Évek óta követik egymást a legbefolyásosabb nők Forbes-listáján, többé-kevésbé ismerik is egymást, de a szentendrei Daalarna Gardenben most először jöttek össze, hogy megünnepelhessük őket. Inspiráló karakterek, selfmade márkaépítők – a nők tizedik listája után idén már díjaztuk is őket.
Hideg a víz, és éget a nap, nem számít szombat vagy hétköznap” – énekli Valmar a slágerében, a Forbes pedig az az újság, ahol olvashatsz róluk és a nekik dalszövegben beszóló Beton.Hofi-ról is. („Hideg a víz, és éget a nap, de nincs elég pénzed, hogy élve maradj.”) Valmarék a most megjelenő celeblistán szerepelnek, Beton.Hofiról a Forbes.hu-n írtunk nagyobb interjút még márciusban. A celeblistán nem […]
Hideg a víz, és éget a nap, nem számít szombat vagy hétköznap” – énekli Valmar a slágerében, a Forbes pedig az az újság, ahol olvashatsz róluk és a nekik dalszövegben beszóló Beton.Hofi-ról is. („Hideg a víz, és éget a nap, de nincs elég pénzed, hogy élve maradj.”) Valmarék a most megjelenő celeblistán szerepelnek, Beton.Hofiról a Forbes.hu-n írtunk nagyobb interjút még márciusban. A celeblistán nem Valmarék viszik el a pálmát, hanem – mivel 2024 van – Azahriah, aki egy év alatt huszonkét hellyel feljebb ugrott.
A nap viszont tényleg éget, különösen meleg nyár van, és ez sokaknak nemcsak fizikai megterhelés, de lelki is, klímaszoronganak. Engem ez szerencsére elkerül, nem tudom elképzelni, hogy az emberiség történelmében pont mi, most élők legyünk azok, akik előre tudják, hogy mi fog szenvedést okozni a jövőben. Valahogy mindig máshogy alakul, mint ahogy elképzeljük. (Nem, most nem azt írtam, hogy klímaszkeptikus vagyok.)
A jövőt fürkészi Frei Tamás is, soha nem nyugvó gondolataival és életével. Az egykori tévés, kávézólánc-alapító és sikerkönyvszerző egy dologhoz minden bizonnyal ért: megérteni és érezni, hogy mit kíván egy viszonylag széles réteg ízlése Magyarországon. Ehhez nincs szüksége arra, hogy itthon éljen, egy kicsit pikírtebben, ebből a közízlésből ő annyira nem kér. Világpolgárként jön-megy országok között, és most, idősebb korára arra is kezd ráébredni, hogy érdemes lelassulni, és többet figyelni befelé. Az augusztusi címlapsztori egész jó folytatása a hosszú, derűs életről szóló júliusi longevity-számnak.
Ha már kávé. Augusztusban is megérjük a pénzünk, egy kávé áráért bőven adunk érdekes, illetve fontos történeteket. Tóth-Harsányi Kornél a szélesebb nyilvánosság számára ismeretlen, pedig a Hard Rock Hotels és a világ legnagyobb luxushajócége versengett érte. Segédpincérből lett globális gasztromenedzser.
A Finshape fintech cég sem szerepel az újságokban, de jó eséllyel már te is használtad terméküket valamelyik banki alkalmazásban. Amikor legutóbb írtunk róluk még más volt a nevük, azóta nagyot nőttek, és profitjuk is egymilliárd fölé emelkedett.
Akikről biztosan halottál már, az a Family Frost, de nem biztos, hogy tudtad, hogy már tíz éve magyar tulajdonban vannak. Ahogy Hajnóczy Soma bűvész is feltűnhetett már a Facebook-faladon, de arról valószínűleg nem olvastál, hogyan csinált üzletet a bűvészkedésből. Még valami fontos a végére: a kávéval ellentétben a Forbes magazin nem csak akkor éri meg, ha az egészet elfogyasztod. Ha csak egy cikk van a lapban, ami megmozgat, amit elmesélsz valakinek, már megérte.
Egy tizenhat négyzetméteres fabódéval kezdték Tápiószecsőn, ma már az Andrássy úton is van fagylaltozója az Ipacs családnak. Pedig annyi mindenen elcsúszhattak volna. Hoztak rossz döntéseket, nyitottak, majd becsuktak nem működő éttermet, ráfaragtak a devizahitelre, és úgy kezdtek cukrászkodni, hogy a süteményekhez se konyítottak.
A rendszerváltás utáni két évtizedben nem volt elkényeztetve a hazai közönség, ha távoli földrészek autentikus konyhájával ismerkedett volna. Aztán megjelentek az első tényleg értelmezhető szusik, pho levesek, gjózák és kacudonok – és Budapesten mára kreativitásban izgalmasabb ez a szcéna, mint valaha. Ráfeküdtünk a második hullámra.
Eva Mendes csaknem tíz évvel ezelőtt a háta mögött hagyta Hollywood csillogását, hogy Ryan Goslinggal családot alapítson. Az ötvenéves színésznő most egy takarítószer-márkával tért vissza, és az amerikai Forbesnak elmesélte, miért boldog mosogatás közben. Arról nem esett szó, miféle boldogságot okoz neki – nyilván a fizetségen felül –, hogy ő lett Magyarországon a Hell Energy szűrt ivóvizének új reklámarca.
Sebestyén Balázs beelőzte Majkát. Pont, amikor Azahriah mind a huszonkilencüket. A szakács, aki elvált, és a körömlakkos, aki a Nagy Őt kereste. A zeneipar ifjú titánjai, akik nem félnek forintosítani posztjaikat. A legismertebb, legprofibb, leghitelesebb hírességek, akiknek márka lett a nevükből. A tizenegyedik celeblista.