Egy aktív magyar felhasználó átlagosan két streamingszolgáltatásra fizet elő – áll a GKID kutatócég februári riportjában. Itthon körülbelül 2,1 millióan használnak vagy férnek hozzá valamilyen előfizetéshez – ez a bázis hónapok óta stagnál, avagy a magyar piacra egyre nehezebb bekerülni ebbe az átlagosan használt két előfizetésbe. Ráadásul nemrég nálunk is megjelent az új streamingóriás, a Skyshowtime, lássuk, mennyi most az annyi, és erre az annyira mennyit vagyunk hajlandók áldozni.
Ki melyiket használja itthon? Netflix → 1,81 millió fő HBO Max → 1,19 millió fő Disney+ → 720 ezer fő Amazon Prime Video → 220 ezer fő Apple TV+ → 140 ezer fő
Megjegyzés: Becsült, aktív hozzáférői bázis. Az adatfelvétel 2022 októberében történt, emiatt még nincs mérve sem a tavaly novemberben elindított RTL+, sem a februárban kezdő Skyshowtime.
Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a […]
Komoly elvárásokkal indultam el a Glow Up Bőrgyógyászati és Esztétikai Klinikára. Belépve egyből éreztem, hogy a Glow Up kilóg az esztétikai klinikák sorából. A kortárs elvárásoknak megfelelő, karakteres, high-end enteriőrben a brand megálmodója, Dr. Faluhelyi Dóra fogadott. „Klinikánkon a bőrgyógyászat, a sebészet, az esztétika és a kozmetika szoros együttműködésben, teljes komplexitásában foglalkozik pácienseink megjelenésével, a bőr egészségével.”
Dóra egy olyan klinikát hozott létre, ahol a szakmaiság, a tudatosság és a felelősség a legmagasabb szinten találkozik. „Ahelyett, hogy megváltoztatnánk a személyiség megjelenését, mi a természetes, kifinomult részletek megteremtésére specializálódtunk. Fontos, hogy ügyfeleink megtalálják az önmagukban rejlő szépséget, elfogadják, sőt szeretni tudják önmagukat. Ennek érdekében pácienseinkkel karöltve tervezzük meg a megfelelő, személyre szabott kezelési terápiát.”
Egy klinika, ami brand
Az irány, mely egyedülállóvá teszi a klinikát, Dóra számára az elejétől kezdve egyértelmű volt. „Nyilván van egy kiemelkedő szakmai háttér, azonban a napi rutinunkban a páciensközpontú filozófia áll a középpontban. Pozitivitás, valódi figyelem, közösségépítés, melyek nem egyetlen orvos személyéhez, hanem a brandhez kötődnek” –mondja Dóra, aki egyből be is mutatta saját fejlesztésű, az iparágban egyedülálló pácienstámogató rendszerüket, a MyGlowUp platformot.
Klinika luxuskivitelben
A klinika az iparág leginnovatívabb technológiáit kínálja, eszközparkjukat az elérhető világmárkák legmodernebb tárházából építették ki, így pácienseik a legkomplikáltabb beavatkozásokat is könnyedén veszik, hiszen a kezelőszékben ülve nem csupán az eredmény, de az ahhoz vezető út is fontos. „Minden termékünk, gépünk és kezelésünk a lehető leghatékonyabb, legkevesebb fájdalommal jár és a legmagasabb minőséget képviseli.”
Termékeik között megtalálható a Forlle’D termékcsalád, mely azt a nanotechnológiát alkalmazza, amiért megalkotója, Dr. Makoto Hatto professzor Nobel-díjat kapott, de az egyik legismertebb komplex bőrterápiát kínáló termékcsalád, a ZO Skin Health is képviselteti magát a klinikán. A Candela cégcsoport által gyártott Nordly’s géppel is találkoztam, melyet tavaly Amerikában az év lézerkészülékének választották, továbbá a doktornő figyelmembe ajánlotta a SkinPen Precision-t, mely az egyedüli FDA-tanúsítvánnyal rendelkező orvosi mikrotűs eszköz a piacon.
Közösség és harmónia
Az interjú végére Dóra szavait hallgatva egyre inkább megértettem, mit is jelent a klinika által megfogalmazott gondolat, miszerint a ragyogás belülről kezdődik. Bőrünk egészsége, önbizalmunk és megjelenésünk minősége összefügg, és nem csupán a fizikai kezeléseken múlik. „Az önfejlesztés kiemelten fontos, hogy önazonosak maradjunk és ne vesszünk el az esztétikai világ útvesztőjében. Ebben nyújtunk segítséget Dobó Katával és Dr. Pászthy Beával, akikkel egy havonta jelentkező podcast keretében beszélgetünk bővebben a témáról.”
„Számunkra a Glow Up Aesthetic Clinic az egészséges bőrt, a természetes szépséget és a tudatos bőrápolást testesíti meg. Valljuk, hogy a rendszeres bőrápolásnak mindenki számára hozzáférhetőnek és elengedhetetlennek kell lennie.”
„A kollégák küzdenek, mint malac a jégen.” Ezt a covidjárványban mondta nekünk egy interjúban. Azóta jött háború, energiakrízis, óriási infláció, a tejtermékek a duplájára drágultak. Most mit csinálnak a kollégák?Most? Vészhelyzet van. Ez teljesen abnormális, tervezhetetlen állapot. Én értem, hogy van olyan, hogy üzleti terv, de ki a csuda tudta volna ezt lemodellezni? A legnagyobbak is milliárdos veszteségeket fognak elszenvedni, nagyon komoly […]
A Flix hatékony üzleti modelljével tíz év alatt átalakította és letarolta a távolsági buszos piacot, a helyi buszüzemeltetők sorra festik át zöldre a járműveiket szinte az egész világon. Nem látni, mi állhatna az útjukba a következő tíz évben. Felkészül a hódításra a világ legnagyobb buszos piaca, Ázsia.
Értékes kapcsolati hálóval és tőkével rendelkeznek, tekintélyes büdzsét kezelnek, fontos ügyekben mernek véleményt formálni, és hallatják a hangjukat. Vagy éppen csendben végzik a dolgukat, és háttérbe húzódó stratégák. Egyszóval befolyásosak az üzleti életben, a közéletben, a kulturális életben vagy a médiában. A lista néhány érdekes szereplőjével idén a megszokott szócikkek helyett interjút közlünk, ezekből is kirajzolódik, mit értünk befolyás alatt. Tudást, kapcsolatokat, pénzt, időzítést, teljesítményt – az ellentmondásaikkal együtt.
Hétköznapi emberek nem hétköznapi munkákról – vagy pont hétköznapiról, csak nem mindennapi történetekkel. A Forbes.hu-n elindított Szeretem a munkám rovatban olyan munkavállalók mesélnek sikerről, fizetésről, lemondásokról, akik szenvedélyesen szeretik a hivatásukat. Három cikket is ajánlunk.