Fiatalon hozott meghatározó döntéseket, és mindig gyakorlatias szemmel tekintett a feladatokra. Abhishek Stan Ahuja szerint ez és persze szerencse is kellett, hogy testvérével húsz év alatt stabil, időtálló minőségi márkát és öltönyszabóságot hozzon létre – Budapest mellett még öt európai országban. Kézzel, egyedileg varrt öltönyei nem a változó divatot követik.
A személyre szabott kiszolgálás nem csak a precíz méretlevételt tartalmazza: aki csúcsminőségű öltönyének és ruhatárának elkészíttetésére szerződik, Stan Ahujánál élményt kap. „Ha valaki csak egyszer viseli a termékünket, ami úgy simul rá, mint kesztyű a kézre, és megízleli, mi a különbség az egyedi és a konfekció között, azt könnyű áttéríteni erre a minőségre” – mondja Stan.
Nem az elmúlt húsz év munkájának lassan megérett gyümölcse az Andrássy úti bolt és műhely: a 2004-ben alapított cég már az első években itt nyitott üzletet. „Mindig öt évvel előre terveztem, lassan haladtam céljaim felé – mondja Stan. – Akkor mindenki azt mondta, hogy vékony jégen járok. Az ország legértékesebb ingatlanjai vannak itt, óriási a kockázat. De tudtam, ha három évig fenn tudom tartani, később is megőrzöm. Ilyen irányítószámmal a két messziről jött indiai fiú az egészen jó modern öltönyeivel jó benyomást tud kelteni bizonyos körökben.”
Indiából tizenhat évesen költözött Angliába divatértékesítést tanulni egy bentlakásos iskolában. Diploma után egy lengyel férfiruhacégnek dolgozott, és rengeteget járt Budapesten, végül huszonévesen itt lelt otthonra. Két szabóval és néhány varrónővel kezdtek, ma már hatvanan dolgoznak az öltönyökön és ruhákon. A nyolc–tíz hetes vállalási idő négy hétre szűkült, vendégkörük megnégyszereződött. A bevétel növekedett a pandémiás években is, amikor az átlagnál is kevesebben vették magukra reggelente öltönyeiket. 2022-es árbevételük már 149,9 millió forint volt, 24 milliós adózott eredménnyel.
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg. „Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat […]
Az E.ON Hungária Csoport Magyarország egyik legjelentősebb energetikai vállalata, európai anyacéggel, illetve jelentős B2C- és B2B-ügyfélkörrel. Az úgynevezett megoldásértékesítési üzletágukban tavasszal új CRM-rendszert vezettek be. A Salesforce Energy & Utilities Cloud implementálásával a hazai IT-piac egyik meghatározó cégét, a United Consultot (UC) bízták meg.
„Ebben a fejlesztési ciklusban a nagyvállalati ügyfélkörre fókuszáltunk: az üzleti folyamatainkat és ügyfélkiszolgálásunkat egy hatékonyabb CRM-rendszer bevezetésével szerettük volna támogatni. A mi üzletágunk nagyon gyorsan fejlődik, jelenleg is egy drasztikus növekedés zajlik a területen, ezzel pedig nekünk is lépést kell tartani” – mondta a fejlesztésről Tóth András, az E.ON Hungária megoldásértékesítési igazgatója.
Korábban két CRM-megoldás versengett egymással a vállalatcsoporton belül, mindkettőt támogatta a nemzetközi központjuk, az E.ON SE is. Mint megtudtuk, végül azért nyert a Salesforce, mert több szempontot is figyelembe véve úgy érezték az E.ON döntéshozói, hogy ez a rendszer jobban optimalizált az értékesítésre, ezért jobban illeszkedik a tevékenységükhöz.
„Partnereink kiválasztásában a szakértelem, a tapasztalat és a megbízhatóság döntő tényezők. Az a szakmai hitelesség, amelyet a United Consult a teljes beszerzési, pályázati folyamat során képviselt, számunkra nagyon fontos volt. Azt láttuk, hogy amit és ahogyan mi szeretnénk, azt ők meg tudják valósítani a rendszer bevezetése során” – mondta el a szállító kiválasztásáról az igazgató.
A projekt az E.ON-on belül is egy egészen újszerű megközelítést igényelt, így már a legelején tisztázták, hogy a Salesforce-nak – mint a világ egyik legjelentősebb CRM-fejlesztőjének – elhiszik, hogy tökéletesen tisztában van azzal, miként zajlik egy hatékony értékesítési folyamat. Emiatt nem a rendszert szabták a cég működésére, hanem a saját belső folyamataikat alakították át a sztenderdeknek megfelelően.
A Salesforce nyújtotta szolgáltatásokat ma már közel százharminc kollégájuk használja munkaeszközként a mindennapok során. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a rendszer hatékonyan működik. Tóth András szerint a bevezetés sikerességéhez nagyban hozzájárult az is, hogy a folyamat jól meg volt tervezve a változáskezelési oldalról is, jól működött az onboarding, a betanítás, amihez szintén erős támogatást kaptak a UC-tól.
„Azon gondolkodunk, hogy minél szélesebb körben bevezetjük a rendszert, hogy a lehető legtöbb termékünk értékesítését segíthesse. A United Consulttal jelenleg is együtt dolgozunk ezen, hiszen a Salesforce lakossági irányú kiterjesztését is az ő támogatásukkal végezzük el. Ez a projekt már elindult” – fogalmazott az igazgató.
Az E.ON megoldásértékesítési igazgatójával készült teljes interjút elolvashatja a United Consult oldalán.
A medtechtől a techfluenszerekig, a játékfejlesztéstől a csirkegyárig a régi találkozott az újjal, a mesterséges intelligencia pedig a józan ésszel. Ilyen volt a második Forbes Tech Summit – a Forbes.hu-n is tudósítottunk róla.
A magyar mini-Amazon – korábbi cikkünkben így definiáltuk Janzer Frigyes online könyvkereskedelmi cégét. A Prospero Könyvei a kígyókutató szakkönyvétől az aszfaltépítők kézikönyvéig vagy nyolc–tízmillió féle külföldön megjelent kiadványt kínál online, és beszerez bármit, ami forgalomban van. Ráadásul Frigyes még jótékonykodik is rajta keresztül, sőt a magánkeresetéből is támogatja a nógrádi gyerekek oktatását – ezért kapta meg Az Év Filantrópja pályázaton az elkötelezett polgárnak járó különdíjat.
Idén ünnepli ötvenedik évfordulóját a Weishaupt Magyarországon. Ez a tény már önmagában sem hétköznapi, hiszen a nyugat-európai cégek jellemzően a rendszerváltás után jelentek meg itthon. A baden-württembergi székhelyű Weishaupt története ebből a szempontból is kivételesnek mondható és jól rávilágít arra, miben is gyökerezik a vállalat legfontosabb erénye. A sváb iparos család sarja, Max Weishaupt úr […]
A Forbes legértékesebb magyar tulajdonban lévő cégek listájának 65. (TOLNATEJ Zrt.) és 70. (Tarr Kft.) helyén álló vállalatok együttműködésében épült fel a kelet-közép-európai régió legnagyobb félkeménysajt-üzeme, Szekszárdon. A közismert Tolle termékeket gyártó TOLNATEJ Zrt. az idén éppen 40 éves gyárát bővíti és reorganizálja. A 20 milliárd forintos beruházás részeként kialakított új csarnok kommunikációs hálózatát régi […]