Összeállította és írta: Knittel Martin
Illusztráció: Csuth péter
Fotó: Krasznai Zoltán

Vagy nagyon jól, vagy sehogy – WhisperTon a Táncművészeti Egyetemet hagyta ott, hogy főállású tiktokker legyen. Észveszejtőn dübörgő videóival majdnem egymillió követőnél tart.

A TikTok előfutárán, a Musical.ly-n tizenöt másodperces zenés klipekre tátogó Strenner Antal újdonsült vloggerként épphogy betoppan a YouTube-ra, telefonján már pittyeg is az értesítés. Az Aranyhaj gubancos kalandját mutatják be hamarosan, a premiert reklámozó Disney Channel az egyik első nagy névként kezd influenszerkampányba itthon, és őt szeretnék partnenek. Harmincezer követővel („azt hittem, ennél már nincs feljebb”) Strenner kilencezer forintot kér, majd szüleivel azon tűnődik, nem esett-e túlzásba a hatalmas sztárgázsival. „Aztán nagyon kedvesen megírták, hogy mi az az ár, amit érdemes kérni egy ilyen tartalomért” – nevet.