Lesz elég sztori Magyarországon? A „mi a siker titka?” kérdésen kívül főszerkesztőként talán erre kellett legtöbbször válaszolnom. Mindig úgy gondoltam, hogy lesz. Lett.
Itt van Krúbi, Azahriah, Szobosz­lai – három név idei címlaposaink közül, akiket három–öt éve alig vagy egyáltalán nem ismertünk. És ők csak a sztárok, a legismertebbek. Volt címlapon Rácz Judit, a Skin­smart birodalom felépítője, Axente Vanessa nemzetközi topmodell.


De az a mondat is olvasható volt a címlapon, hogy „itt az új startupgeneráció”. És tényleg itt van: Bitrise, Craft, Colossyan, Seon. Ez is itt történik, ez is velünk történik, sőt mint két huszonkét éves szupersztárunk, Azi és Szobo példája mutatja, veled is megtörténhet akár pár év múlva is. Oké, a tehetséget, amit mindkettőjükbe csurig töltött az élet, nem lehet levenni a polcról, de a kemény munkát és az elszántságot igen.


Olyan se volt korábban, hogy Forbes Flow × Influencer Summit, de idén májusban megszerveztük az elsőt. Ezt az új generációt hívtuk oda, startupostul, betonhofistul. Schwarcz Ádám (alias Beton.Hofi) és T. Danny is arról beszélt, milyen fontos volt a sikerükben, hogy sokszor elképzelték, össze fog jönni a tervük. Vizualizálták, és ez segített, hogy valóban meg is tudják valósítani.