Egy aktív magyar felhasználó átlagosan két streamingszolgáltatásra fizet elő – áll a GKID kutatócég februári riportjában. Itthon körülbelül 2,1 millióan használnak vagy férnek hozzá valamilyen előfizetéshez – ez a bázis hónapok óta stagnál, avagy a magyar piacra egyre nehezebb bekerülni ebbe az átlagosan használt két előfizetésbe. Ráadásul nemrég nálunk is megjelent az új streamingóriás, a Skyshowtime, lássuk, mennyi most az annyi, és erre az annyira mennyit vagyunk hajlandók áldozni.
Ki melyiket használja itthon? Netflix → 1,81 millió fő HBO Max → 1,19 millió fő Disney+ → 720 ezer fő Amazon Prime Video → 220 ezer fő Apple TV+ → 140 ezer fő
Megjegyzés: Becsült, aktív hozzáférői bázis. Az adatfelvétel 2022 októberében történt, emiatt még nincs mérve sem a tavaly novemberben elindított RTL+, sem a februárban kezdő Skyshowtime.
Jókor voltak jó helyen, mondják szinte mindig a Forbes alanyai, és mi ezt olyan ritkán írjuk le, amilyen ritkán csak lehet. Tudjuk, hogy szerencséje sokaknak sokszor van, de csak kevesen ismerik fel és használják ki. A mindentől független, égből pottyanó szerencse ritka, még a lottószelvényhez is kell lottót venni.Te is jókor vagy most jó helyen, és te is […]
Jókor voltak jó helyen, mondják szinte mindig a Forbes alanyai, és mi ezt olyan ritkán írjuk le, amilyen ritkán csak lehet. Tudjuk, hogy szerencséje sokaknak sokszor van, de csak kevesen ismerik fel és használják ki. A mindentől független, égből pottyanó szerencse ritka, még a lottószelvényhez is kell lottót venni. Te is jókor vagy most jó helyen, és te is tettél érte. Megvetted a lapot, vagy előfizettél rá. A sok hülyeség és rossz hír mellett itt és most beengedhetsz a világodba egy olyan valóságot is, ami nem lefelé húz, hanem felfelé. Plusz előny: nem világít közben az arcodba, mint a telefonod vagy a monitorod.
Van egy nő Magyarországon, aki tévések generációit nevelte és neveli ki, miközben maga is megcsinált szinte mindent, amit a tévében csinálni lehetett. Volt szerkesztő, híradós műsorvezető, riporter és kvízműsor vezetője is. Már jó ideje nincs a kamerák előtt, de műsora, a Cápák között olyan meggyőző számokat hozott, hogy az RTL-nél úgy döntöttek, a hét egyik legfontosabb időpontjában, vasárnap este tűzik műsorra. Megérte, újabb rekordokat hozott. Máté Kriszta amellett, hogy producer, időnként üzletember és főállású anya, aki naptárját a gyerekei karateversenyeihez időzíti.
Idén kilencedszer jelenik meg az ötven legbefolyásosabb magyar nőt bemutató listánk, aki képben szeretne lenni, hogy hol talál az országban erős nőket vezetői szerepben, ide lapozzon. Az is kiderül, miért adta el a bankját Hegedüs Éva, és miért vállalt tanácsadói szerepet a 4iG cégcsoportnál Czakó Borbála.
Ha nem is magyar, de itthon is hódít a Flixbus. Ács Gábor öt éve egyszer már leült a német alapítóval beszélgetni, most újra megkérdezte tőle, hogy még mindig szeret-e a buszokon éjszakázni. Amikor valaki Gábort is lenyűgözi puritán, önsanyargató utazási szokásaival, tudni lehet, igazi fanatikusról van szó. A Flixbus-alapító az üzletben is a végletek embere, az európai, amerikai piacszerzések után a zöld buszos óriás Ázsiát veszi a célba. Legkésőbb öt év múlva Gábor újra rákérdez az alvási szokásokra és a terjeszkedés sikerére.
Van egy világszínvonalú magyar cég, ami ki tudta venni a részét az elmúlt évtizedek fejlődéséből, nem költözött külföldre, de csak külföldi ügyfelei vannak. Ott van a Magyar100 listán évről évre, mégsem írt róluk még szinte soha senki. A Semilab történetét most először itt a Forbesban meséljük el, és az is kiderül, hogy mi köze van nekik a telefonodhoz, ami most épp nem világít az arcodba.
Bárki lehet tulajdonosa egy horgászappnak, egy sörfőzdének vagy egy vegán étteremláncnak, ha minicápának szeretné magát érezni, fantáziát lát egy startupban, és van kockáztatni való pénze. Szeles Nóra több évtizedes tőkepiaci rutinnal és átlagon felüli energiával csinál mindent, amit csinál, most éppen a befektetési célú közösségi finanszírozás kultúrájának építését. Hogy a Tőkeportál tudja-e sikerre vinni ezt a crowdfundingot Magyarországon, az szerinte lehet kérdés, de hogy maga a modell működik, az nem.
Egy több mint három évtizedes családi cég, élén három nővel: anya, lánya, unokája. A Medito mátriárkája, Osztián Gabriella friss amerikai munkatapasztalatokkal, ötszázalékos jutalékért kezdett el edzőcipőtől babakocsin át ruhákig mindenfélével kereskedni a rendszerváltás után, az unoka, Letícia már a jövő és a fenntarthatóság felé vezeti a játékbizniszt. Közben felkészül a negyedik generáció.
Budapest szakadatlanul építkezik. Nem mindig úgy változik, ahogy szeretnénk, kicsit sok a bontás, még több a por és a beton, de az legalább a miénk. Összegyűjtöttük a városképi jelentőségű új épületeket, a fontosabb megújuló történelmi épületeket, közterületeket, valamint a legizgalmasabb zöldterület- és városnegyed-fejlesztéseket.