Hogy vannak a Buja Disznók? Hány üzlet van most?Van ez itt a Fény utcai piacon, a Városligetben, a Czakó Kertben, a Helló Budában, és egy Szigligeten. Ezek most már mind franchise-ok. Budán nem szeretnénk többet, Pesten és vidéken kellene még. Akkor éri meg igazán, ha tíz üzletet össze tudunk hozni. Mennyit tudsz mostanában vitorlázni?Figyelj, már nem vitorlázom, vagy öt éve […]
Hogy vannak a Buja Disznók? Hány üzlet van most? Van ez itt a Fény utcai piacon, a Városligetben, a Czakó Kertben, a Helló Budában, és egy Szigligeten. Ezek most már mind franchise-ok. Budán nem szeretnénk többet, Pesten és vidéken kellene még. Akkor éri meg igazán, ha tíz üzletet össze tudunk hozni.
Mennyit tudsz mostanában vitorlázni? Figyelj, már nem vitorlázom, vagy öt éve kiszálltam a hajóból.
És a motorra visszaültél? Vissza! Hatvanéves koromban leszálltam róla, és hetvenévesen visszaültem egy Trike-ra, amiről azt gondoltam korábban, hogy a világ legkényelmesebb dolga. Szerintem a legmelósabb. Nagy túrákra már nemigen megyünk, de néha kerülünk 100–150 kilométert, eszünk valamit, és visszajövünk.
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg. „Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat […]
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg.
„Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat és ügyfélkiszolgálásunkat egy hatékonyabb CRM-rendszer bevezetésével szerettük volna támogatni. A mi üzletágunk nagyon gyorsan fejlődik, jelenleg is egy drasztikus növekedés zajlik a területen, ezzel pedig nekünk is lépést kell tartani” – mondta a fejlesztésről Tóth András, az E.ON Hungária megoldásértékesítési igazgatója.
Korábban két CRM-megoldás versengett egymással a vállalatcsoporton belül, mindkettőt támogatta a nemzetközi központjuk, az E.ON SE is. Mint megtudtuk, végül azért nyert a Salesforce, mert több szempontot is figyelembe véve úgy érezték az E.ON döntéshozói, hogy ez a rendszer jobban optimalizált az értékesítésre, ezért jobban illeszkedik a tevékenységükhöz.
„Partnereink kiválasztásában a szakértelem, a tapasztalat és a megbízhatóság döntő tényezők. Az a szakmai hitelesség, amelyet a United Consult a teljes beszerzési, pályázati folyamat során képviselt, számunkra nagyon fontos volt. Azt láttuk, hogy amit és ahogyan mi szeretnénk, azt ők meg tudják valósítani a rendszer bevezetése során” – mondta el a szállító kiválasztásáról az igazgató.
A projekt az E.ON-on belül is egy egészen újszerű megközelítést igényelt, így már a legelején tisztázták, hogy a Salesforce-nak – mint a világ egyik legjelentősebb CRM-fejlesztőjének – elhiszik, hogy tökéletesen tisztában van azzal, miként zajlik egy hatékony értékesítési folyamat. Emiatt nem a rendszert szabták a cég működésére, hanem a saját belső folyamataikat alakították át a sztenderdeknek megfelelően.
A Salesforce nyújtotta szolgáltatásokat ma már közel százharminc kollégájuk használja munkaeszközként a mindennapok során. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a rendszer hatékonyan működik. Tóth András szerint a bevezetés sikerességéhez nagyban hozzájárult az is, hogy a folyamat jól meg volt tervezve a változáskezelési oldalról is, jól működött az onboarding, a betanítás, amihez szintén erős támogatást kaptak a UC-tól.
„Azon gondolkodunk, hogy minél szélesebb körben bevezetjük a rendszert, hogy a lehető legtöbb termékünk értékesítését segíthesse. A United Consulttal jelenleg is együtt dolgozunk ezen, hiszen a Salesforce lakossági irányú kiterjesztését is az ő támogatásukkal végezzük el. Ez a projekt már elindult” – fogalmazott az igazgató.
Az E.ON megoldásértékesítési igazgatójával készült teljes interjút elolvashatja a United Consult oldalán.
A medtechtől a techfluenszerekig, a játékfejlesztéstől a csirkegyárig a régi találkozott az újjal, a mesterséges intelligencia pedig a józan ésszel. Ilyen volt a második Forbes Tech Summit – a Forbes.hu-n is tudósítottunk róla.
Brett Berish, a Sovereign Brands alapítója igazi sztárokkal parolázó vagabond. Prémium italait többek között Lil Wayne és Wiz Khalifa reklámozzák, egyik üzletét Jay-Z-nek adta el, extravagáns, hiphop inspirálta öltözeteit pedig kilométerekről ki lehet szúrni. A világ egyik legmenőbb italgyárosát budapesti látogatása alatt csíptük el egy villáminterjúra.
Sok befektető bizonyára fogta a fejét a 2023-as évben történteket látva, de a CIB Private Bankingnél a lehetőségek kiaknázásán volt a hangsúly. A jövőben pedig még inkább felértékelődhet a bankárok tudása, tapasztalata és elhivatottsága. A 2023-as év régóta nem látott inflációt és kamatszinteket hozott a piacokra, közben pedig újabb kiszámíthatatlan „fekete hattyú” események is borzolhatták […]
Egy hét intenzív együttlét után kapiskálom Fischer Iván és a Fesztiválzenekar titkát. Többkomponensű. Van benne extrém pontosság, bizalom, szenvedély, fegyelem, figyelem. Öt árulkodó pillanat és öt bennfentes állítás arról, hogy miért tart ott a BFZ, ahol: a világ csúcsán.
Az újabb fej- és fülhallgatók aktív zajszűrő technológiájának köszönhetően sokkal élvezetesebb lesz zenét vagy podcastot hallgatni, szinte javítanak az életminőségünkön. De hogyan és miért?