Zámbó Jimmy életéből a magyar RTL valaha volt legdrágább sorozata készült el a nemrég indult RTL+ streamingszolgáltatóra. A Király főszereplőivel, Nagy Ervinnel és Schell Judittal, valamint az alkotókkal és a csatornával beszélgettünk – ajánló a Forbes.hu-ról.
Bárkit kerestek meg a sorozattal, szinte mindenkiben megállt az ütő. Zámbó Jimmy idősebb verzióját Nagy Ervin játssza, eleinte győzködte magát, mondván, „rózsaszín esztrádműsorra” senki nem lesz kíváncsi, de ha a történet keményebb, drámaibb oldalát is meg lehet mutatni, akkor működhet. Volt pillanat, amikor már csak ketten voltak befutók a szerepre, és épp Ervin állt vesztésre. „A Kincsem és a Terápia. Csak ezt a két munkát akartam annyira életemben, mint A Királyt” – mondja.
Ő hívta először Schell Juditot az idősebb Edit asszony, Jimmy későbbi feleségének szerepére. „Azért egy pillanatra én is bent tartottam a levegőt – Judit ezt is direkt rövid hatásszünettel meséli. – Amíg bent tartottam, Ervin addig is győzködött, hogy higgyem el, nagyon jók a könyvek, új streamingfelület jön, új színvonal.”
„Utólag belátom, nagyon jó témaválasztás volt” – konstatálja Jimmyről Zomborácz Virág vezető forgatókönyvíró (Egynyári kaland). Mikor Herman Péter – Pierre –, a sorozat showrunnerje, és Kovács Dániel Richárd (Éjjel-nappal Budapest, Válótársak, Apatigris, Mellékhatás, A Tanár), a sorozat főrendezője megkeresték Virágot, ki hitte volna, ő is a szemöldökét húzogatta. Aztán rögtön meglátta, milyen jó sztorit lehet ebből kihozni. És nem azt a sztorit, amit elsőre gondolt volna.
Ma már magától értetődő, hogy a mindannyiunk zsebében ott lapuló mobiltelefonok potenciálisan alkalmasak professzionális minőségű videók, akár élő bejelentkezések elkészítésére. A technológiai fejlődésnek köszönhetően mind a tartalomgyártás, mind a tartalomfogyasztás jelentősen megváltozott, a trendek egyre inkább eltolódnak a lineáris tartalomszolgáltatók irányából a streaming és interaktív szolgáltatók felé. Ráadásul, mivel a közösségimédia-felületek globális jelenlétet biztosítanak, egy […]
Ma már magától értetődő, hogy a mindannyiunk zsebében ott lapuló mobiltelefonok potenciálisan alkalmasak professzionális minőségű videók, akár élő bejelentkezések elkészítésére. A technológiai fejlődésnek köszönhetően mind a tartalomgyártás, mind a tartalomfogyasztás jelentősen megváltozott, a trendek egyre inkább eltolódnak a lineáris tartalomszolgáltatók irányából a streaming és interaktív szolgáltatók felé. Ráadásul, mivel a közösségimédia-felületek globális jelenlétet biztosítanak, egy rövid, élő bejelentkezés vagy live stream sok esetben nagyobb elérést generál, mint egy-egy komoly költségvetéssel dolgozó televíziós csatorna.
A mindössze 3 éve alapított RECnGO fő terméke egy multiplatform streaming és videós applikáció, amivel stúdió minőségű, több kamerával (mobillal) készülő videós tartalmak gyárthatók a nagystúdiós költségvetés töredékéért. A RECnGO alkalmazás bárkit képessé tesz arra, hogy akár egyszemélyes stábként egy 12 kamerás élő közvetítést levezényeljen, mégpedig úgy, hogy az okoskészülékeket, amelyek ugyanazon a hálózaton üzemelnek, egy élő kameralánccá köti össze. Az irányítópultról menedzselt számtalan effekt, layer és grafikai lehetőség, az extrában hozzáadható vágóképek vagy videók még inkább garantálják a sikeres tartalomkészítést.
A hazai startup azon kevesek közé tartozik, akiknek az elmúlt évek viszontagságai inkább jól jöttek. A pandémiás időszaknak köszönhetően most már szinte mindenki érti és tudja, hogy mi is az a streaming, és egyre többen keresnek költséghatékony megoldást, amivel magas minőségben, izgalmas videós kontentet tudnak készíteni a legnagyobb közösségi és videós platformokra.
A töretlen fejlődésnek hála, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, amely az induláskor karolta fel a startupot, tavaly már második befektetési körben, 250 millió forinttal szállt be a fejlesztésbe. „A RECnGO az egyik legdinamikusabban fejlődő startup a portfóliónkban. Nem csupán jók, hanem képesek is jól kihasználni az adottságaikat, így az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság után folyamatosan új piacokon terjeszkednek” – mondta Szluha Dénes, a Hiventures startup üzletágának vezetője.
A jelenlegi egyik legnagyobb kihívás a startup számára, hogy a saját növekedésükkel lépést tartsanak, amihez a fő célkitűzés, hogy a következő körös befektetés már a globális piacról érkezzen. „2023 első felére tűztük ki célul, hogy egy nemzetközi befektetőnél vonunk be tőkét és így ugrunk neki a cég következő életszakaszának. 2022-ben lehetőségünk volt több nagy, nemzetközi eseményen részt venni, ahol megmutathattuk magunkat” – mondta el Szél Gergely, a RECnGO társalapító-ügyvezetője.
Az alapítók, Szél Gergely és Schwarz Gábor, a 2022-es lisszaboni Web Summiton való részvételre a legbüszkébbek, ahova a Huawei meghívására érkeztek egy közös előadásra. Az évente megrendezett több napos eseményen a legnagyobb tech cégek és több mint 70 ezer ember van jelen. „A világ egyik legnagyobb tech rendezvényén, a világ egyik legnagyobb tech óriásával együtt adtunk elő a közös fejlesztésünkről és a jövőbeni tervekről. A felkérés azt bizonyította, hogy a cég és a termék is jó úton jár a nagyok felé” – avatott be Schwarz Gábor társalapító.
Az új finanszírozó bevonásában a jelenlegi befektető Hiventures is aktívan szerepet vállal. A jövőbeni exitet és a megtérülést is nagyban befolyásolja, hogy milyen partner lép be a cégbe: szakmai befektető, aki termék oldalról nyújt további validációt, vagy pénzügyi, aki a skálázódást támogatja, esetleg 2in1 befektető érkezik. Éppen ezért a Hiventures is egyre több erőforrást mozgat meg ezen a területen. „Külön csapatot állítottunk fel a legkiválóbb startupjaink számára, akikkel közösen keressük a következő körös befektetési lehetőségeket” – árulta el Szluha Dénes. Szél Gergely még hozzátette: „az indulás óta élvezzük a Hiventures szakmai és anyagi támogatását, aminek sokat köszönhetünk. A célunk a kezdetektől közös: egy olyan nemzetközi céget felépíteni, ami akár a következő unikornis is lehet”.
Mit keres a wellbeing a logisztikai központokban? A CTP ma Magyarország meghatározó ipariingatlan-fejlesztőjeként olyan saját tulajdonban maradó raktárakat, csarnokokat, logisztikai létesítményeket épít és üzemeltet, ahol a dolgozók „A” kategóriás irodai környezetben dolgozhatnak. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a dolgozói jóllétre és a fenntarthatóságra. Ennek egyik egyedülálló példája a Clubhouse, amely egyszerre közösségi és komfortos, fenntartható […]
Írta: Bánáti Anna, a Forbes-listák vezető szerkesztője Ha az ember hónapokon át listákat számol, egy idő után listapontokban kezd írni is. Íme öt gondolat az ötven leggazdagabb magyarhoz – érdemes észben tartani őket a lista olvasása közben. 1 A „vagyon” nem az, amennyid van. A vagyon az, amennyid lenne, ha eladnál mindent, amid van, legalábbis ezen a listán. A cégértékelési módszertanunk […]
A városképet is meghatározó outdoor reklám mindennapos része az életünknek. Hol tart ez a szektor a digitalizációban és mennyire alkalmas a fiatalok megszólítására – egyebek közt ezekről beszélgettünk Samu Tímeával, a JCDecaux Hungary vezérigazgatójával. Nyugat-Európában vagy a tengerentúlon gyakran látni egészen futurisztikus outdoor hirdetéseket akár a reptereken, akár a városokban. Hozzánk mikor érnek el ezek? […]