Ha törik,  ha szakad

Piros, kék, sárga, narancs és zöld pólós tinik rohannak a budaörsi repülőtér kiégett gyepén. Több mint százan vannak, betöltik a kifutópályát, arcuk eltorzul az igyekezettől, ruhájukat, hajukat nemcsak a szél, a fölöttük cikázó helikopter is borzolja. Minden részlet komikus a lassított felvételen. Köztük néhány ismerős arc – már akinek. Marics Peti, Pumped Gabó, KKevin, Manuel és TheShowK Balázs, nevük harminc fölött nem sokat mond, húsz körül viszont mindent.


„Gyerünk, mintha a boltban már csak egy utolsó fél kiló kenyér lenne!” – buzdítja ordítva narancs pólós csapatát TheShowK Balázs. De nem kenyérért rohannak, hanem tíz vadiúj iPhone-t és húsz Airpodsot keresnek. Bizarr kincskeresés zajlik éppen. A játék egyszerű: aki talál valamit, megtarthatja. És az a csapat, aki a legtöbb kütyüt találja, extra egymillió forintot is kap. A helikopter szőnyegbombázza a zsákmányt, oldalán ugyanaz a felirat, mint a játékosok pólóin: Mobilfox Crew.


Egy sárga pólós srác vigyorogva mutatja a kamerának, hogy talált egy telefont. Az új iPhone 14 legalább harminc métert repült, majd a földbe csapódott, de teljesen ép. Mintha a dobozból vették volna ki. A dobálás maga legalább olyan fontos, mint a kincsek. Ez a groteszk játék azt bizonyítja, hogy a telefonokat védő Mobilfox tokok mindent kibírnak. Kidobhatod helikopterből, áthajthatsz rajta autóval, dobhatsz vele palánkra, akkor sem törik el.
Ezek még csak nem is a legdurvább esetek több ezer Tiktok-videónyi bizonyítékuk közül. A kincskeresés egyszerre törésteszt, influenszervideó és elborult játék is: a Mobilfox három kedvenc műfaja. A zenészek szép gázsiért influenszerkedtek, az elosztogatott telefonok úgy négymillió forintba kerültek, az Airpodsok egymillióba, a negyedórás videó költsége húszmillió forint volt. És ez még csak nem is a legfontosabb része a cég mindenre kiterjedő online jelenlétének.