nem látott inflációt és kamatszinteket hozott a piacokra, közben pedig újabb kiszámíthatatlan „fekete hattyú” események is borzolhatták a befektetők idegeit, például egy újabb jelentős fegyveres konfliktus. Azonban Dócs János, a CIB Private Banking igazgatója nem a nehézségekre, hanem a lehetőségekre emlékszik. „Jelentősen befolyásolja ez a környezet azt, hogy mely eszközökben tudunk ügyfeleinknek értéket teremteni, de a piac mindig ad lehetőségeket, és mindig a lehetőségeket kell meglátni. Mikor voltak például utoljára hosszú futamidejű kötvények tíz százalékos hozammal elérhetők?” – teszi fel a kérdést.
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg. „Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat […]
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg.
„Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat és ügyfélkiszolgálásunkat egy hatékonyabb CRM-rendszer bevezetésével szerettük volna támogatni. A mi üzletágunk nagyon gyorsan fejlődik, jelenleg is egy drasztikus növekedés zajlik a területen, ezzel pedig nekünk is lépést kell tartani” – mondta a fejlesztésről Tóth András, az E.ON Hungária megoldásértékesítési igazgatója.
Korábban két CRM-megoldás versengett egymással a vállalatcsoporton belül, mindkettőt támogatta a nemzetközi központjuk, az E.ON SE is. Mint megtudtuk, végül azért nyert a Salesforce, mert több szempontot is figyelembe véve úgy érezték az E.ON döntéshozói, hogy ez a rendszer jobban optimalizált az értékesítésre, ezért jobban illeszkedik a tevékenységükhöz.
„Partnereink kiválasztásában a szakértelem, a tapasztalat és a megbízhatóság döntő tényezők. Az a szakmai hitelesség, amelyet a United Consult a teljes beszerzési, pályázati folyamat során képviselt, számunkra nagyon fontos volt. Azt láttuk, hogy amit és ahogyan mi szeretnénk, azt ők meg tudják valósítani a rendszer bevezetése során” – mondta el a szállító kiválasztásáról az igazgató.
A projekt az E.ON-on belül is egy egészen újszerű megközelítést igényelt, így már a legelején tisztázták, hogy a Salesforce-nak – mint a világ egyik legjelentősebb CRM-fejlesztőjének – elhiszik, hogy tökéletesen tisztában van azzal, miként zajlik egy hatékony értékesítési folyamat. Emiatt nem a rendszert szabták a cég működésére, hanem a saját belső folyamataikat alakították át a sztenderdeknek megfelelően.
A Salesforce nyújtotta szolgáltatásokat ma már közel százharminc kollégájuk használja munkaeszközként a mindennapok során. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a rendszer hatékonyan működik. Tóth András szerint a bevezetés sikerességéhez nagyban hozzájárult az is, hogy a folyamat jól meg volt tervezve a változáskezelési oldalról is, jól működött az onboarding, a betanítás, amihez szintén erős támogatást kaptak a UC-tól.
„Azon gondolkodunk, hogy minél szélesebb körben bevezetjük a rendszert, hogy a lehető legtöbb termékünk értékesítését segíthesse. A United Consulttal jelenleg is együtt dolgozunk ezen, hiszen a Salesforce lakossági irányú kiterjesztését is az ő támogatásukkal végezzük el. Ez a projekt már elindult” – fogalmazott az igazgató.
Az E.ON megoldásértékesítési igazgatójával készült teljes interjút elolvashatja a United Consult oldalán.
Repülő csészealj alakú tokjával és jellegzetes, elnyújtott óramutatóival az Ikepod egyre felkapottabb óramárka külföldön, ám Magyarországon még nem igazán terjedt el. Az Ikepod és a Klokers márkák tulajdonosa Christian-Louis Col, őt kérdeztük az iparág jövőjéről, motivációjáról, konkurenciáról és a siker mögötti titkos összetevőről.
Idén ünnepli ötvenedik évfordulóját a Weishaupt Magyarországon. Ez a tény már önmagában sem hétköznapi, hiszen a nyugat-európai cégek jellemzően a rendszerváltás után jelentek meg itthon. A baden-württembergi székhelyű Weishaupt története ebből a szempontból is kivételesnek mondható és jól rávilágít arra, miben is gyökerezik a vállalat legfontosabb erénye. A sváb iparos család sarja, Max Weishaupt úr […]
Impozáns illatfelhőbe burkolózik az a Kossuth téri nagypolgári szalon, amely a SUPERZ. Budapest főhadiszállásaként szolgál. A magyar parfümmárka rövid idő alatt látványos sikertörténetet mondhat magáénak, amiben egyszerre van szerepe a tudatos tervezésnek és a szerencsés véletleneknek. A SUPERZ Perfume Kft. mindössze szűk két és fél évvel ezelőtt, 2021 nyarának végén alakult meg, de már 2022-ben […]
Lakatos Sándor lénye összefonódik a munkájával. Nemcsak azért, mert szinte kizárólag a maga tervezte darabokban látni, és mert mellkasára tetováltatta a nevével fémjelzett márka logóját, hanem mert egész személyiségéből árad ugyanaz az elegáns kimértséggel vegyes vadóc idegenség, ami a geometrikus fekete-fehér mintákkal, letisztult vonalakkal operáló öltönyeit, zakóit, ruhadarabjait jellemzi.
A 2022 őszén lezajlott tulajdonosváltás nem zavarta meg az AutSoft Zrt. magyarországi üzleti folyamatait és szolgáltatásait. A Zenitech brit digitális transzformációs vállalathoz csatlakozva nemzetközi projekteken keresztül lehetőség nyílik a magyar szervezet tudásának kamatoztatására, valamint az ügyfelek számára szélesebb szolgáltatási portfólió válik elérhetővé a helyi piacon is. Fauszt Gábor vezérigazgatótól megtudtuk, hogy az angol anyacégnek az […]