Illatfelhő magyar módra

Impozáns illatfelhőbe burkolózik az a Kossuth téri nagypolgári szalon, amely a SUPERZ. Budapest főhadiszállásaként szolgál. A magyar parfümmárka rövid idő alatt látványos sikertörténetet mondhat magáénak, amiben egyszerre van szerepe a tudatos tervezésnek és a szerencsés véletleneknek.

A SUPERZ Perfume Kft. mindössze szűk két és fél évvel ezelőtt, 2021 nyarának végén alakult meg, de már 2022-ben is 600 millió forint feletti forgalommal zárt, 2023-ban pedig már december eleji beszélgetésünk időpontjában is bőven átlépték az egymilliárdos álomhatárt. A parfümökkel foglalkozó magyar cég sikerének egyik titka a tudatos előkészítésben rejlik. „A cég megalapítása előtt egy-másfél évig illatokat teszteltünk egy többszáz fős fókuszcsoporton – meséli Szerencsés Szabolcs, a SUPERZ. Budapest alapítója. – Az innen kapott visszajelzések segítettek kiválasztani azt a 12 illatot, amivel elstartolt a cég. Abban a pillanatban, hogy piacra dobtuk az első kollekciónkat, gyakorlatilag megrohamoztak minket a vásárlók.“

Ruhák, illatok, kultúrák