Egy mezőgazdasági nagyvállalattól érkezett a Nagisz Csoporthoz tartozó Nádudvari Élelmiszer Kft.-hez bő három évvel ezelőtt Nagy Ádám ügyvezető igazgató. A vállalat az elmúlt években látványosan fejlődött: tavaly árbevételi rekordot ért el, ma már az exportpiacokra lépésen dolgozik, és a neve is egyre jobban cseng a hazai piacon. Egy új kezdet Nagy Ádám 2020 őszén beszélgetett […]
Egy mezőgazdasági nagyvállalattól érkezett a Nagisz Csoporthoz tartozó Nádudvari Élelmiszer Kft.-hez bő három évvel ezelőtt Nagy Ádám ügyvezető igazgató. A vállalat az elmúlt években látványosan fejlődött: tavaly árbevételi rekordot ért el, ma már az exportpiacokra lépésen dolgozik, és a neve is egyre jobban cseng a hazai piacon.
Egy új kezdet
Nagy Ádám 2020 őszén beszélgetett Kovács Hermannal, a Nagisz Zrt. (a Nádudvari Élelmiszer Kft. tulajdonosa) vezérigazgatójával. „Herman arról próbált meggyőzni, hogy miért csatlakozzak a Nagisz csoporthoz, és miért vállaljam el a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezetői feladatait. Akkor nagyon nem akartam 200 kilométert utazni minden héten a gyárakhoz, de mivel a számok embere vagyok, megkérdeztem tőle, hogy mi a cél, amit el szeretne érni a Nádudvarival. Ő akkor azt mondta, hogy »1 milliárd forint EBITDA jól nézne ki«. Ezután megismerkedtem a Nádudvari vezetőivel, akikről úgy láttam, hogy mindannyian saját szakterületükön kiváló szakemberek, így megláttam a potenciált a cégben” – idézi fel Nagy Ádám.
A Heavy Tools® víziója egyértelmű: szeretnék, ha a brand a közép-európai régió piacán egy általánosan ismert, meghatározó ruházati márka lenne, mely prémium minőséget és kifinomult stílust kínál az aktív életmódot kedvelő célközönségnek. A 27 éves Heavy Tools® most újabb szintet lép, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság megbízásából ők készítik a magyar […]
A Heavy Tools® víziója egyértelmű: szeretnék, ha a brand a közép-európai régió piacán egy általánosan ismert, meghatározó ruházati márka lenne, mely prémium minőséget és kifinomult stílust kínál az aktív életmódot kedvelő célközönségnek. A 27 éves Heavy Tools® most újabb szintet lép, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Paralimpiai Bizottság megbízásából ők készítik a magyar csapat formaruháit, és egyben hivatalos támogatói a magyar olimpiai és paralimpiai csapatnak.
A 2024-es nyári olimpiai és paralimpiai játékoknak otthont adó Párizs a divat fővárosa, a stílus és az elegancia hazája. Franciaországban a divat nem csupán trendekről és ruhákról szól, hanem egy életstílusról, egyfajta magabiztosságról és kifinomultságról. A francia nők öltözködésében a klasszikus elegancia modern trendekkel ötvöződik, és mindig kiemelt figyelmet fordítanak a minőségi anyagokra és a tökéletes szabásra. A Heavy Tools® szakemberei ezt az életérzést vegyítették a márka stílusjegyeivel, így született meg a magyar formaruha-kollekció. A tervezés során megálmodott egyedi összképben az olimpiai csapat egésze testesíti meg a piros, fehér és zöld színek harmóniáját a bevonuló ceremónián. A francia zászló színeit is belecsempészték a kollekcióba, így a sötétkék a férfi sportolók öltözékében fog megjelenni.
„Az olimpiai és paralimpiai kollekció tervezésekor az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy a sportolók a megnyitó ceremónián a lehető legjobban érezzék magukat a bőrükben. A kiváló minőségű anyagok és a megfelelő szabásvonalak biztosítják azt a komfortot, ami a külső megjelenésükön is tükröződik” – árulta el Doroszlay Yvette, a Heavy Tools® ügyvezetője és tulajdonosa, hozzátéve, hogy a szigorú nemzetközi előírások pontos betartása alapvetés volt.
A tervezők a krakkói Európa Játékok alkalmával értékes visszajelzéseket kaptak a sportolóktól, melyeket beépítettek a kollekcióba. Minden apró részletre figyeltek, így például a női ruhát praktikus zsebekkel látták el a napszemüveg, telefon és egyéb kisméretű tárgyak kényelmes tárolására.
„Mindig szívmelengető, ha Heavy Tools® terméket látok szembe jönni az utcán, egy koncerten vagy sporteseményen, a mostani nyár viszont egy olyan mérföldkő a márka életében, amire hosszú évtizedek múlva is nagyon büszkék lehetünk. Ez egy igazi, hosszú csapatmunka volt, nagyon hálás vagyok a kollégáknak” – hangsúlyozta Doroszlay László, a Heavy Tools® ügyvezetője és tulajdonosa. A márka a sportolók mellett a csapatvezetőkről, az edzőkről és stábtagokról is gondoskodik, így körülbelül 400 embert öltöztet fel a párizsi olimpiára és paralimpiára, míg a szurkolók és a sportbarátok már saját maguknak is megvásárolhatják az egyes darabokat, a kollekció az üzletekben is elérhető. A Heavy Tools® a kollekciót nagyszabású közterületi és médiakampányban is népszerűsíti, a formaruhák nagyköveteként Illés Fanni, Telegdy-Kapás Boglárka és Telegdy Ádám jelennek meg a kreatívokon.
Mindenki a hidrogénvonatokról beszél, nem véletlenül: pár év múlva már világszerte a személy- és áruszállítás alapját adhatják. Azt, hogy mégis miért nem valószínű, hogy a jövőben ilyenek lepnék el nálunk az országot (míg más országokat igen), Kiss Csaba, a Stadler magyarországi vezérigazgatója magyarázta el.
Öt éve van a REAL School Budapesten. Mennyit sikerült a bali Green Schoolban látottakból megvalósítani?A Dream vagy a Green Schoolból? (Nevet.) Igazából egy csomó mindent nem is akartunk átvenni, csak inspirációnak használtuk. Az egyre jobban megy, hogy mi is arra neveljük a gyerekeket: úgy valósítsák meg az álmaikat, hogy közben a világot is jobbá tegyék. Minden projektünk környezetvédelmi vagy társadalmi hatásról […]
Semmiben nem tökéletesek: nem is natúrok, nem is organikusok és nem is vegánok az angol Lush kozmetikai portékái. Mert a cég vezetői két lábbal járnak a földön, de amit tudnak, így is megtesznek a környezetért, a rászorulókért és az energiatakarékosságért. Ruth Andrade, az első számú környezetvédelmi vezető Budapesten járt, és beszélt velünk csicseriborsó-főzőléről, Human Rights nevű tusfürdőről, valamint pisztáciahéjról és mangóbőrről is.