Százezrek néznek vasárnap esténként a Cápák közöttben. Már az első évadban akartak téged cápának, de akkor nem szeretted volna. Miért?Zsigerből nem éreztem késztetést médiás megjelenésre, és általában hallgatok a megérzéseimre. Az is közrejátszott, hogy a hitelezési és a coachingműködésemet is nagyon szigorú titoktartás övezi, és nem tudtam, mindez hogyan egyeztethető össze a televízió világával. Emellett az üzleti világban, aki kell, hogy […]
Százezrek néznek vasárnap esténként a Cápák közöttben. Már az első évadban akartak téged cápának, de akkor nem szeretted volna. Miért? Zsigerből nem éreztem késztetést médiás megjelenésre, és általában hallgatok a megérzéseimre. Az is közrejátszott, hogy a hitelezési és a coachingműködésemet is nagyon szigorú titoktartás övezi, és nem tudtam, mindez hogyan egyeztethető össze a televízió világával. Emellett az üzleti világban, aki kell, hogy ismerjen, az ismer.
Most mi győzött meg? Ez egy folyamat volt. Amikor betöltöttem a bűvös ötvenet, elhatároztam, hogy leszámolok a korlátozó hiedelmeimmel, nyitott és kíváncsi leszek az új feladatokra. Akár azt is megengedem magamnak, hogy olyasmit csináljak, amihez csak úgy kedvem van. Ha már a coaching során felsővezetőknek arról beszélek, hogy hasznos kilépni a komfortzónából, gondoltam, akkor ideje, hogy én is kilépjek.
Milyen visszajelzéseket kapsz? A szatymazi tanító nénimtől a régi raiffeisenes csapatig elérnek, valóságos szeretetcunamiban érzem magam. Azzal még ismerkednem kell, hogy én se legyek túlzottan kritikus magammal, amikor visszanézem az adást. Főleg, hogy ezt egy krónikusan, de tudatosan rejtőzködő életmód előzte meg.
Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja. Szaxofonos […]
Ahogyan a gasztronómiában vagy a sportban, úgy a szépségápolásban is a legjobbakat kell meggyőzni ahhoz, hogy egy márka hosszú távon sikeres tudjon maradni. A többek között a Wella Company professzionális és retail termékeit is forgalmazó Sirowa Hungary Kft. munkája mostanra érett be, a nemzetközi sikerességet a Sirowa Group tavalyi 20 százalékos növekedése is bizonyítja.
Szaxofonos dallamokkal, francia stílusú fagyiskocsival, finom falatokkal, pezsgővel és megszámlálhatatlan mennyiségű lufival ünnepelte új irodáját a Sirowa Hungary Kft. A disztribútorcég Tomori utcai központja a Sirowa 25 magyarországi dolgozójának ad második otthont, ez alkalomból pedig meglátogatta őket a Sirowa Group elnöke, Dr. Juergen Warzecha, valamint legnagyobb partnerük, a Wella Company is képviseltette magát az eseményen. A Wella Company, az egyik leggyorsabban növekvő szépségipari cég hatalmas szakértelemmel: 140 éve alapították és 2020-ban vált teljesen függetlenné.
Minden évben újragondoljuk, mire van szükségünk, legyen szó akár az utazási policykről, akár az irodai környezetről – meséli Dr. Juergen Warzecha. –Szeretek időről időre új irodába költözni, mivel ez inspirálja az embereket, jó érzésekkel tölti el őket, és ez minden esetben egy új fejezetet is jelent a cég életében.”
Dr. Juergen Warzecha
Az 1990-ben alapított Sirowa Group Litvánia első magánvállalkozása volt, amely 2017-ben nyitotta meg budapesti irodáját. A szépségápolási és egészségmegőrzési termékeket forgalmazó csoport üzleti eredményei valóban impozánsak. Köszönhető ez jelentős részben a mostanra összeállt profi csapatnak, ami kiemeli Magyarországot a régió más piacai közül. „A szépségiparban minden piacnak megvannak a maga sajátosságai, ez alól Magyarország sem kivétel. Ahhoz, hogy egy márka sikeres legyen, elengedhetetlen a nemzetközi gyakorlatok folyamatos finomhangolása. A tavalyi év – jó értelemben véve – extrém kihívás volt, mivel több mint 20 százalékos növekedést értünk el” – árulja el a Sirowa Group elnöke. Mindez nem történhetett volna meg egy olyan vezető nélkül, aki nem csak a célt látja, de az ahhoz vezető utat is pontosan ismeri. Frank Koch, a Sirowa Hungary general managere olyan ambiciózus munkavállalókat tudott a céghez csábítani, akik nélkül a disztribútorcég nem tudott volna ilyen ütemű növekedést produkálni.
„A fogyasztói magatartás jelentősen megváltozott az elmúlt években, ami különösen a professzionális kozmetikai szegmensben jelentett kihívást – mondja Julia Pushkareva, a Sirowa Group egyik legfontosabb partnere, a Wella Company kelet-európai piacának vezetője. – Mindez nem változtat azon a tényen, hogy hiszünk abban: az általunk kínált legmagasabb minőség a legfontosabb tényező, amiért ügyfeleink lojálisak maradnak, és amivel újakat tudunk szerezni. Ráadásul tudjuk, hogy manapság a fogyasztók környezettudatosabbak, öntudatosabbak, és olyan márkákat keresnek, amelyek értékrendje megegyezik a sajátjukéval – teszi hozzá Julia Pushkareva, aki vezetőként több mint 30 országért felel. – Az új bevezetéseinkkel is biztosítani akarjuk elsőségünket. Jelenlegi legnagyobb professzionális szépségápolási termékünk a Wella Professionals Ultimate Repair, egy négylépéses kezelés a sérült hajra, amelyről tudjuk, hogy azonnali siker lesz. Még csak most vezettük be a piacra, de máris imádják, így biztosak vagyunk benne, hogy az európai és a magyar vásárlók is szeretni fogják. Ez a termék valóban forradalmasítja a hajápolást, amit a Wella rendkívül komolyan gondol.”
A sikerben az oktatásnak is nagyon fontos szerepe van. Egy csapatot sosem könnyű felépíteni, és idő is kell hozzá. „Ez a folyamat mostanra Magyarországon is beérett. Van egy szilárd alapunk, amin állva sok szempontból könnyebb növekedni. A célunk az, hogy mi legyünk a szépségipar erőművei a Wella Company erős támogatásával” – vallja Dr. Juergen Warzecha.
Az elmúlt években rengeteget beszéltünk a digitalizációról, ugyanakkor a technológia fejlődésével óriásira nyílt a kapu a kiberbűnözők számára is, akik mind költség, mind tudás vonatkozásában nagyon olcsón és könnyen indíthatnak támadásokat. Wittinghoff Dániel és Nemes Máté, a Mastercard kiberbiztonsági szakértői szerint ez már önmagában problémát jelent, de úgy látják, az érintettek nagy része csak súlyos […]
Bajban a magyar e-kereskedelem, jönnek a régiós titánok, és nehéz olyan tempóban nőni, mint korábban a covid alatt. Akkor mégis, mi ez a webshop, ami tavaly meg tudta duplázni a forgalmát, nemrég pedig újabb márkát kebelezett be? Csereklei Zoltán sorozatvállalkozó ilyen-olyan formában, de nem először építi fel azt, amit most épp Pelenka.hu-nak hívnak, és ami ma már a legnagyobb teljesen magyar tulajdonban levő online FMCG-kereskedő.
Hiába hozza az állam versenyhátrányba a befektetési alapokat az állampapírral szemben, az alapok eladásai nem esnek vissza. A tavalyi zakó után most már tisztességes, sőt inflációt elérő hozamok látszanak a kötvényalapoknál, de mi várható a következő időszakra?
Calvin Lo kitartóan hirdette magáról éveken át, hogy ő egy világjáró befektető és filantróp – kettő az egyben. Világszínvonalú pezsgőgyűjtemény, lakások három földrészen, egész flotta egzotikus szuperautókból, befektetés egy ötcsillagos szállodába, mi több, még egy Forma–1-csapat is. Hatalmas sztori – kár, hogy (majdnem) az egész kamu.